Tam mám najeto prvních 2500 km a zatím spokojenost. Samozřejmě nějaké připomínky jsou ale jde spíš software, ergonomii apod. Co se týká elektropohonu a baterky, tak zatím naprostá spokojenost.
Počítač mi spotřebu sčítá dokud ji nevynuluji takže nemusím nic počítat. Jak už jsem uváděl jezdím za 12 -13 kWh na 100km 16 to ukazuje když na to fakt šlapu. 11- 12 když jezdím s lehkou nohou nebo na ECO. Klimu a topení nevypínám. V letních vedrech byl dojezd na 100 nabití 175 km teď se pohybuje mezi 160 -170 km. Nevím proč se někdo bojí auta s 22 kWh baterkou. Mám toto auto jako druhé v rodině a 98% jízd už jezdím jen s tímto autem a nabíjím většinou 2-3x do týdne. 100% nabíjím ze zásuvky 220V. Jednoznačně je to auto do města a nevím proč by takové auto muselo tahat baterii 50kWh a víc. Auto stálo 245 tis a byl to dovoz od prodejce Renault a NISAN z Německa.
ojeté ZOE R240 r.v. 2016 zkušenosti
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 08. led 2020 8:54:14
Re: ojeté ZOE R240 r.v. 2016 zkušenosti
Lze pouze souhlasit, takové auto je do města naprosto dodatečné. Máte zatím pěknou spotřebu, až se ochladí bude ale klidně o 50 % vyšší, s tím se musí počítat...
Kamarád na jaře koupil pro manželku LEAFa z roku 2014 (nájezd cca 115 000km, využitelná kapacita 14 kWh) za 210 000 Kč. Má to na dojíždění do práce a rozvoz dětí, celkem za den max. 40 km. Je spokojen (často s tím jezdí on
) a už kouká i po nějakém dalším elektru i pro sebe (asi to bude LEAF s baterii 40 kWh).
Kamarád na jaře koupil pro manželku LEAFa z roku 2014 (nájezd cca 115 000km, využitelná kapacita 14 kWh) za 210 000 Kč. Má to na dojíždění do práce a rozvoz dětí, celkem za den max. 40 km. Je spokojen (často s tím jezdí on

Re: ojeté ZOE R240 r.v. 2016 zkušenosti
Mně osobně vadil v tuhé zimě dojezd prvního E-Upu častěji mimo město(cca 70km topení a mrazy), ale s druhou generací a dvojnásobným dojezdem(baterie tuším 36kWh) je to už úplně na klid a že navíc degradace baterie byla i u první generace fakt malá.