Citigo e IV píše:Ale i tak na zimní trasu mě to připadne v pohodě, oproti třeba volvu EX30 kde to Bačinovi bralo až 24 kWh/100 Km to je jak z jiný planety....
Ondra měl půjčený nejzákladnější model, tedy bez tepelného čerpadla a jezdil ve 4°C. Ve slovenském testu při 11°C auto v nejvyšší výbavě Ultra (AWD 315 kW) jezdilo po městě kolem 17 kWh/100 km a mix silnic dlouhodobě kolem 21 kWh/100 km. Samozřejmě je to hodně závislé na teplotě, když na Slovensku přišlo oteplení na 19°C, tak spotřeba město byla 13,5 kWh/100 km na ujetých 57 km. Jako u všech aut, záleží na každém teplotním stupni. Na a pak poslední věc, EX30 má koeficient odporu vzduchu 0,28, což je dnes velmi vysoká hodnota, TMY má 0,23, Enyaq Coupé 0,24, BMW iX2 0,25, Audi Q4 Sportback 0,26.