BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Moderátor: Josef
BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Bjorn ve svém nedávném videu upozorňuje na nezvyklé omezení nabíjecího výkonu a i výkonu při jízdě
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Ze me to neprekvapuje
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Když dělali test na fdrive, taky se dostali max. na 175 kW nabíjecího výkonu. Ale omezení výkonu samotného auta nezmiňují. Jinak jim v tom testu vyšla i4 jako velmi úsporné EV:
https://fdrive.cz/clanky/test-realna-sp ... trebu-9487
https://fdrive.cz/clanky/test-realna-sp ... trebu-9487
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Bjorn vykonal retest. Na úplně stejném voze. Zastoupení BMW vůz kontrolovalo, zjistili že na voze bylo něco špatně, opravili, a nabídli retest.
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
jo opravili a udelali update SW, ktery zbrzdil nabijeci krivku a vysledek testu na opravenem aute je horsi nez ten na prehrivacim
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
xdenser píše:jo opravili a udelali update SW, ktery zbrzdil nabijeci krivku a vysledek testu na opravenem aute je horsi nez ten na prehrivacim
Ale už se to nepřehřívá
Kdybych chtěl parafrázovat strýčka Bjorna, tak řeknu: šííííííít
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Nabíjecí křivka
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Bjorn udělal trip do německa s jinou i4, a opět trápení
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Bjorn má speciální video kde svá pozorování omezení nabíjecího výkonu vysvětluje:
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Přesto se hodně prodává
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bmw-i4-je-nejprodavanejsim-produktem-divize-m/2311900
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bmw-i4-je-nejprodavanejsim-produktem-divize-m/2311900
Kód: Vybrat vše
Nejprodávanějším produktem, který připravila divize „M“ této automobilky se totiž poprvé nestalo ani BMW M3, ani M4 nebo nějaké z SUV, které na své karosérii také vozí označení tímto písmenem, nýbrž „čistý“ elektromobil. Konkrétně i4 M, což je sedan s výkonem 544 koňských sil.
I tento vůz tedy přispěl ke zvýšenému zájmu zákazníků o produkty BMW M. Prodalo se jich na celém světě přes 177 tisíc, což je v meziročním srovnání nárůst o 8,4 procenta.
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Asi jo, dnes jsem jel za i4 M50, holt pořád bohatší lidi láká ten výkon, pak stejně jezdí 120 km/h
Mimochodem i4 M50 dle Bjornova testu má spotřebu opravdu hodně dobrou, vyšlo to na úrovni Tesla Y.
BMW i4 M50 Dry 18°C Hankook Ventus S1evo3 Summer 245/40-19 255/40-19 90 km/h 155 Wh/km
BMW i4 M50 Dry 16°C Hankook Ventus S1evo3 Summer 245/40-19 255/40-19 120 km/h 217 Wh/km
Mimochodem i4 M50 dle Bjornova testu má spotřebu opravdu hodně dobrou, vyšlo to na úrovni Tesla Y.
BMW i4 M50 Dry 18°C Hankook Ventus S1evo3 Summer 245/40-19 255/40-19 90 km/h 155 Wh/km
BMW i4 M50 Dry 16°C Hankook Ventus S1evo3 Summer 245/40-19 255/40-19 120 km/h 217 Wh/km
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu
Dával jsem tady v létě odkaz na fdrive z jejich testu spotřeby, i jim to auto vyšlo jako hospodárné.