Volne predni kola, loziska predni napravy.
Moderátor: Josef
Volne predni kola, loziska predni napravy.
S odkazem na "Poruchy I3" a "Podzini sraz z Vestce 2019" , kde jsme nasli 3kusy I3 s vuli v prednim kole, zakladam toto vlakno kde se tomu muzeme prehledne venovat a sdilet zkusenost s opravou.
Zatim to vypada, ze na vuli trpi vice prave kolo. Pokud to bude chtit nekdo zkusit at zacne tam
Zatim to vypada, ze na vuli trpi vice prave kolo. Pokud to bude chtit nekdo zkusit at zacne tam
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Ja zatim 71tis km a nikde zadna vule.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Zadní ložisko nelze použít dopředu, je rozměrově jiné.
Případně není nutné kupovat originál, dá se koupit v aftru za půlku.
Případně není nutné kupovat originál, dá se koupit v aftru za půlku.
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Martin i3 píše:Ja zatim 71tis km a nikde zadna vule.
Tak to ses první! A nebo jsi koukal špatně. Kolegové na srazu říkali že vůli nemají a pak koukali. Odkud jsi? Chtěl bych ten zázrak vidět
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Turbo píše:Zadní ložisko nelze použít dopředu, je rozměrově jiné.
Případně není nutné kupovat originál, dá se koupit v aftru za půlku.
No uvidime jak uspějí kolegové že srazu. Mě to tak počítám do jara vydrží. Teď bude zima tak to bude lepci.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Máte/máš možnost natočit krátké video, s postupem jak se dá vůle zkontrolovat? DíkyHavrla píše:A nebo jsi koukal špatně. Kolegové na srazu říkali že vůli nemají a pak koukali.Martin i3 píše:Ja zatim 71tis km a nikde zadna vule.
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Ahoj vsem. Tak jsem vcera take zkoumal predni napravu a po 55tiskm mam obe prachovky na prednich tlumicich praskle. Prava je vice. A dale mam vakl na pravem prednim kole pokud za nej taham nahore. Tedy to vypada na spodni cep ulozeni ramene. Jak tady ctu asi klasicka slabina tohoto modelu. Delali jste to uz nekdo? Kolik to stalo? Koupi se prachovky samostatne? Dik. Mirek
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
10/2019 Brno Renocar výměna dvou předních prachovek + geometrie = 7 tisíc včetně DPH viewtopic.php?f=12&t=393#p5384Mirek27 píše:Kolik to stalo? Koupi se prachovky samostatne?
DIY
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Pokud má kolo vůli, tak nejspíš ložisko, to se dá na zvedáku zjistit. Kdyby jsi chtěl hodně šetřit, tak mi tu jedno zbylo, má najeto 4000km, dá se to případně i s výměnou, i s geometrií, i s prachovkama...
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Ahoj vsem.
Tak k tomu to tematu po case.
1.
Chtit 7tkc za opravu vyrobni vady kde soucastky stoji rad stokoruny, protoze nekdo neumi schvalne namichat dobrou gumu mi prijde jako vylozene klamani spotrebitele. Do navodu meli rovnou napsat vymenu brzdove kapaliny per 2 roky, a pradnich prachovek per 3roky. Suma za vymenu prachovek za najezd vozu v zivotnosti presahuje cenu vymenu rozvodu ropneho motoru.
2.
Predni loziska je dle meho druha vyrobni vada toho vozu. Ja je mel spotrebovane v 24-27tkm. Po tom co vymenili oba predni tlumice a naprava se mi prad nezdala se strasne cukali s vymenou zbylych lozisek. Nakonec jsem nemeckej servis postavil pred to, ze me vyhodili v CR technicky (4 roky), tak at me neserou a koukaj to opravit. Svete div se dali nova loziska mam 77tkm a zatim drzi.
Tady mi nemcouri napsali, ze vule v prednim kole na I3 je normalni.... .
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/inde ... QLaGDgrsjr
3.
Jak zahybat s kolem, jednoduse, clovek si k tomu musi kleknout a trochu si umazat ruku. Co jsem mel moznost vypozorovat, tak prvni lozisko se vymele na prave strane. Normalne v ruce je citi ta vule, a je pokud to je vic, tak to je i slyset. Zkouseli jsme to na srazu a celkem zabava divim se ze Nokiovi9500 jeste kolo neupadlo .
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/inde ... nYT8oSdFC9
Tak k tomu to tematu po case.
1.
Chtit 7tkc za opravu vyrobni vady kde soucastky stoji rad stokoruny, protoze nekdo neumi schvalne namichat dobrou gumu mi prijde jako vylozene klamani spotrebitele. Do navodu meli rovnou napsat vymenu brzdove kapaliny per 2 roky, a pradnich prachovek per 3roky. Suma za vymenu prachovek za najezd vozu v zivotnosti presahuje cenu vymenu rozvodu ropneho motoru.
2.
Predni loziska je dle meho druha vyrobni vada toho vozu. Ja je mel spotrebovane v 24-27tkm. Po tom co vymenili oba predni tlumice a naprava se mi prad nezdala se strasne cukali s vymenou zbylych lozisek. Nakonec jsem nemeckej servis postavil pred to, ze me vyhodili v CR technicky (4 roky), tak at me neserou a koukaj to opravit. Svete div se dali nova loziska mam 77tkm a zatim drzi.
Tady mi nemcouri napsali, ze vule v prednim kole na I3 je normalni.... .
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/inde ... QLaGDgrsjr
3.
Jak zahybat s kolem, jednoduse, clovek si k tomu musi kleknout a trochu si umazat ruku. Co jsem mel moznost vypozorovat, tak prvni lozisko se vymele na prave strane. Normalne v ruce je citi ta vule, a je pokud to je vic, tak to je i slyset. Zkouseli jsme to na srazu a celkem zabava divim se ze Nokiovi9500 jeste kolo neupadlo .
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/inde ... nYT8oSdFC9
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Tak mě napadá, když už jsou ty prachovky tak drahé, jestli by nebylo dobré jim věnovat zvýšenou péči při údržbě. To znamená pravidelně je čistit (jednou za rok/10000km), případně aplikovat přípravek proti stárnutí pryže. Pomohlo by to prodloužit tomu tak životnost?
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Nebo najít jiné, co by tam pasovali a na předražené BMW se vyprdnout
Docela vážně začínám přemýšlet, že začnu servisovat elektra. Když vidím ty ceny, ta by to nebylo vůbec od věci.
Jenže momentální klientela asi bude zatím malá. A musel bych někde pronajmout starej kravín, bo doma mám plac sotva na servis svých aut přes léto.
Momentálně měním ložisko u subaru po 300 tis km. Toto pánové z BMW nevychytali, nebo to zazdil dodavatel a BMW raději mlčí, než aby udělalo svolávačku.
Docela vážně začínám přemýšlet, že začnu servisovat elektra. Když vidím ty ceny, ta by to nebylo vůbec od věci.
Jenže momentální klientela asi bude zatím malá. A musel bych někde pronajmout starej kravín, bo doma mám plac sotva na servis svých aut přes léto.
Momentálně měním ložisko u subaru po 300 tis km. Toto pánové z BMW nevychytali, nebo to zazdil dodavatel a BMW raději mlčí, než aby udělalo svolávačku.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Podle mě bude zajímavý business s opravou kapacity baterií (výměnou článků). Samozřejmě pak mechanické opravy aut Tesla, tam to je pekelně drahé.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
To především.
Protože se ukazuje že za většinou problémů s baterkama většinou může jeden vadný článek. A opravy v autorizovaných servisech bývají pekelně drahé.
Ale servis baterek je zatím trh moc malý.
Druhá věc by byl bussines levného nákkupu elektra s vadnou baterkou. Jeho oživení a vrácení do provozu.
Protože se ukazuje že za většinou problémů s baterkama většinou může jeden vadný článek. A opravy v autorizovaných servisech bývají pekelně drahé.
Ale servis baterek je zatím trh moc malý.
Druhá věc by byl bussines levného nákkupu elektra s vadnou baterkou. Jeho oživení a vrácení do provozu.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
já ty prachovky mám taky už děravé.....
na pdzim je vyměním jak budu přezouvat auto
OEM: 31336852223
není to drahé cca 300.- Kč/ks
díky
na pdzim je vyměním jak budu přezouvat auto
OEM: 31336852223
není to drahé cca 300.- Kč/ks
díky
BMW i3 94Ah
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Bohužel autorizované servisy jsou pekelně drahé, znám to z dob luxusních řad Mercedesů. I hlouposti stojí nesmysl. Já jsem měnil Kia palubní filtr za dvě stovky, v servisu ten samý stojí 900.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Zdar ve spolek.
Byl jsem s kamaradem koupit v nemecku I3ku. Odnesl jsem si pekna fota a videa s prednima vakl koleckama.
Tahle mlati lehce
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/rdbHMjScFBNLE7r
Tahle az tak ze to jde kov na kov pri 42tkm:
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/bRWs8T7fdosizaS
Tady fotky pruvodky k tomu extra mlativemu.
Se maji soudruzi v nemecke fabrice maji cim chlubit a soudruh bazarnik nam rek ze to ma 90% aut, ze mu to je burt
Ja to nechapu, a ostatni pro to posilaji odtahovky
Byl jsem s kamaradem koupit v nemecku I3ku. Odnesl jsem si pekna fota a videa s prednima vakl koleckama.
Tahle mlati lehce
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/rdbHMjScFBNLE7r
Tahle az tak ze to jde kov na kov pri 42tkm:
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/bRWs8T7fdosizaS
Tady fotky pruvodky k tomu extra mlativemu.
Se maji soudruzi v nemecke fabrice maji cim chlubit a soudruh bazarnik nam rek ze to ma 90% aut, ze mu to je burt
Ja to nechapu, a ostatni pro to posilaji odtahovky
Naposledy upravil(a) Havrla dne sob 27. čer 2020 7:59:56, celkem upraveno 1 x.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Ten závěrečný povzdech je všeříkající.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Kolik vás stála výměna ložisek? dík
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Me nic, ja se 1/4 roku hadal v Nemecku az jsem to uhadal. Nutno podotknout ze po cca 30tkm se vule zase zacina vracet. Tak uvidim co dal.
Nokia9500 testuje kdy kolo upadne.
Kamos to bude menit az nasetri
Ostatni tvrdi ze ten rambajz z napravy jsou nizkoprofilova kola a bojej se zkusit na kolo sahnout Maji preci BMW i se nesnizi k necemu takovemu jako vyzkouset jestli drzi kolo
Nokia9500 testuje kdy kolo upadne.
Kamos to bude menit az nasetri
Ostatni tvrdi ze ten rambajz z napravy jsou nizkoprofilova kola a bojej se zkusit na kolo sahnout Maji preci BMW i se nesnizi k necemu takovemu jako vyzkouset jestli drzi kolo
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L