BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » ned 21. srp 2022 6:52:16

Bjorn ve svém nedávném videu upozorňuje na nezvyklé omezení nabíjecího výkonu a i výkonu při jízdě
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod Havrla » pon 29. srp 2022 13:43:33

Ze me to neprekvapuje :D
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Marek71
Příspěvky: 815
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod Marek71 » pon 29. srp 2022 14:22:09

Když dělali test na fdrive, taky se dostali max. na 175 kW nabíjecího výkonu. Ale omezení výkonu samotného auta nezmiňují. Jinak jim v tom testu vyšla i4 jako velmi úsporné EV:
https://fdrive.cz/clanky/test-realna-sp ... trebu-9487
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » stř 28. zář 2022 22:25:16

Bjorn vykonal retest. Na úplně stejném voze. Zastoupení BMW vůz kontrolovalo, zjistili že na voze bylo něco špatně, opravili, a nabídli retest.
xdenser
Příspěvky: 315
Registrován: sob 08. led 2022 18:06:00

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod xdenser » stř 28. zář 2022 23:47:14

jo opravili a udelali update SW, ktery zbrzdil nabijeci krivku a vysledek testu na opravenem aute je horsi nez ten na prehrivacim
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » ned 02. říj 2022 6:49:55

xdenser píše:jo opravili a udelali update SW, ktery zbrzdil nabijeci krivku a vysledek testu na opravenem aute je horsi nez ten na prehrivacim

Ale už se to nepřehřívá :lol:
Kdybych chtěl parafrázovat strýčka Bjorna, tak řeknu: šííííííít :lol:
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » sob 29. říj 2022 2:17:23


Nabíjecí křivka
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » úte 13. pro 2022 22:18:08

Bjorn udělal trip do německa s jinou i4, a opět trápení
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » čtv 22. pro 2022 11:37:35

Bjorn má speciální video kde svá pozorování omezení nabíjecího výkonu vysvětluje:
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod stejk » pon 16. led 2023 22:17:25

Přesto se hodně prodává
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bmw-i4-je-nejprodavanejsim-produktem-divize-m/2311900

Kód: Vybrat vše

Nejprodávanějším produktem, který připravila divize „M“ této automobilky se totiž poprvé nestalo ani BMW M3, ani M4 nebo nějaké z SUV, které na své karosérii také vozí označení tímto písmenem, nýbrž „čistý“ elektromobil. Konkrétně i4 M, což je sedan s výkonem 544 koňských sil.

I tento vůz tedy přispěl ke zvýšenému zájmu zákazníků o produkty BMW M. Prodalo se jich na celém světě přes 177 tisíc, což je v meziročním srovnání nárůst o 8,4 procenta.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod Josef » pon 16. led 2023 23:58:36

Asi jo, dnes jsem jel za i4 M50, holt pořád bohatší lidi láká ten výkon, pak stejně jezdí 120 km/h :lol:

Mimochodem i4 M50 dle Bjornova testu má spotřebu opravdu hodně dobrou, vyšlo to na úrovni Tesla Y.

BMW i4 M50 Dry 18°C Hankook Ventus S1evo3 Summer 245/40-19 255/40-19 90 km/h 155 Wh/km
BMW i4 M50 Dry 16°C Hankook Ventus S1evo3 Summer 245/40-19 255/40-19 120 km/h 217 Wh/km
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Marek71
Příspěvky: 815
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: BMW i4 přehřívání a omezení výkonu

Příspěvekod Marek71 » stř 18. led 2023 9:02:23

Dával jsem tady v létě odkaz na fdrive z jejich testu spotřeby, i jim to auto vyšlo jako hospodárné.