3 roky po uvedení Ioniq 5 mám podruhé otevřenou pusu z rychlosti nabíjení
Li Auto Mega
Moderátor: Josef
Li Auto Mega
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Li Auto Mega
Beru to jako zajímavost, do Evropy se to těžko dostane. Ta zadní část se mi nelíbí, ale koef. odporu vzduchu 0,215 je výborná hodnota a délka 535 cm je teda úctyhodná. V kufru při plném obsazení místa moc není. V Číně stojí nějakých 78 tis. USD, v Evropě by to bylo předpokládám nějakých 150 tis. EUR. Nabíjení je u konektoru CCS omezeno na 500A, ale max. výkon by byl stejně nějakých 350 kW na těch nejvýkonnějších nabíječkách. V Číně na to staví speciální nabíječky tzv. 5C, tedy má i jiný konektor vedle CCS. V ukázce za 9 minut dokázalo auto nabít 63% 103 kWh baterie, parádní výkon. Uvádějí průměrnou spotřebu 15,9 kWh/100 km (realita na displeji ve městě 18-19 kWh/100km), pohon 4x4. Pěkná ukázka, co Číňané dokáží dnes vyrobit.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Li Auto Mega
Jen malá oprava. Tam není CCS. Je to Čínský GB/T. Ten druhý konnektor také GB/T ale pro AC nabijeinei. Vypadá podbne jako Type 2 ale není to samý.
To auto samozřejmě do Evropy na objednávku vám rádi přivezou. Je pravda že není kde nabíjet a to moc nedava smysl. Adaptér CSS2 - GB/T jsem viděl ale stejně to nebude nabíjet 500+kW protože zatím nejsou nabíječky.
Myslím že to auto udělalo CCS2 v dnešní podobě morálně zastaralým. Neříkám že GB/T je lepší. Bude potřeba upravit CCS2 na vyšší výkon. Ne pro to auto samozřejmě. To auto je jen ukázka že technologicky jsme dál. A budou další auta s 5C a víc nabíjením.
To auto samozřejmě do Evropy na objednávku vám rádi přivezou. Je pravda že není kde nabíjet a to moc nedava smysl. Adaptér CSS2 - GB/T jsem viděl ale stejně to nebude nabíjet 500+kW protože zatím nejsou nabíječky.
Myslím že to auto udělalo CCS2 v dnešní podobě morálně zastaralým. Neříkám že GB/T je lepší. Bude potřeba upravit CCS2 na vyšší výkon. Ne pro to auto samozřejmě. To auto je jen ukázka že technologicky jsme dál. A budou další auta s 5C a víc nabíjením.
Naposledy upravil(a) xdenser dne čtv 07. bře 2024 18:00:31, celkem upraveno 1 x.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Li Auto Mega
Díky za info o konektorech. Takhle rychlý nabíjení je otrava, člověk si skočí na záchod, udělá kafe a dá nějakou sváču a už platí pokutu za odpojené auta na nabíječce
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Li Auto Mega
Josef píše:Díky za info o konektorech. Takhle rychlý nabíjení je otrava, člověk si skočí na záchod, udělá kafe a dá nějakou sváču a už platí pokutu za odpojené auta na nabíječce
A chudák baterka.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)