Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Další dopravní prostředky na elektrický pohon

Moderátor: ozana

mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » sob 25. kvě 2019 6:10:06

Zdravím všechny, chtěl bych si pořídit elektroskutr s výkonem 9kw (Trinity Jupiter) ale v ČR není nikdo kdo je dováží. V Německu je běžně prodávají (5700 - 5900 Euro). Nevíte jak je to se clem? Musel bych platiti dvakrát clo (v Německu a v ČR). Jinak jsem se byl projet na novém skůtru se 4kw motorem a výkon mě zklamal i když výrobce udával, že skůtr jeden až 75km/h. Proto sháním něco silnějšího na denní ježdění do práce (15km). Časem chci experimentovat se solárem. Až jak se vše osvědčí, tak bych šel do elektromobilu. Zatím chci zkusit motorku/ skůtr, který ale jede běžně alespoň 100km/h. Uvítám jakékoliv informace.
Mike
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. pro 2018 18:22:46

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Mike » sob 25. kvě 2019 9:27:07

Zdravim,
Clo se zadne neplati. DPH se plati pouze jednou. But v Nemecku nebo u nas.
Prihlaseni a registrace v CZ jiz probiha jako pri nakupu zde.
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » sob 25. kvě 2019 12:37:36

Děkuji za info, měl jsem tedy starší informace. Jinak mě odpověděli toto: At the moment we do not have an approved Jupiter. But we can show the bill without tax on new purchase. [/i]

Zřejmě je ještě nemají homologované. Sehnat elektromoto s výkonem motoru 9kw za rozumný peníz je nelehký úkol. Utekla mě Puma z Německa z roku 2018, což je podobné nebo stejné jako ten Jupiter. To už by tou 100km/h jet mohlo. Škoda, že něco podobného neprodávají u nás, těch skůtrů co jedou 45 km/h je tu spousta ale to je fakt jen do města.
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » ned 26. kvě 2019 22:47:08

Pro Vaši potřebu bych doporučil pořídit si elektromotorku Brammo Enertia Plus. Na každodenní dojíždění do práce ideální stroj, výkon 7kw plně dostačující a maximálka 105km/h taky. Dojezd 100-120km na jedno nabití. Navíc vám odpadne doplácení dph, protože výkon je menší než 7,2kw takže i nová motorka nesplňuje definici nového vozidla z hlediska zákona o dph.
Aktuálně jedna E+ na prodej, stav nového stroje (najeto 1200km), cena 90 tisíc kč je velmi slušná. Inzerát najdete na bazos.cz nebo motorkari.cz. Jsem v kontaktu s majitelem. Rád se podělím o praktické zkušenosti z provozu. Mám tuto elektromotorku už rok a za tu dobu najeto 3500km.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » pon 27. kvě 2019 11:16:40

Dobrý den, děkuji za tip. Jedná se o moto z roku 2012 a tak nevím jak je to s degradaci baterek. Napeti 48V je pomerne male dnes jsou trendy zvysovat napeti a snizovat proud. Jsou tam baterie typu NMC a neviděl jsem nikde čím by se pripadne mohly nahradit. Jsou vyráběné v Číně. Jinak preferuji still cruiser a toto je spíše jako Honda Transalp. To byla předvadeci motorka? Někdo v jižních Čechách ji má nejste to zrovna Vy? Ze bych ji mohl vidět v reálu. Dekuji. MK
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » pon 27. kvě 2019 13:38:35

Baterky jsou v pohodě, i po 6 letech stále 98-99% původní kapacity u mé moto rok výroby 2013. Je tam celkové napětí 88,8V takže myslím poměrně dost. Motorka má kvalitní komponenty (brzdy, vidlice, tlumič), rám i plasty atd. Je to velký kvalitativní rozdíl oproti čínským výrobkům.

Parametry zde:
https://www.motorcyclespecs.co.za/model ... ectric.htm
Inzerovaná motorka je předváděcí, respektive propagační, nakoupila to německá komerční banka a jelo se s tím tour po německu a taky na výstavy.
http://www.motor-touren.de/etours/Bilder.htm

Baterie nahrazovat nemusíte, stačí když vyměníte články uvnitř, pokud bude některý z nich časem vadný, baterie jde rozebrat.
Znám oba majitele co motorku mají v čechách + třetího z Brna co jí prodává. Jeden bydlí v Táboře, já a druhý majitel jsme z Prahy. Záleží kam to máte blíž, rád předvedu. A nebo přijeďte 6.-7.7.2019 na elektrosraz APELu Sedlec-Prčice. Jeden z nás tam určitě na elektromotorce přijede. Já tam budu 7.7. ale na e-motorce jedině když nebude pršet, jinak elektroautem.

Aktuálně je na tu z Brna jeden zájemce z Prahy, ale řešíme jak jsou na tom baterie, když na tom dotyčný skoro vůbec nejezdil, tak se asi trochu rozbalancovalo napětí na článcích (hlásí to poloviční dojezd), ale není problém je zase sbalancovat, stačí to nechat zapojené v zásuvce ještě dalších několik hodin po úplném nabití.
Naposledy upravil(a) Karel dne úte 04. čer 2019 13:59:41, celkem upraveno 2 x.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » pon 27. kvě 2019 22:05:28

Díky za info, to vypadá zajímavě. Ten výkon udávají maximální 13kW, to je krátkodobý dosažitelný výkon? To by mohlo jet dobře i do kopečka. JAk jsem psal svezl jsem se na novém skůtru se 4kW motorem a to bylo hodně slabé. Asi jako motorka pionýr 50cc.

Cena je rovněž zajímavá. Má někdo zkušenost s výměnou článku? Díky Mirek
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » pon 27. kvě 2019 22:17:33

https://motobazar.prodejauto.eu/4399-ri ... o-enertia/
Koukám, že se prodávala už v roce 2017
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » úte 28. kvě 2019 10:45:08

13kW je maximální výkon, maximální kontinuální výkon je 6,5kW při 4500ot./min.
Měl jsem podobnou zkušenost z čínskými skůtry e-max, o max výkonu 4kW, kdy při mé váze cca 90kg už do prudšího kopce znatelně zpomalovaly (20-30km/h).
Ten Peugeot E-Vivacity i když má v papírech menší výkon (3kW) kupodivu do kopce nespomaluje tak znatelně (35-40km/h).
Proto jsem i vzhledem k potřebě jet občas rychleji (80-90km/h) scháněl něco výkonnějšího a rychlejšího.
Nejprve jsem měl v hledáčku Vectrix VX-1. Ten ale už váží přes 200kg a má problematické Ni-Mh baterie (Li jsou zase moc drahé).
Pak jsem právě narazil na ten inzerát na Brammo Enertia Plus. Nejprve se mi ta e-motorka designově vůbec nelíbila. Začal jsem si ale o ní zjišťovat nějaké informace a postupně se mi začínala líbit čím dál víc, až jsem se do ní nakonec úplně zamiloval a pořídil si jí:-)
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » ned 02. čer 2019 16:28:43

Narazil jsem na inzerát elektroskůtru Trinity Juniper 11:
https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 7-305-2930
Pokud ho chcete, tak bych neváhal. Má sice najeto 20 tisíc km ale vypadá ve velmi dobrém stavu. Cena by se podle mě dala o 1000eur ještě stáhnout dolů. Mohu klidně pomoct s komunikací nebo převozem.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » ned 02. čer 2019 18:21:55

Moc děkuji za info, našel jsem tento Govecs se 6kW motorem jsou na to dobrí recemze a na okresky do práce to stačí a už jsem poslal malou zálohu aby to odhlásil. Snad to vyjde jedu pro něj příští sobotu. Jinak ten Jupiter by byl super. I ta Puma jak mě utekla byla z této lokality v Německu jako je Jupiter. Mají tam pobočku E fun. Když jsem se zajímal o nový jetsli by prodali bez daně, tak se už neozvali. Se starčíma Pumama byl problém s BMS (Battery mangement System) respektive tam snad vůbec nebyl. Tady v tom inzerovaném Jupiteru ale bude jinak by baterie tak dlouho nevydržely.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... scopeId=MB

Jinak jsem narazil na zajímavý problém s daní, Protože ten Govecs co hodlám koupit má najeto jenom 3500 km ale je z roku 2013 tak by se měla platit daň. Ale podle zákona se to týká obsahu nad 48 cc nebo nad 7,5 Kw a 6 mes staré nebo nad 6000 km najeto, Tak teoreticky bych nic platit neměl když to má 6kw.

chtěl jsem i něco v Rakousku, nový kousek e skutr ale nechtěl to prodat bez daně, a zřejmě bych podle zákona tu daň u nás neplatil kvůli malému výkonu. Byl také 6kw. Volal jsem na danové a nebyli si jistí, ale platit dan za nový e skůtr z roku 2013 by byla síla. Přetočit dopředu na stojanu nad 6000 km by trvalo hodně dlouho.

Mirek
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » ned 02. čer 2019 19:22:20

Tak to gratuluju a přeju vám hodně spokojených elektrických kilometrů, ikdyž jsem samozřejmě tajně doufal že půjdete do toho Trinity nebo Bramma:-)
V každém případě by bylo moc fajn až budete mít s tím e-skůtrem něco najeto, kdybyste se pak podělil zde na fóru o své zkušenosti. Určitě budou užitečné i pro ostatní, protože ani tenhle skůtr se tady u nás v ČR snad nikdy neprodával.
Naposledy upravil(a) Karel dne úte 04. čer 2019 13:55:52, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » ned 02. čer 2019 22:03:27

Koukal jsem se ještě jednou na specifikaci toho e-skutru:
https://bikez.com/motorcycles/govecs_go_s_34_2012.php
Píše se tam o maximálním špičkovém výkonu elektromotoru 3,3kW což je skoro půlka toho co uvádí inzerát. Posílal vám prodejce foto tp nebo coc listu? Obávám se abyste nebyl tak nízkým výkonem zklamaný.
A baterie to má olověné nebo lithiové? Je divné že píše že už byly vyměněné za nové.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » ned 02. čer 2019 22:09:51

Ještě k tomu DPH. To platit v ČR nemusíte vzhledem k výkonu pod 7,2kW ikdyž to má málo najeto. Cena v Německu/Rakousku je vždy včetně DPH, to vám nikdo bez DPH neprodá.

Dále ohledně odhlášení při prodeji. U Bramma jsem to udělal tak, že prodejce motorku odhlásil z registru vozidel až potom, co jsem si jí koupil a odvezl. Německé doklady mi pak poslal poštou. Posílání finanční zálohy dopředu podle mě není dobrý nápad, protože může být následně obtížné jí získat zpět, pokud k uskutečnění obchodu nedojde. Dále bych určitě doporučoval sepsat kupní smlouvu.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » pon 03. čer 2019 9:09:47

Moc děkuji ca cenná info. Na Govecsa 3,4 mně poslal všechny dokumenty co má a je tam uvedený výkon 6kW/3500 . COC list nemá má jen Gutachten a Velký TP, kde je v kolonce 16 - Ohne ZF. Tak podle zdejšího STK malý TP nemá vydaný. Baterku dal větší asi kvůli dojezdu. Komunikuji s ním německy cestou Google translate, umím jen anglicky a on jen německy.

Jinak v oficiálních parametrech nikde výkon neuvádějí. Pokud by to bylo jen 3,4 kw tak by to bylo opravdu málo a ten Trinity by byl lepší.
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » pon 03. čer 2019 9:20:36

Na webu jsem nasel Govecs 3.4 toto co to znamená peak 6000?

MOTOR NOMINAL OUTPUT:3900 watts 

MOTOR PEAK OUTPUT:6000 watts 

MOTOR BRAND:Parker Hannifin 

MOTOR TORQUE:114 Newton meters 

BATTERY VOLTAGE:72 volts 

BATTERY AMP HOURS:40 ah 

BATTERY WATT HOURS:2880 wh 

BATTERY BRAND:Go-Tech Energy 

BATTERY CHEMISTRY:Lithium Nickel Cobalt Dioxide Carbon 

CHARGE TIME:4 hours 

ESTIMATED MIN RANGE:40 miles (64 km) 

ESTIMATED MAX RANGE:60 miles (97 km) 

DISPLAY TYPE:Fixed Monochrome with Blue Backlighting 

READOUTS:Speedometer, Odometer, Trip Meter, Charge Level, Turn Signals, Low Charge Warning, Clock 

DISPLAY ACCESSORIES:Brights, Turn Signals, Horn, Economy Mode 

DRIVE MODE:Twist Throttle 

TOP SPEED:53 mph (85 kph) 
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » pon 03. čer 2019 9:51:49

Počítejte s tím, že reálně dostupný výkon elektromotoru je 3,9kW (nominální hodnota), ktrerou to umí dejme tomu i když pojedete třeba do prudšího kopce. Ten výkon 6kW je maximální špička, kterou motor dosáhne pouze krátkodobě, např. při prudkém rozjezdu z klidu, ale pak se výkon sníží na nominální hodnotu, aby se motor nepřetěžoval a nepřehříval.
Já mám například u Bramma v TP uvedený nominální výkon 6,5kW, ikdyž špičkový výkon je 13kW. Takže podle mě v TP by měl být vždy uvedený nominální výkon elektromotoru, tedy ve vašem případě 3,9kW.
Pokud chcete svižnou a výkonnou elektromotorku, radši bych být vámi pořídil Trinity Jupiter 11 (9kW), Vectrix VX-1 (11kW) nebo Brammo Enertia Plus (6,5kW). Ten Govecs (3,9kW) sice pojede po rovině rychle, ale do kopce se to bude podle mě zpomalovat (při vyšší váze jezdce nebo se spolujezdcem). Kdyžtak to teda rovnou otestujte na místě, jak to jede do kopce. Problém ale je, pokud jste prodejci řekl, že má tu elektromotorku odhlásit, tak se na ní teoreticky ani svézt nemůžete.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
mirocz2002
Příspěvky: 11
Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod mirocz2002 » pon 03. čer 2019 10:34:26

Ten Jupiter by byl z hlediska výkonu lepší. Už by měl mít NMC baterie s BMS. Dřívější pumy neměly BMS a používaly cca 24 článku LIPOL. Na tuto sobotu mám zamluvený vozík tak bych eventuálně mohl zajet pro toho Jupitera. Pomohl by jste mě vyjednat lepší cenu? Komunikuji jen v anglictine. Diky Mirek
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » pon 03. čer 2019 11:07:24

Ok. Zkusím napsat prodejci Jupitera, jestli by nešel s cenou dolů, dejme tomu na 3500Eur.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 216
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Trinity Jupiter 11 dovoz z Německa

Příspěvekod Karel » pon 03. čer 2019 20:52:24

Tak prodejce Trinity Jupiter 11 odepsal, že by ho prodal za 3600eur. Co vy na to? Můžu na tu sobotu 8.6. domluvit že byste ho zajel testnout?
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29500km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10100km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1300km
Od roku 2016 celkem najeto přes 17300 elektrických km!