Ano, evidentně to bere předchozí styl, protože jinak by byl dojezd kolem 350 km s průměrnou spotřebou 21 kWh/100 km za celý nájezd auta. Předchozí majitel to moc nešetřil a to jezdil jen v teplém období
. Dnes jsem jel Kladno přes dálnici na kraj Prahy 6 rychlostí 120 km/h a spotřeba byla 20.5, následně až k Národnímu muzeu to ukazovalo 16.1 kWh/100 km (z Prahy 6 je to z kopce). To vše v režimu Comfort. Je ještě úspornější režim Efficiency a pak nejúspornější Range Mode, kterým se redukuje maximální rychlost a výkon. Na můj vkus se dojezd rychle (10 km) mění v závislosti na spotřebě, to není dobře udělané.
Co se týká BEV funkcí na které jsem zvyklý z Nira, přijde mi to jako předělaný spalovák. Není ani památky po nějakých grafech spotřeby, či nějaká historie spotřeby apod. Dokonce to zatím (nový SW už ano) nemá ani funkční programování času nabíjení (což už vlastně ani nepotřebuju) a co je horší, ani funkční aplikaci pro dálkový přístup. Všechny ostatní Audi BEV to mají, Q4 je tak nové, že to ještě nedodělali, ale podobný stav bude dalších novějších koncernových aut i ID.3 apod. Doufám, že to do těch slibovaných 1-2 měsíce udělají pro ČR (V Německu už to instalují). Pak bude možný i update SW přes internet. Bohužel ostatní analytické věci z BEV Kia nebo Hyundai v tom nebudou, tedy je to dělané pro normální lidi, co někdy slyšeli slovo graf, ale neví co to je. Hračičkové si musí nechat zajít chuť, nebo používat aplikace na telefonu, třeba například Car Scanner, který s Q4 funguje docela pěkně.