Spojení a aplikací Škoda Connect
Moderátor: Josef
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Pokud je jednorázový casovac, pak je čas OK. Když tam zadam opakovat (konkrétně v pracovní dny), tak po uložení ukazuje casovac o hodinu méně. Je to ale chyba v zobrazení, apka move a fun jej ukazuje správně a chová se i podle toho (začne topit/chladit na zadaný, nikoliv zobrazeny cas).
Co nastavení minimální úrovně nabití baterie ? Jde někomu změnit? Ať tam zadám cokoliv, tak po odeslání do vozidla se vrátí hodnota zpět na 30%.
Co nastavení minimální úrovně nabití baterie ? Jde někomu změnit? Ať tam zadám cokoliv, tak po odeslání do vozidla se vrátí hodnota zpět na 30%.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Mohu potvrdit, že po uložení ukazuje časovač o hodinu méně než nastavím.
Minimální úroveň nabití jsem nastavil přes aplikaci maps+more (move&fun v té době nebyla) na 80%, protože přes škoda connect to nešlo. V časovači přes škoda connect mám nastaveno požadovaná úroveň nabití na 80%, takže vozidlo se automaticky dobije na 80%.
Minimální úroveň nabití jsem nastavil přes aplikaci maps+more (move&fun v té době nebyla) na 80%, protože přes škoda connect to nešlo. V časovači přes škoda connect mám nastaveno požadovaná úroveň nabití na 80%, takže vozidlo se automaticky dobije na 80%.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Pár postřehů:
Hláška: "Z důvodu ochrany autobaterie, můžeme další požadky zpracovávat až po jízdě" se týká palubní baterky 12V.
Zobrazení polohy se po zaparkování odešle na server a apka si jej odtud tahá (dotaz na polohu tudíž není směřován do auta, ale je rovnou odpovězen uloženou pozicí ze serveru), tudíž pokud je auto odvezeno odtahovkou, bude jej apka zobrzovat na místě kde bylo naposledy zaparkované. Toto bude nejspíš opět skrze nevybíjení 12V baterky.
Hláška: "Z důvodu ochrany autobaterie, můžeme další požadky zpracovávat až po jízdě" se týká palubní baterky 12V.
Zobrazení polohy se po zaparkování odešle na server a apka si jej odtud tahá (dotaz na polohu tudíž není směřován do auta, ale je rovnou odpovězen uloženou pozicí ze serveru), tudíž pokud je auto odvezeno odtahovkou, bude jej apka zobrzovat na místě kde bylo naposledy zaparkované. Toto bude nejspíš opět skrze nevybíjení 12V baterky.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Hlášení o ukončení/přerušení nabíjení posílá aplikace jen u AC nabíjení, u DC nikoliv.
Včera jsem se vrátil po 15ti minutách k nabíječce, auto odpojeno a vedle si maník doplňoval Kiu, notifikace z apky žádná.
(překvapilo mě, že auto nechalo vyndat nabíjecí konektor jen po klepnutí na stop na displeji nabječky).
Včera jsem se vrátil po 15ti minutách k nabíječce, auto odpojeno a vedle si maník doplňoval Kiu, notifikace z apky žádná.
(překvapilo mě, že auto nechalo vyndat nabíjecí konektor jen po klepnutí na stop na displeji nabječky).
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:(překvapilo mě, že auto nechalo vyndat nabíjecí konektor jen po klepnutí na stop na displeji nabječky).
Když je nabíjeni bez autorizace, tak to lze.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Lama píše:Štemba píše:(překvapilo mě, že auto nechalo vyndat nabíjecí konektor jen po klepnutí na stop na displeji nabječky).
Když je nabíjeni bez autorizace, tak to lze.
Už aby to ČEZ zase zapl , portál rozfungovali se značným spožděním, uvidíme kdy bude ta slavná aplikace do mobilu...
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:Lama píše:Štemba píše:(překvapilo mě, že auto nechalo vyndat nabíjecí konektor jen po klepnutí na stop na displeji nabječky).
Když je nabíjeni bez autorizace, tak to lze.
Už aby to ČEZ zase zapl , portál rozfungovali se značným spožděním, uvidíme kdy bude ta slavná aplikace do mobilu...
Obávám se aby ji nakonec nenahradila, byť dočasně současná webová aplikace, kterou neustále vylepšují (opravují a doplňují) a přizpůsobují mobilu. Je tam vidět vytíženost stanice a potažením vpravo můžete zahájit nabíjení...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Lama píše:Štemba píše:Lama píše:Když je nabíjeni bez autorizace, tak to lze.
Už aby to ČEZ zase zapl , portál rozfungovali se značným spožděním, uvidíme kdy bude ta slavná aplikace do mobilu...
Obávám se aby ji nakonec nenahradila, byť dočasně současná webová aplikace, kterou neustále vylepšují (opravují a doplňují) a přizpůsobují mobilu. Je tam vidět vytíženost stanice a potažením vpravo můžete zahájit nabíjení...
Dobrý, to tam ještě minulej tejden nebylo.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
JosefIV píše:Mohu potvrdit, že po uložení ukazuje časovač o hodinu méně než nastavím.
Tak mám konečně smysluplnou odpověď: "Problémy s časovačem předám kolegům do vývoje na analýzu"
K zapnutí vyhřívání čelního skla odpověď, že to vozidlo přes apku neumožňuje. Inzerují to na webu jako funkci, tak jsem na to poslal odkaz, když to inzerují, mělo by to fungovat.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:JosefIV píše:Mohu potvrdit, že po uložení ukazuje časovač o hodinu méně než nastavím.
Tak mám konečně smysluplnou odpověď: "Problémy s časovačem předám kolegům do vývoje na analýzu"
Po dnešní aktualizaci opraven problém s časovač
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 25. kvě 2019 6:02:33
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Zdravím, nevíte zda má Citigo iV klasickou diagnostiku OBD2 nebo jiné vlastní diagnostické rozhraní? Dorazí mě v létě a mám originál VAG, kde je již podpora elektrických pohonů, ale není jasné, jestli to zvládne i nové Citigo. Děkuji MK
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Určitě to bude mít klasickou zástrčku jako jiné koncernová auta. e-Golf taky jde načíst pomocí vag-com (Vcds)
Volkswagen e-Golf 2018 prvních 40.000 km a jedeme dále.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Chci zeptat, zdali se to nekomu taky nestalo. V patek rano jsem zapnul apku connect a najednou se v ni objevilo to co skodovka rikala od zacatku ze tam bude, tzn. zapnuti vyhrivani a houkani, blikani, kdyz clovek nemuze najit auto. Pri dalsim zapnuti apky tyto moznosti zase zmizeli...
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
JosefIV píše:Chci zeptat, zdali se to nekomu taky nestalo. V patek rano jsem zapnul apku connect a najednou se v ni objevilo to co skodovka rikala od zacatku ze tam bude, tzn. zapnuti vyhrivani a houkani, blikani, kdyz clovek nemuze najit auto. Pri dalsim zapnuti apky tyto moznosti zase zmizeli...
Obcas se stava, ze se ukaze jen karta planovace tras.
Pokud vyhrivanim myslis celni sklo, tak se spis nejakou chybou nacetli funkce pro superb iV, ze Skdovky mam odpoved, ze dalkove zapnuti ohrevu celniho skla neni u citigoe bohuzel technicky mozne a jedna se o chybu na webu skody. Dostupne je jen pro superb iV a u nej se ve skoda connect opravdu zobrazuje, stejne jako karty hlidani zadane oblasti, kniha jizd atd.
Taktez jde u superbu dane prochazet primo na webu connectu, toto u citigoe neni, jen apka do telefonu.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Havrla píše:Štemba píše:Jak vám v apce fungují časovače?
Napada me,jestli nemate tu hodku predem proto, aby to stihlo vyhrat nebo podobnej nesmysl
ten malinkej prostor je do dvou minut vytopeny ..
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:Pokud vyhrivanim myslis celni sklo, tak se spis nejakou chybou nacetli funkce pro superb iV, ze Skdovky mam odpoved, ze dalkove zapnuti ohrevu celniho skla neni u citigoe bohuzel technicky mozne a jedna se o chybu na webu skody. Dostupne je jen pro superb iV a u nej se ve skoda connect opravdu zobrazuje, stejne jako karty hlidani zadane oblasti, kniha jizd atd.
Taktez jde u superbu dane prochazet primo na webu connectu, toto u citigoe neni, jen apka do telefonu.
jsou to hajzlove ...univerzalni aliby..podle me v tom bude cenova politika a ne technicke reseni
funkce ze jen zablokovana v modulu telematiky,oni ji jsou schopny povolit i dalkove
ono co by potom superbu zbylo navic ze ..
cenova politika koncernu je neuprostna a za vse si nechaji zaplatit nebo nedaji,pres moznost do vybavy
nedivil bych se kdyby to E-UP! umel
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
autodiag píše:Havrla píše:Štemba píše:Jak vám v apce fungují časovače?
Napada me,jestli nemate tu hodku predem proto, aby to stihlo vyhrat nebo podobnej nesmysl
ten malinkej prostor je do dvou minut vytopeny ..
Ta hodina byla chyba, to už opravili. Bylo to jen u opakujících s plánů.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
autodiag píše:Štemba píše:Pokud vyhrivanim myslis celni sklo, tak se spis nejakou chybou nacetli funkce pro superb iV, ze Skdovky mam odpoved, ze dalkove zapnuti ohrevu celniho skla neni u citigoe bohuzel technicky mozne a jedna se o chybu na webu skody. Dostupne je jen pro superb iV a u nej se ve skoda connect opravdu zobrazuje, stejne jako karty hlidani zadane oblasti, kniha jizd atd.
Taktez jde u superbu dane prochazet primo na webu connectu, toto u citigoe neni, jen apka do telefonu.
jsou to hajzlove ...univerzalni aliby..podle me v tom bude cenova politika a ne technicke reseni
funkce ze jen zablokovana v modulu telematiky,oni ji jsou schopny povolit i dalkove
ono co by potom superbu zbylo navic ze ..
cenova politika koncernu je neuprostna a za vse si nechaji zaplatit nebo nedaji,pres moznost do vybavy
nedivil bych se kdyby to E-UP! umel
Klidně ať si to nechaj zaplatit, třeba jako volitelnou výbavu.
Psal jsem si s nimi celkem dlouho, postupně si to posouvali výš a skončili dušováním, že je to technicky původně koncepce 9 let starého auta a na to je to naroubaváno a opravdu to nezvládnou.
To je jak s palubními hodinami, taky oddělenej systém od GSM a tudíž nutnost přepínat letní/zimní čas.
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
Štemba píše:To je jak s palubními hodinami, taky oddělenej systém od GSM a tudíž nutnost přepínat letní/zimní čas.
paradoxne letni/zimni cas je zakazany v kodovani pristrojivky ..hold fce navic no
technologicky 9 let stare ? ti me opravdu bavi..jsem nevedel ze pred 9 lety melo citygo nebo e-up vyhrivane okno
,ze meli dalkove "ovladani" nebo adaptabilni servorizeni napriklad atd atd..,je nekdy az s podivem jak dokazou lidem lhat
Re: Spojení a aplikací Škoda Connect
autodiag píše:Štemba píše:To je jak s palubními hodinami, taky oddělenej systém od GSM a tudíž nutnost přepínat letní/zimní čas.
paradoxne letni/zimni cas je zakazany v kodovani pristrojivky ..hold fce navic no
Takže to jde povolit?
Asi lepší ani nevědět, jak to uměle omezujou.
Mě docela zaskočilo, že na jedničkové fábii 13 let staré fungujou věci které jsem bral jako automatiku a u citiga nejsou (otvírání a zavírání okýnek klepnutím na vypínač, podsvícené vypínače a především zavření/otevření okýnek klíčem ve dveřích zámku (když už to neumí pomocí dálkového ovládání jak jsem zjevně naivně automaticky předpokládal)).
Patřebují konkurenci jako sůl, je to chování jako měl svého času Intel kdy si uváděl CPU podle sebe pomalým tempem, než mu do toho skočilo AMD...