strategie nabijení EV

Lama
Příspěvky: 219
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Lama » čtv 30. črc 2020 12:36:11

Josef píše:Nechce se jim dodávat dražší model s regulovaným proudem a řada lidí má zásuvky 10A a 16A, tedy dělají tu nižší hodnotu.

Jste nedostal k NIRU nabíječku s regulací? Hyundai to dává je všem vozům. Ioniq měl 6-8-10A, KONA má 8-10-12A.
Miro
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 30. črc 2020 9:38:36

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Miro » čtv 30. črc 2020 13:26:46

bert píše:
Miro píše:Výrobce (Hyundai,Kia) dodávají k 64kWh baterii nabíjecí kabel 230V/10A - tj C = 2,3 / 64 = 0,036, to je hodně vzdálené od doporučovaného C=0,1.
Proč?

Zdravím!
Kto a kde odporúča C=0,1 pre nabíjanie?
Ďakujem za odpoveď!

Už jsem to slyšel na vícero diskuzích, je to uváděno i na začátku této diskuze.
Ptal jsem se proto, že výrobce asi bude ztěží riskovat zhoršení vlastností bateríí, když na ně dává záruku.
Tak tomu trochu nerozumím.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 1211
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Josef » čtv 30. črc 2020 14:07:15

Lama píše:
Josef píše:Nechce se jim dodávat dražší model s regulovaným proudem a řada lidí má zásuvky 10A a 16A, tedy dělají tu nižší hodnotu.

Jste nedostal k NIRU nabíječku s regulací? Hyundai to dává je všem vozům. Ioniq měl 6-8-10A, KONA má 8-10-12A.


Kia Soul měl nabíječku 8 A, Kia Niro 10 A, nestudoval jsem to, ale podle mě to přepínat nejde.
Kia e-Niro 64 kWh.
Sono motors, SION refferal code - josef464477 - pro každého 1% slevy na auto.
Lama
Příspěvky: 219
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Lama » čtv 30. črc 2020 14:23:53

Josef píše:
Lama píše:
Josef píše:Nechce se jim dodávat dražší model s regulovaným proudem a řada lidí má zásuvky 10A a 16A, tedy dělají tu nižší hodnotu.

Jste nedostal k NIRU nabíječku s regulací? Hyundai to dává je všem vozům. Ioniq měl 6-8-10A, KONA má 8-10-12A.


Kia Soul měl nabíječku 8 A, Kia Niro 10 A, nestudoval jsem to, ale podle mě to přepínat nejde.

Pokud je to stejná jako má Hyundai, tak je zezadu 1,5x1,5cm gumové tlačítko.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 1211
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Josef » čtv 30. črc 2020 19:34:59

Díky to jsem si nevšiml, ano lze přepnout 8-10-12, nechal jsem to v zákl. nastavení 10A.
Kia e-Niro 64 kWh.
Sono motors, SION refferal code - josef464477 - pro každého 1% slevy na auto.