Výměna baterií

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna baterií

Příspěvekod Radovan » stř 17. dub 2019 18:55:16

JanO - neřešte to. Máme auto se 43 a 73 tisíci km a v pohodě. Dojezd přes stovku vždy.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » stř 17. dub 2019 22:30:04

Radovan píše:JanO - neřešte to. Máme auto se 43 a 73 tisíci km a v pohodě. Dojezd přes stovku vždy.


Děkuji za pozitivní zprávu. Pokud jsou ty kilometry u nabízenách aut pravé a ověřitelbé třeba přes servisku, pak se dají sehnat C-Zera mezi 20-50tis. km. Spíš zvažuji stáří baterie, ne cykly, auta jsou z let 2012-2013... tedy o něco starší než Vaše a u těch starších LEV50 se tady již diskutuje, že některé odcházejí. Ano, dojezd 100km by byl naprosto v pohodě i s rezervou na topení/chlazení, stejně bychom dobíjeli každý den...
Jde o to, kolik let si byterie dokážou udržet alespoň tu kapacitu na 50km + rezerva...
Citroën C-Zero 2012
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Výměna baterií

Příspěvekod Citigo e IV » čtv 18. dub 2019 22:52:13

C-zero píše:Garmont
Máš pravdu že se články lev50 a lev50n nemůžou kombinovat, jsou konstrukčně a chemicky rozdílné.Články lev50 mají i nižší cyklování oproti lev50n.
Mám auto r.v. 2013, takže články lev50n, identické z fotografie....na dotazy rád odpovím


Mohu se zeptat jaké máte auto? Podle obrázku s napětím na článcích máte těch článků 88, pokud máte tedy auto RV 2013 musíte mít MIEV? Nesedí mi to s přezdívkou.
díky.
C-zero
Příspěvky: 139
Registrován: stř 08. srp 2018 11:47:33
Bydliště: Kravaře

Re: Výměna baterií

Příspěvekod C-zero » čtv 18. dub 2019 22:59:58

Zdravím mám c-zero, r.výroby 2013, ale se "starými" články Lev50.V provozu bylo od roku 2015 a mám zatím najeto 25000km...
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterií

Příspěvekod garmont » pát 19. dub 2019 11:08:27

JanO - problém je že 90% aut co je v cz mají ten starý tp bateriií - já když jsem v prosinci hedal auto tak prostě s těmi novými aku žádné nebylo a když náhodou jo tak stálo o 100tis více než auto se starým typem aku což jsem usoudil že nemá cenu...
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » pát 19. dub 2019 11:52:10

garmont píše:JanO - problém je že 90% aut co je v cz mají ten starý tp bateriií - já když jsem v prosinci hedal auto tak prostě s těmi novými aku žádné nebylo a když náhodou jo tak stálo o 100tis více než auto se starým typem aku což jsem usoudil že nemá cenu...


Diky za zkusenost. Par inzeratu na Zera z roku 2013 je ted k nalezeni, kolem 250tis., najeto kolem 25tis, ale nevim, jestli se tomu da verit (tam malemu najezdu) a jak overit typ AKU, ze je tam opravdu novy typ, aby to nebylo "do provozu 2013", ale vyroba 2012 a stare clanky...
Citroën C-Zero 2012
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterií

Příspěvekod garmont » pát 19. dub 2019 18:42:53

Pozná se to vcelku snadno dle win - pokud za písmenem K je písmeno Z tak má starou aku, pokud je tam Y tak má nový typ barterky.
Jinak já tu inzerci sleduji a většina aut je v nabídce pul roku i více..Já bych za to v dnešní době asi 250tis nedal to bych raději šel do Leafa - ty se dají koupit už pod 300tis...
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » sob 20. dub 2019 21:23:12

garmont píše:Pozná se to vcelku snadno dle win - pokud za písmenem K je písmeno Z tak má starou aku, pokud je tam Y tak má nový typ barterky.
Jinak já tu inzerci sleduji a většina aut je v nabídce pul roku i více..Já bych za to v dnešní době asi 250tis nedal to bych raději šel do Leafa - ty se dají koupit už pod 300tis...


Díky za užitecné tipy, schválně se na to podle nich podívám...
My nespěcháme, potřebujeme vyřesit cca do konce léta...
Na Leafa nemáme v dosahu servis, na Zero/iOn dva oveřené kvalitní... 250tis. nám přijde taky dost, ale nic levnějšího zatím není...

EDIT: tak i některé 2013 mají podle tohoto staré baterie, ač prodávající tvrdí, že je tam již nová... (KZ mají ročníky 2011, 2012, některé 2013; KY mají nejnovější 2013 a dále...) - pro ověření důležité, pokud tam neudělal výrobce nějakou výjimku)...
Citroën C-Zero 2012
C-zero
Příspěvky: 139
Registrován: stř 08. srp 2018 11:47:33
Bydliště: Kravaře

Re: Výměna baterií

Příspěvekod C-zero » ned 21. dub 2019 10:02:02

Tak u těch malobaterkáčů typu Zero/ion je použití hlavně ve městě popř. blýzkého okolí.Je to prostě hlavně o tom, k čemu budete emobil používat. Zvážit kde budete nabíjet, zda jen doma nebo s možností ve Vašem okolí...Podle toho bych zvažoval typ emobilu.
Cena je od 250tkč za ojetý a díky poptávce na trhu, to lepší ani nebude.
S výměnou baterii u trojčat Meiv/Ion/zero, jsem se zatím tady na diskuzo nesetkal.Jsou tady majitelé, kteří již mají najeto přes 100tkm a stále s nájezdem 80km.
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna baterií

Příspěvekod Radovan » ned 21. dub 2019 11:36:15

Nezlobí Vaše baterie v posledních 14 dnech rychlonabíječky ABB?
Dnes a včera jsem tomu věnoval čas a peníze, protože jsem za posledních 14 dní několikrát nabíjel Peugeot Ion (5 let, 73 tis. km) na rychlonabíječkách ABB, jak ČEZ, tak Lidl. A světe div se, vždy mi neočekávaně vypnuly nabíjení při +-66% procentech na displeji rychlonabíječky a tamtéž hlásily - Nabíjení ukončeno vozidlem. Při opakovaném spuštění nabily do +-82%. Bylo zcela jedno zda jsem dojel s 2, 4 či 6 dílky baterie na přístrojové desce z 16 celkově. V průběhu jsem vysledoval, že chlazení klimatizací, které obvykle probíhalo do 50% dle displeje rychlonabíječky a 8 dílků na přístrojové desce auta z 16, provázené hučením, konči už u 6 dílků a výkon se pak rapidně snižuje až k +-8 kW při 81%.
Nedalo mi to a při včerejší cestě Ostrava-Kroměříž a zpět v cca +16°C jsem otestoval rychlonabíjení ABB stojan ČEZ ve Valmezu, pomalé přes mennekes kabel evmapa.cz eLuky wallbox v Kroměříži a následně ve Valmezu evmapa.cz rychlé stojan DBT Inchanet Kubišových.
ABB stojan zlobil stejně jako 3 testované ABB v Ostravě, ČEZ a Lidl. Začal na 39% s předpokladem 20 minut do 80% a v 66% se vypnul se známou hláškou. Obnovení ruční vedlo k další hlášce 20 minut, tentokráte ale do plna, přičemž stojan ukončil nabíjení v 81% při výkonu 9 kW, ale už po 16 minutách. Zvláštní.
Pomalé nabíjení přes mennekes kabel dle SMS od evmapa.cz v pohodě, za přesně 3 hodiny nabito 8,646 kWh, palubovka hlásila 16 dílků z 16, ale plná baterie nebyla, to by se nabíjení vypnulo samo dříve, než jsem to udělal já.
DBT stojan Valmez OK. Začal na 41% s 356V a 118A, tedy výkon 42 kW. V 59% mě 22 kW. V67% 15 kW. Po 7 minutách v 71% 13 kW. Po 9 minutách bylo auto na 12 dílcích baterie z 16 a displej stojanu hlásil 74% a 11 kW. Po 12 minutách bylo 78% a výkon spadl na 10 kW. Na 82% stojan skončil se 14 minutami a podle něj jen 4.1 kWh, přičemž dole byla hláška v AJ Nabíjení ukončeno vozidlem. Palubovka ukazovala dojezd 85 km (auto jsme nešetřili a jeli 4 lidi) a 14 dílků baterie z 16.
Ty jsem razantní a rychlou jízdou po 4proudovkách vypotřeboval po 66 km do zbývajících 2 dílků a dojezdu 18 km dle počítače. Auto přes noc stálo doma cca 12 hodin v garáži +20°C.
Ráno jsem ho odvezl auto v tomto stavu na rychlonabíječku Teplo Hlučín, stojan Siemens. Je to jen 6 km převážně z kopce a po městě, ta jsem dojel s 12 km dojezdu a 2 dílky. Stojan hlásil 19% baterie a nabíjel do 81% v kuse OK 28 minut, na konci ukazovala palubovka 14 dílků z 16. Hučení klimatizace ale ustalo také při 6 dílcích, místo při 8. Spotřeba dle SMS 7,81 kWh. 1.dílek baterie ubyl už po 1 km jízdy z kopečka, druhý pak po 5 km, kdy jsem autem zdolal pověstný Děhylovský kopec. Domů jsem dojel se 12 dílky z 16.
Je to podivné, za 10 dní mám 5letou garačnku, tak uvidíme, co naměří servis. Jedna je podivné chování ABB rychlonabíječek, když DBT a Siemens jsou OK. Druhák mí nesedí ty kWh. Auto má mít baterku 16 kWh, i kdyby využitelných bylo 14, tak nabít ze 2 na 14 dílků by mělo být ne necelých 8 kWh jako v Hlučíně, ale 11-12 kWh.
Jaké máte zkušenosti s trojčaty v tomto ohledu na různých značkách rychlonabíjecích stojanů?
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » ned 21. dub 2019 12:27:12

C-zero píše:Tak u těch malobaterkáčů typu Zero/ion je použití hlavně ve městě popř. blýzkého okolí.Je to prostě hlavně o tom, k čemu budete emobil používat. Zvážit kde budete nabíjet, zda jen doma nebo s možností ve Vašem okolí...Podle toho bych zvažoval typ emobilu.
Cena je od 250tkč za ojetý a díky poptávce na trhu, to lepší ani nebude.
S výměnou baterii u trojčat Meiv/Ion/zero, jsem se zatím tady na diskuzo nesetkal.Jsou tady majitelé, kteří již mají najeto přes 100tkm a stále s nájezdem 80km.


Diky za nazor.
Plan je 25km do prace do Prahy a zase zpatky (ted se dojizdi Octavii, ale v lete zavedou modre zony a nebude mozno parkovat, jinak nez s EV). Pak jeste 10-15km jezdeni po malem meste (nakupy, deti na krouzky atd) Moznost nabijet pres noc doma u domu, nebo jedna rychlonabijecka LIDL po ceste kousek pred Prahou.

Pripadne naopak z domova na druhou stranu do okolnich mest, zase cca 25km tam a zase zpatky, spis bez moznosti dobiti jinde nez po navratu doma...

Talze ted by to stacilo, ty dojezdy, i u tech starsich baterek, jde ale o situaci treba za 5 let, jak na tom baterie budou a zda budou dostupne na vymenu...
Naposledy upravil(a) JanO dne ned 21. dub 2019 22:19:33, celkem upraveno 1 x.
Citroën C-Zero 2012
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterií

Příspěvekod garmont » ned 21. dub 2019 20:33:42

Radovane - podle roku výroby by jste měl mít už články Lev50n - pokud se nepletu a tam je 80článků o kapacitě 14,5 Kwh...
C-zero
Příspěvky: 139
Registrován: stř 08. srp 2018 11:47:33
Bydliště: Kravaře

Re: Výměna baterií

Příspěvekod C-zero » úte 23. dub 2019 22:34:39

Radovan píše:Nezlobí Vaše baterie v posledních 14 dnech rychlonabíječky ABB?
Dnes a včera jsem tomu věnoval čas a peníze, protože jsem za posledních 14 dní několikrát nabíjel Peugeot Ion (5 let, 73 tis. km) na rychlonabíječkách ABB, jak ČEZ, tak Lidl. A světe div se, vždy mi neočekávaně vypnuly nabíjení při +-66% procentech na displeji rychlonabíječky a tamtéž hlásily - Nabíjení ukončeno vozidlem. Při opakovaném spuštění nabily do +-82%. Bylo zcela jedno zda jsem dojel s 2, 4 či 6 dílky baterie na přístrojové desce z 16 celkově. V průběhu jsem vysledoval, že chlazení klimatizací, které obvykle probíhalo do 50% dle displeje rychlonabíječky a 8 dílků na přístrojové desce auta z 16, provázené hučením, konči už u 6 dílků a výkon se pak rapidně snižuje až k +-8 kW při 81%.
Nedalo mi to a při včerejší cestě Ostrava-Kroměříž a zpět v cca +16°C jsem otestoval rychlonabíjení ABB stojan ČEZ ve Valmezu, pomalé přes mennekes kabel evmapa.cz eLuky wallbox v Kroměříži a následně ve Valmezu evmapa.cz rychlé stojan DBT Inchanet Kubišových.
ABB stojan zlobil stejně jako 3 testované ABB v Ostravě, ČEZ a Lidl. Začal na 39% s předpokladem 20 minut do 80% a v 66% se vypnul se známou hláškou. Obnovení ruční vedlo k další hlášce 20 minut, tentokráte ale do plna, přičemž stojan ukončil nabíjení v 81% při výkonu 9 kW, ale už po 16 minutách. Zvláštní.
Pomalé nabíjení přes mennekes kabel dle SMS od evmapa.cz v pohodě, za přesně 3 hodiny nabito 8,646 kWh, palubovka hlásila 16 dílků z 16, ale plná baterie nebyla, to by se nabíjení vypnulo samo dříve, než jsem to udělal já.
DBT stojan Valmez OK. Začal na 41% s 356V a 118A, tedy výkon 42 kW. V 59% mě 22 kW. V67% 15 kW. Po 7 minutách v 71% 13 kW. Po 9 minutách bylo auto na 12 dílcích baterie z 16 a displej stojanu hlásil 74% a 11 kW. Po 12 minutách bylo 78% a výkon spadl na 10 kW. Na 82% stojan skončil se 14 minutami a podle něj jen 4.1 kWh, přičemž dole byla hláška v AJ Nabíjení ukončeno vozidlem. Palubovka ukazovala dojezd 85 km (auto jsme nešetřili a jeli 4 lidi) a 14 dílků baterie z 16.
Ty jsem razantní a rychlou jízdou po 4proudovkách vypotřeboval po 66 km do zbývajících 2 dílků a dojezdu 18 km dle počítače. Auto přes noc stálo doma cca 12 hodin v garáži +20°C.
Ráno jsem ho odvezl auto v tomto stavu na rychlonabíječku Teplo Hlučín, stojan Siemens. Je to jen 6 km převážně z kopce a po městě, ta jsem dojel s 12 km dojezdu a 2 dílky. Stojan hlásil 19% baterie a nabíjel do 81% v kuse OK 28 minut, na konci ukazovala palubovka 14 dílků z 16. Hučení klimatizace ale ustalo také při 6 dílcích, místo při 8. Spotřeba dle SMS 7,81 kWh. 1.dílek baterie ubyl už po 1 km jízdy z kopečka, druhý pak po 5 km, kdy jsem autem zdolal pověstný Děhylovský kopec. Domů jsem dojel se 12 dílky z 16.
Je to podivné, za 10 dní mám 5letou garačnku, tak uvidíme, co naměří servis. Jedna je podivné chování ABB rychlonabíječek, když DBT a Siemens jsou OK. Druhák mí nesedí ty kWh. Auto má mít baterku 16 kWh, i kdyby využitelných bylo 14, tak nabít ze 2 na 14 dílků by mělo být ne necelých 8 kWh jako v Hlučíně, ale 11-12 kWh.
Jaké máte zkušenosti s trojčaty v tomto ohledu na různých značkách rychlonabíjecích stojanů?



Zdarvím, u Lídlu v Ostravě, jsem již dlouho nebyl, tak nemohu posoudit.. Poslední nabíjení bylo v neděli na stanici v Hlučíně, kdy jsem s rodinou podnikl cestu na Pustevny. Nabíjel jsem do 80% a pak následovala cesta do N.Jičína a Valmezu, kde mě nabíječka u ROBE lighting nabila na 81% teplota baterie 28´C, nabíjecí čas standartní do 20min.Po zdolání cesty na Pustevny, jsem opět nabíjel u ROBE, to už baterie měla 34´C a znovu se rychlonabíjení zastavilo na 80%, dobil jsem pro jistotu na 90% a pak cesta zpět do Opavy.Jinak jak uvádíte, nabíjení kdy mě nabíječka nabila do 70% se mě stalo dvakrát u Globusu v Opavě a jednou v Hlučíně.Myslím si že se nejedná o chybu na Vašem voze, ale přechodnou chybu na rychlonabíječce.
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výměna baterií

Příspěvekod nokia9500 » úte 23. dub 2019 22:41:59

JanO píše:
C-zero píše:Tak u těch malobaterkáčů typu Zero/ion je použití hlavně ve městě popř. blýzkého okolí.Je to prostě hlavně o tom, k čemu budete emobil používat. Zvážit kde budete nabíjet, zda jen doma nebo s možností ve Vašem okolí...Podle toho bych zvažoval typ emobilu.
Cena je od 250tkč za ojetý a díky poptávce na trhu, to lepší ani nebude.
S výměnou baterii u trojčat Meiv/Ion/zero, jsem se zatím tady na diskuzo nesetkal.Jsou tady majitelé, kteří již mají najeto přes 100tkm a stále s nájezdem 80km.


nebo jedna rychlonabijecka LIDL po ceste kousek pred Prahou.



a když si pořídíte EON kartu, tak hned vedle je ještě jedna :)
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » úte 23. dub 2019 23:10:38

nokia9500 píše:
JanO píše:
C-zero píše:Tak u těch malobaterkáčů typu Zero/ion je použití hlavně ve městě popř. blýzkého okolí.Je to prostě hlavně o tom, k čemu budete emobil používat. Zvážit kde budete nabíjet, zda jen doma nebo s možností ve Vašem okolí...Podle toho bych zvažoval typ emobilu.
Cena je od 250tkč za ojetý a díky poptávce na trhu, to lepší ani nebude.
S výměnou baterii u trojčat Meiv/Ion/zero, jsem se zatím tady na diskuzo nesetkal.Jsou tady majitelé, kteří již mají najeto přes 100tkm a stále s nájezdem 80km.


nebo jedna rychlonabijecka LIDL po ceste kousek pred Prahou.



a když si pořídíte EON kartu, tak hned vedle je ještě jedna :)


Tak to bude asi někde jinde, já měl na mysli LIDL Horoměřice (na uvažované denní trase Kralupy nad Vltavou - Praha 6 Střešovice).
Ale to by bylo jen nouzově (zima, tma, déšť... nebo hodně blbé baterie, kde by 50km bylo na hraně).

Ptal jsem se na pár novějších prodávaných aut, například iOn z roku 2015, údajně jen 7tis.km nájezd a prý ukazuje dojezd jen 95km... to u jiných starších kusů, i se starými bateriemi, uvádějí to samé (a auta jsou o desetitisíce levnější...)
Citroën C-Zero 2012
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » stř 24. dub 2019 20:19:33

Jak se poohlížím po vhodném elektromobilu (C-Zero/iOn), řeším, jaká možnost je nejvýhodnější:
Většina inzerovaných je z let 2011-12 se starými bateriemi. Ceny od 200tis. Najeto 50tis a více. Majitelé udávají dojez kolem 100km
Pak jsou nějaké 2013, ale stále staré baterie, ceny kolem 250tis. Najeto 20-25tis. Udávaný dojezd 110-120km.
Další 2013, již nové baterie, 290tis, najeto 20tis., změřený dojezd 115, kapacita baterie 83%, ale dovoz Itálie, kde prý bývá horší servis...
Nakonec mě překvapil nejdražší iOn, 2015, najeto 7tis., z leasingovky, ale dojez prý jen 95km...
Jde o to, aby auto dokázalo ještě tak 5-6 let jezdit, dojezd nespadl pod 60km a nemusely se s další velkou investicí měnit komplet baterie...
Čemu dát přednost? (počítali jsme s cenou spíš kolem těch 250)
Díky.
Citroën C-Zero 2012
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterií

Příspěvekod garmont » stř 24. dub 2019 21:18:21

Ten 2015 s tím dojezdem 95km má červenou barvu? jinak já stál v prosinci před stejným rozhodnutím a koupil jsem 2012 /provoz 2013 najeto 35tis - baterka má 78% kapacitu dle servisu.. Dojezd mi to píše 106 km +- ale v reálu jsem dal zatím nejvíce 96km...
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterií

Příspěvekod garmont » stř 24. dub 2019 21:22:19

Jo a ten za 290 z Brna se prodává už teda pěkně dlouho - já měl o něj zájem - prodejce mi slíbil že zjistí kapacitu baterie a vubec se mi neozval bylo to tuším někdy v říjnu...
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výměna baterií

Příspěvekod garmont » stř 24. dub 2019 21:30:53

Tady je dobrá tabulka a graf z něměckého fora kde sledují a zapisují kapacitu ca 40ti aut..
Uživatelský avatar
JanO
Příspěvky: 225
Registrován: stř 17. dub 2019 16:30:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Výměna baterií

Příspěvekod JanO » stř 24. dub 2019 22:21:22

garmont píše:Ten 2015 s tím dojezdem 95km má červenou barvu? jinak já stál v prosinci před stejným rozhodnutím a koupil jsem 2012 /provoz 2013 najeto 35tis - baterka má 78% kapacitu dle servisu.. Dojezd mi to píše 106 km +- ale v reálu jsem dal zatím nejvíce 96km...


Ne, to je v Praze bílej iOn s modrým polepem BusinessLease... překvapilo mě, že přiznali tak nízký dojezd, u auta z 2015... 7tis.najeto...
Citroën C-Zero 2012