Lama píše:"Menu středové obrazovky" uvádím záměrně, jelikož jsou zde i tací co "Nastavení EV" hledají v "Menu přístrojové desky" pod volantem. Příště tedy uvedu celou cestu /.../.../....
Aha, tak to se omlouvám, že jsem to nepochopil. Přiznám se, že hledat jakékoli nastavení v "kapličce" pod volantem - to by mě fakt nenapadlo. Zase na druhé straně chápu, že to tak někdo může mít - sám pamatuju doby, kdy se třeba u spalováku palubní hodiny nastavovaly tyčkou pod volantem. Řešení z minulého století. Prostě koukal jsem u Kony na displej infotainmentu a hledal, kde to menu je a netušil jsem, že vlastně středovou obrazovku (a tedy její menu) mám pořád před očima. Díky za vysvětlení.
Lama píše:Nevím jak, ale auto to pozná a nejlepší je to vyzkoušet (pravděpodobně to bude mít návaznost na jejich originál přenosnou nabíječku a originál Wallbox). Pokud ale třeba nabíjíte Wallboxem, který nemá možnost nastavení a jede stále naplno, tak regulace v autě dle uživatelů zde na fóru nic neomezí...
Co se týká wallboxu, tak vlastní nemám. Mám k dispozici síťové napájení 3x230V/25A, nebo eventuálně např. pomalé stojany ČEZ Voltdrive nebo AC konektory stojanů ABB Terra 53/54 apod. na veřejných nabíječkách.
Jestli to omezení nabíjecího proudu/výkonu ze strany auta u naplno jedoucího AC nabíjení nejde, tak to mě docela zklamalo.
Měl jsem za to, že když do obvodu CP pustím signál - ať už ze strany kabelu, nebo ze strany auta - pro omezení nabíjecího proudu, který přivře tyristory v autě, tak to prostě auto provede a je jedno, odkud ten signál pro omezení pochází, jestli ze stojanu, nebo z kabelu, anebo eventuálně z auta. Jestli je tato funkce omezena na jejich originál přenosnou nabíječku a originál wallbox, tak to soudruzi z Koreje docela blbě vymysleli.