Enyaq tam má zase roler, bohužel ani ID.4 ani Enyaq jsem netestoval, nedovedu to porovnat.
Za těch 14 dní musím říct, že jsem s autem spokojený. Funkce toho radaru jsou podobné jako v Niru (to přibržďování před překážkou za jízdy), navíc to umí i přibrzdit před značkami a začátkem obce. Podvozek je opravdu výborný a hudba v autě je úplně jinde, než mělo Niro. Navigace zatím OK, dvakrát byla kolona kde ji nehlásila, ale nestačil jsem se mrknout, zda Google vůbec o tom věděl.
Asistenti fungují výrazně rychleji a je tam celá řada příjemných vychytávek, např. nedovolí ani cíleně najet při parkování do překážky, auto prostě zabrzdí. Pomocí pádel se nastavují 3 úrovně rekuperace stejně jako v Niru. Žehlení povrchových nerovností je výborné a příjemné je to nastupování a vystupování, odemykání se senzory na všech dveřích a automatické zapnutí a vypnutí auta bez mačkání nějakého tlačítka, otevírání kufru nohou, sklápění zrcátek při couvání s hlídáním mrtvého úhlu. Fajn je taky Android auto přes Bluetooth a hlasitá upomínka, že zůstal telefon v autě (zapomněl jsem ho tam obden
)