Prodej C-Zero?
Moderátor: Josef
Re: Prodej C-Zero?
Plzeň mám 60 a Beroun 120, ale ani s tím nemám problém. Očekávejte ale jen připojení OBDLinkLX konektoru a přes CanIon, instalovaný nejlépe ve vašem mobilu (aby jste měl všechna data u sebe), vyčtení dat a uložení obrazovek. Ideální by bylo přijet k nabíječce s minimem v baterce, změřit jak jsou články rozházené a pak nabíjet a sledovat stav.
Pokud se na tomto chcete domluvit, tak mi napište SZ.
Pokud se na tomto chcete domluvit, tak mi napište SZ.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Pro info - dnes volali z AAA a tvrdili, že pokud si zajistím STK, měli by zájem si auto prohlédnout a dle stavu by mohli nabídnout cca 140tis...
Což mě docela překvapilo, při té situaci, jak se tady popisuje... jedině že by někde měli schované baterky a chtěli z toho udělat prodejnější auto...
Což mě docela překvapilo, při té situaci, jak se tady popisuje... jedině že by někde měli schované baterky a chtěli z toho udělat prodejnější auto...
Citroën C-Zero 2012
Re: Prodej C-Zero?
Jste asi ještě neprodával u AAAA....
Ve finále vám víc než těch 120 až 130 nedají... (v inzerátu to dost vychvalujete a nezmiňujete opravy..., které vám Áčka ještě odečtou...).
Dcera teď prodává BMW, které by před Coronou lehce prodalla za 80 a teď bude ráda za 50, překupník jí dává 40.
Ve finále vám víc než těch 120 až 130 nedají... (v inzerátu to dost vychvalujete a nezmiňujete opravy..., které vám Áčka ještě odečtou...).
Dcera teď prodává BMW, které by před Coronou lehce prodalla za 80 a teď bude ráda za 50, překupník jí dává 40.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Bohužel prodej aut prudce poklesnul (skoro na polovinu oproti minulému roku) a když se dívám na EV v bazarech, tak se prakticky prodej zastavil a nabídka každým dnem roste.
Některé weby jsou často mimo realitu a ten druhý článek to jasně ukazuje
https://auto-mania.cz/cesky-trh-ojetych ... ne-prodej/
https://www.portalridice.cz/clanek/zhod ... ne-prodeje
Některé weby jsou často mimo realitu a ten druhý článek to jasně ukazuje
https://auto-mania.cz/cesky-trh-ojetych ... ne-prodej/
https://www.portalridice.cz/clanek/zhod ... ne-prodeje
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Jste asi ještě neprodával u AAAA....
Ve finále vám víc než těch 120 až 130 nedají... (v inzerátu to dost vychvalujete a nezmiňujete opravy..., které vám Áčka ještě odečtou...).
Dcera teď prodává BMW, které by před Coronou lehce prodalla za 80 a teď bude ráda za 50, překupník jí dává 40.
Ne, ani v AAA, ani jinde jsem neprodaval... prvni auto mi sesrotovali na krizovatce, druhe a treti koupene stale mame a jezdi... Zero je ctvrte a myslim ze u me ho prezije i to druhe a treti... nakonec budu treba rad i za tech 120-130, abych za to mohl koupit maly novejsi benzinak s potrebnym dojezdem...
No STK musim vyresit stejne, tim nic nezkazim... bude to drobne plus u inzeratu...
Citroën C-Zero 2012
Re: Prodej C-Zero?
Já jsem tam kdysi dávno před 18 lety prodával auto za celkem rozumné peníze a přítelkyně před 7 lety dostala velmi slušné peníze. Sice bych tam nekoupil nic, ale na prodej si nemůžu stěžovat. Ty prodejní praktiky už měli tenkrát, ale když se jim něco líbilo tak dali slušnou cenu a peníze na ruku. Když jsem prodával před 4 lety pěkné auto tak v Mamacar řekli 400 tis. včetně DPH na ruku nebo 400 bez DPH do komise, tedy 21% rozdíl ceny!! Takže AAA jsou ještě zlatí. Krize je za dveřmi, lidi investují do bytů pozemků, auto je nejhorší investice na světě, pokud nepočítáme pyramidové hry
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Prodej C-Zero?
S áčkama se nechá uhrát celkem dobrá cena na výkup v případě, kdyby jste si od nich chtěl koupit nějaké auto.
Jinak vám něco slíbí a na místě se vás snaží přesvědčit, že máte strašnou plečku a můžete být rád, že to vůbec od vás koupí se slevou 30 tisíc.
Jestliže plánujete koupi jiného auta, možná by to byla cesta. Ale u áček fakt velký pozor a to auto před koupí pořádně prohlédnout. A hlavně si prohlédnout a pročíst smlouvy. Aby vám nan place auto nevychválili a pak ve smlouvě jste neměl napsáno, že kupujete vrak před smrtí.
Jinak vám něco slíbí a na místě se vás snaží přesvědčit, že máte strašnou plečku a můžete být rád, že to vůbec od vás koupí se slevou 30 tisíc.
Jestliže plánujete koupi jiného auta, možná by to byla cesta. Ale u áček fakt velký pozor a to auto před koupí pořádně prohlédnout. A hlavně si prohlédnout a pročíst smlouvy. Aby vám nan place auto nevychválili a pak ve smlouvě jste neměl napsáno, že kupujete vrak před smrtí.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Prodej C-Zero?
JanO píše:Pro info - dnes volali z AAA a tvrdili, že pokud si zajistím STK, měli by zájem si auto prohlédnout a dle stavu by mohli nabídnout cca 140tis...
Což mě docela překvapilo, při té situaci, jak se tady popisuje... jedině že by někde měli schované baterky a chtěli z toho udělat prodejnější auto...
Rád bych se zeptal co řešíte s baterkama? Vám s za tu krátkou dobu co máte auto nějak zásadně zkrátil dojezd? Dojezd 160 Km co máte v TP je podle staré normy z říše snů. Já měl MIEV a rok staré auto s 9000 Km udělalo max 120 Km.
Dojezd jak píšete 90/80 v zimě je uplně normální s danou baterkou RV 2012 a výměnou za třiletou by jste si prodloužil dojezd max o 10 Km.
Včera jsem byl Citigem které ma baterku 37 kWh tj 2,3x tak velkou je to rok staré auto mnohem uspornější a modernější kontrukce a po 160 Km jízdy jsem měl zůstatek 25% 60 Km dojezdu cekový dojezd kolem 210 Km v zimě, v TP to má město 350 Km !
Prostě to je malý elektromobil starší koncepce a tenhle dojezd je OK a podle to co jsem kde četl se nikomu nepodařilo tak dát baterky na větší dojezd.
Re: Prodej C-Zero?
Citigo e IV píše:JanO píše:Pro info - dnes volali z AAA a tvrdili, že pokud si zajistím STK, měli by zájem si auto prohlédnout a dle stavu by mohli nabídnout cca 140tis...
Což mě docela překvapilo, při té situaci, jak se tady popisuje... jedině že by někde měli schované baterky a chtěli z toho udělat prodejnější auto...
Rád bych se zeptal co řešíte s baterkama? Vám s za tu krátkou dobu co máte auto nějak zásadně zkrátil dojezd? Dojezd 160 Km co máte v TP je podle staré normy z říše snů. Já měl MIEV a rok staré auto s 9000 Km udělalo max 120 Km.
Dojezd jak píšete 90/80 v zimě je uplně normální s danou baterkou RV 2012 a výměnou za třiletou by jste si prodloužil dojezd max o 10 Km.
Včera jsem byl Citigem které ma baterku 37 kWh tj 2,3x tak velkou je to rok staré auto mnohem uspornější a modernější kontrukce a po 160 Km jízdy jsem měl zůstatek 25% 60 Km dojezdu cekový dojezd kolem 210 Km v zimě, v TP to má město 350 Km !
Prostě to je malý elektromobil starší koncepce a tenhle dojezd je OK a podle to co jsem kde četl se nikomu nepodařilo tak dát baterky na větší dojezd.
Problém je v tom, že manželka s tím doposud dojížděla do práce 60km za den... což i v zimě (bez topení) šlo... (tedy kromě té zimy během cesty)
Teď ale bude jezdit 75-80km za den, což už ani bez topení v zimě na jedno nabití auto nedojede... (nebo by dojelo těsně)
A nabíjet každý den ještě někde po cestě, to už by docela zdržovalo... takže asi tak...
Citroën C-Zero 2012
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Prodej C-Zero?
JanO píše:Citigo e IV píše:JanO píše:Pro info - dnes volali z AAA a tvrdili, že pokud si zajistím STK, měli by zájem si auto prohlédnout a dle stavu by mohli nabídnout cca 140tis...
Což mě docela překvapilo, při té situaci, jak se tady popisuje... jedině že by někde měli schované baterky a chtěli z toho udělat prodejnější auto...
Rád bych se zeptal co řešíte s baterkama? Vám s za tu krátkou dobu co máte auto nějak zásadně zkrátil dojezd? Dojezd 160 Km co máte v TP je podle staré normy z říše snů. Já měl MIEV a rok staré auto s 9000 Km udělalo max 120 Km.
Dojezd jak píšete 90/80 v zimě je uplně normální s danou baterkou RV 2012 a výměnou za třiletou by jste si prodloužil dojezd max o 10 Km.
Včera jsem byl Citigem které ma baterku 37 kWh tj 2,3x tak velkou je to rok staré auto mnohem uspornější a modernější kontrukce a po 160 Km jízdy jsem měl zůstatek 25% 60 Km dojezdu cekový dojezd kolem 210 Km v zimě, v TP to má město 350 Km !
Prostě to je malý elektromobil starší koncepce a tenhle dojezd je OK a podle to co jsem kde četl se nikomu nepodařilo tak dát baterky na větší dojezd.
Problém je v tom, že manželka s tím doposud dojížděla do práce 60km za den... což i v zimě (bez topení) šlo... (tedy kromě té zimy během cesty)
Teď ale bude jezdit 75-80km za den, což už ani bez topení v zimě na jedno nabití auto nedojede... (nebo by dojelo těsně)
A nabíjet každý den ještě někde po cestě, to už by docela zdržovalo... takže asi tak...
Tak to chápu, prostě se auto nehodí k danému účelu, jen jsem myslel že jak jste psal dojezd v zimě 80 Km teď říkate 60 Km bez topení. Případný kupec si to bude chtít ověřit to auto by mělo samozřejmě dát 80 Km běžnou jízdou na horní hranici limitů (dálnice jen 110 Km/hod) včetně topení
Re: Prodej C-Zero?
Citigo e IV píše:JanO píše:Citigo e IV píše:
Rád bych se zeptal co řešíte s baterkama? Vám s za tu krátkou dobu co máte auto nějak zásadně zkrátil dojezd? Dojezd 160 Km co máte v TP je podle staré normy z říše snů. Já měl MIEV a rok staré auto s 9000 Km udělalo max 120 Km.
Dojezd jak píšete 90/80 v zimě je uplně normální s danou baterkou RV 2012 a výměnou za třiletou by jste si prodloužil dojezd max o 10 Km.
Včera jsem byl Citigem které ma baterku 37 kWh tj 2,3x tak velkou je to rok staré auto mnohem uspornější a modernější kontrukce a po 160 Km jízdy jsem měl zůstatek 25% 60 Km dojezdu cekový dojezd kolem 210 Km v zimě, v TP to má město 350 Km !
Prostě to je malý elektromobil starší koncepce a tenhle dojezd je OK a podle to co jsem kde četl se nikomu nepodařilo tak dát baterky na větší dojezd.
Problém je v tom, že manželka s tím doposud dojížděla do práce 60km za den... což i v zimě (bez topení) šlo... (tedy kromě té zimy během cesty)
Teď ale bude jezdit 75-80km za den, což už ani bez topení v zimě na jedno nabití auto nedojede... (nebo by dojelo těsně)
A nabíjet každý den ještě někde po cestě, to už by docela zdržovalo... takže asi tak...
Tak to chápu, prostě se auto nehodí k danému účelu, jen jsem myslel že jak jste psal dojezd v zimě 80 Km teď říkate 60 Km bez topení. Případný kupec si to bude chtít ověřit to auto by mělo samozřejmě dát 80 Km běžnou jízdou na horní hranici limitů (dálnice jen 110 Km/hod) včetně topení
Dojezd v zime realny 80km bez topeni. Ted mam cerstve kalibrovanou baterii, tak to ten udaj i spravne ukazuje a pocita na displeji.... ale se zapnutim topeni to vzdy ubere cca 20km na displeji.... a jeste dalnice 110, to bude taky hned vetsi spotreba, to nevim jestli nekomu C-Zero nebo iOn 80km na rychlostnich limitech a jeste a topenim da....
Citroën C-Zero 2012
Re: Prodej C-Zero?
Citigo e IV: Jenže "JanO" psal, že reálně teď v zimě ujede 50 km bez topení, což jim na dojezd do práce a zpět nestačí..., proto prodává. V inzerátu je patrně dojezd, který ukazuje auto po nabití.
JanO: Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
JanO: Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Citigo e IV: Jenže "JanO" psal, že reálně teď v zimě ujede 50 km bez topení, což jim na dojezd do práce a zpět nestačí..., proto prodává. V inzerátu je patrně dojezd, který ukazuje auto po nabití.
JanO: Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
Trochu se to asi zamotalo...
50-60km se s tim nyni jezdi, bez topeni, aby zbyla nejaka rezerva... tedy staci to, az na ten komfort v zime.... s topenim nevim realne hodnoty, s tim nejezdime, ale odecte to pri plne baterce cca 20km dojezdu...
Ted po kalibraci to ukazuje plne nabite 80 a ujede 80... (po 50 km ukazovalo 37 dojezd a bylo tam 6 dilku)....
Ale budeme potrebovat ujet 70-80 denne a to uz by nemuselo stacit, proto prodavam....
Citroën C-Zero 2012
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Prodej C-Zero?
Tak to už jsem doma jestli v zimě s topením ujede 50 Km tak to je baterka v pr. reálná spotřeba Zera s topením na delší trasy (počítam že po městě kdy víc topí a stojí to neřeší) 12 kWh motor+2 kWh topení - to by znamenalo, že má baterka využitelnou kapacitu 7 kWh tj kolem 25-28 Ah.
To by nebylo ani do úložiště. 50 Km ujedu bez topení NIREM PHEV které má baterku 8,9 (7 využ) a to se bavím o voze co váži 1800 Kg tedy asi o 7 metráků težší než Zero.
To by nebylo ani do úložiště. 50 Km ujedu bez topení NIREM PHEV které má baterku 8,9 (7 využ) a to se bavím o voze co váži 1800 Kg tedy asi o 7 metráků težší než Zero.
Re: Prodej C-Zero?
Lama píše:Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
Ta želva se bude spíše rozsvicet, protože něktému z článků spadne napětí. Teď nevím pod kolik. Možná pod 3V? Ona baterka třeba nemusí být úplně v kopru. Může tam zlobit jeden článek. Chtělo by se to podívat přes appku na stav jednotlivých článků. Ať se tu zaregistruje a poptá se, jestli v okolí není někdo s diagnostikou.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Prodej C-Zero?
JanO píše:Pro info - dnes volali z AAA a tvrdili, že pokud si zajistím STK, měli by zájem si auto prohlédnout a dle stavu by mohli nabídnout cca 140tis...
Do AAA jsem prodával několik aut, některá jsem tam prodal a některá jsem pak prodal radši sám. Sám přiznáváte, že to auto není bezproblémové - bourané a prevděpodobně se špatnou baterkou. resp. baterka je na 2/3 původní kapacity a je předpoklad, že se to bude dál zhoršovat. Takže ta výkupní cena je z říše fantazie, jen aby vás nalákali k nim. Já bych to odhadl, že víc než 100-120 za to na výkupu nedostanete, spíš bych řekl, že 100 bude strop, 120 možná dostanete, když si to prodáte sám.
Re: Prodej C-Zero?
dracekvo píše:Lama píše:Včera jsem mluvil s klegou, který má najeto 145 tis.km a říkal, že už nabíjet na DC nemá cenu, protože hodně klesla nabíjecí rychlost a když má 8 čárek a přišlápnepedál, tak se mu rozsvítí želva a svítí mu neustále, když má jen 3 čárky. Prostě baterka má už velký vnitřní odpor a je zralá pro úložiště.
Ta želva se bude spíše rozsvicet, protože něktému z článků spadne napětí. Teď nevím pod kolik. Možná pod 3V? Ona baterka třeba nemusí být úplně v kopru. Může tam zlobit jeden článek. Chtělo by se to podívat přes appku na stav jednotlivých článků. Ať se tu zaregistruje a poptá se, jestli v okolí není někdo s diagnostikou.
Tak zelva je omezení výkonu, muze to tam skočit pokud budfe velký vnitřní odpor článků, případně v -20 a podlaze.
Jinak 25Ah to je hodne velká slabota - dle diagnostiky 70% odpovídá 35Ah z canionu vs diagnostika peugeot. Za rok to zdegradovalo ze 70% na 69% za 9tis km.. to mám 59tis
Re: Prodej C-Zero?
Degradace 1% za rok by ještě šlo, já mám aktálně dle Canionu 32,7Ah, tedy 65,4% ...(dříve jsem neměřil) i když při ročním nájezdu 14tis.km by to bylo asi o něco horší.. Aktuální nájezd 68 tis.km...
Co se týče tématu prodeje, tak na jedné straně několik zájemců se již ozvalo, ale na možnost výměny baterií jsem nenarazil... takže jednodušší je asi to první... ač je jinak škoda se auta zbavovat...
Co se týče tématu prodeje, tak na jedné straně několik zájemců se již ozvalo, ale na možnost výměny baterií jsem nenarazil... takže jednodušší je asi to první... ač je jinak škoda se auta zbavovat...
Citroën C-Zero 2012
Re: Prodej C-Zero?
JanO píše:Problém je v tom, že manželka s tím doposud dojížděla do práce 60km za den... což i v zimě (bez topení) šlo... (tedy kromě té zimy během cesty)
Teď ale bude jezdit 75-80km za den, což už ani bez topení v zimě na jedno nabití auto nedojede... (nebo by dojelo těsně)
A nabíjet každý den ještě někde po cestě, to už by docela zdržovalo... takže asi tak...
Argumenty máte myslím jasné, trochu se v tom motáte. Je jen otázka času, kdy klekne nějaký článek a neujede to ani 70 km a pak si to někdo odveze na "náhradní díly" za hubičku. Ano teď prodávat v krizi automobilového průmyslu je horší, na druhou stranu padají i ceny při prodejích. Cena inzerátu je jedna věc, druhá když položíte peníze na stůl a 10% z ceny dolů je běžná věc.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Prodej C-Zero?
Výměna článků není problém.
1. Problém je to auto dovézt k někomu, kdo to vymění (platit odtahovku je nesmysl).
Druhý problém je sehnat články které za něco budou stát. Občas je něco na mypower, toho bych se ani nebál lidi tam jsou spolehlivý.
Ze secondlifestorage.com někdo objednával a články co přišly vůbec neměli dekralovanou kapacitu a navíc tam za to chtějí nesmyslné částky.
Polské allegro, několik lidí koupilo komplet baterky a byli v pohodě. Ale dohadujte se s polákem pokud to nebude OK.
Před namontováním by to chtělo články ověřit, zda jsou v pořádku, to stojí nějaký čas. Protože se musí každý článek nabít, vybít a pak opět nabít.
Samotná výměna článků už by měla být záležitost dne, maximálně dvou.
Potom nejlépe provést přes diagnostiku kalibraci baterie + zkušební jízdu. To opět stojí čas.
Takže to prostě bude stát dost peněz. Nebo to bude muset dělat nějaký nadčenec, co nepočítá svůj čas a výsledek tohoto snažení bude prodloužení života auta o 2-3 roky, než některý z nejhorších článků opět začně odcházet.
1. Problém je to auto dovézt k někomu, kdo to vymění (platit odtahovku je nesmysl).
Druhý problém je sehnat články které za něco budou stát. Občas je něco na mypower, toho bych se ani nebál lidi tam jsou spolehlivý.
Ze secondlifestorage.com někdo objednával a články co přišly vůbec neměli dekralovanou kapacitu a navíc tam za to chtějí nesmyslné částky.
Polské allegro, několik lidí koupilo komplet baterky a byli v pohodě. Ale dohadujte se s polákem pokud to nebude OK.
Před namontováním by to chtělo články ověřit, zda jsou v pořádku, to stojí nějaký čas. Protože se musí každý článek nabít, vybít a pak opět nabít.
Samotná výměna článků už by měla být záležitost dne, maximálně dvou.
Potom nejlépe provést přes diagnostiku kalibraci baterie + zkušební jízdu. To opět stojí čas.
Takže to prostě bude stát dost peněz. Nebo to bude muset dělat nějaký nadčenec, co nepočítá svůj čas a výsledek tohoto snažení bude prodloužení života auta o 2-3 roky, než některý z nejhorších článků opět začně odcházet.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)