Dnes jsem měl možnost prohnat tohoto krasavce
Jako jede to pekelně, zpracování, interiér, podvozek, všechno pecka, ale hrozně mě překvapila jedna věc - to auto se neuvěřitelně podbízí řidičům spalováků, asi aby to pro ně nebyl takový šok po přesednutí.
Začíná to umělým zvukem spalovacího motoru, ten sice zní neuvěřitelně věrohodně, ale přišlo mi to hrozně kýčovité. Pak je to fakt extrémně slabá rekuperace, chvíli jsem měl dokonce pocit, že ta pádla snad nefungují, i na nejvyšší úroveň to auto spíš plachtí, než rekuperuje. Pak třeba také velmi jedovaté brzdy, ale při jejich používání vůz teprve začne pořádně rekuperovat, takže žádné jezdění po městě na jeden pedál se nekoná, musíte být stále ve střehu s nohou na brzdě. A poslední věc, která mě překvapila, bylo řazení převodovky u zadního motoru (je tam 2 rychlostní jako u Taycana), kolem cca 60km/h dojde k zařazení, ale je to poměrně razantní, a ještě doprovázené hlasitým zvukem (i když si nejsem úplně jist, jestli nebyl také uměle generovaný) a to mi i za krátkou projížďku přišlo fakt otravné.
Byl to rozporuplný zážitek, technika zajímavá, výkon brutální, ale jízda samotná je fakt jak se spalovákem, z toho jsem byl docela v šoku, protože jsem čekal něco úplně jiného.
Audi e-tron GT
Moderátor: Josef
Re: Audi e-tron GT
Díky za info. Na slabou rekuperací si stěžoval i elektrodad, divím se, že umělé zvuky nejsou nastavitelné podle nálady řidiče, případně úplně vypinatelné.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Audi e-tron GT
Prejel jsem ten jeho test a v podstate se shodujeme. Pokud do toho sedne nekdo ze spalovaku, tak asi prekvapen nebude, ale pokud uz v EV jezdil, tak bude celkem sokovan. Souhlasim, ze je to o SW nastaveni, ten zvuk "motoru" se neda ani uplne vypnout, coz je teda fakt ulet, protoze to proste poslouchat nechcete, plus to razeni je taky slusny kopanec.
Re: Audi e-tron GT
Dnes jsem měl možnost se svézt v tomto autě.
Z venku a uvnitř pěkné sportovní Audi, konečně už standardně ve předu udělaly frunk, vzádu se kufr otevírá bez skla ale jinak je dost dlouhý. Budou se tam ale hůře dávat větší předměty ale na to auto není stavěno, takže nic. Sedadla pohodlná sportovní i vzádu, je také dost místa na nohy.
Je to standardně čtyřkolka auto mělo cca 400 kW motor(y). Baterla cca 100kWh.
Při jízdě ten zvuk nebyl tak moc hlasitě nastavený, takže to moc nevadilo ale hučelo to jak spalovák. Větší hluk byl od podvozku jak ten umělý a nejvíc od zadních pneumatik.
Brzdy to má brutální a rozjezd také, podle Teslisty to má audi podstatně lepší brzdy a lépe sedí v zatáčkách, omezovač je nastaven na 250, takže víc nepojede. To přeřazení převodovky jsem nějak nepocítil ale většinou jsme jeli nad 60kou, ta rekuperace je strašně malá, bylo to spíš plachtění a nepomohlo to ani když ji přidal pádly, až začal brzdit tak se rafička pohnula hlouběji k většímu výkon rekuperace.
Dojezd při rozumné dálniční rychlosti do 500km, co je slušné.
Nakonec tedy posílám ty fotky.
https://imgway.cz/folder/448/audi_e_tro ... w02aatfr7-
Z venku a uvnitř pěkné sportovní Audi, konečně už standardně ve předu udělaly frunk, vzádu se kufr otevírá bez skla ale jinak je dost dlouhý. Budou se tam ale hůře dávat větší předměty ale na to auto není stavěno, takže nic. Sedadla pohodlná sportovní i vzádu, je také dost místa na nohy.
Je to standardně čtyřkolka auto mělo cca 400 kW motor(y). Baterla cca 100kWh.
Při jízdě ten zvuk nebyl tak moc hlasitě nastavený, takže to moc nevadilo ale hučelo to jak spalovák. Větší hluk byl od podvozku jak ten umělý a nejvíc od zadních pneumatik.
Brzdy to má brutální a rozjezd také, podle Teslisty to má audi podstatně lepší brzdy a lépe sedí v zatáčkách, omezovač je nastaven na 250, takže víc nepojede. To přeřazení převodovky jsem nějak nepocítil ale většinou jsme jeli nad 60kou, ta rekuperace je strašně malá, bylo to spíš plachtění a nepomohlo to ani když ji přidal pádly, až začal brzdit tak se rafička pohnula hlouběji k většímu výkon rekuperace.
Dojezd při rozumné dálniční rychlosti do 500km, co je slušné.
Nakonec tedy posílám ty fotky.
https://imgway.cz/folder/448/audi_e_tro ... w02aatfr7-
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz