Štemba píše:Lama píše:autodiag píše:
a k cemu je tohle dobre ??
V tomto případě k ničemu, ale "Štembera" se ptal, tak jsem odpověděl. Protože spojit dvě fáze dohromady jen přepínačem jak si tazatel představoval (tedy zřejmě natvrdo bez přifázování), tak to by už do auta nestihl zapojit
Myslím, že jsi nepochopil dotaz . Nejde mi o žádné připojování natvrdo, ale o to, jak se auto vypořádá s napojením na 1f/treba 25A. Řadí nabíječky do kaskády, čili 1 plno a druhá zbytek od 16 do 25A, nebo si každýá vezme 12,5A?
Dale jak by se chovalo palubní nabíjení stále na 1f nabíječce, jenž by měnila svůj výkon (6,8,10,12,16,20,25,32A) a s vozidlem samozřejmě komunikovala. Bude to chování kaskáda, nebo po překonání hranice 16A se příkon k dispozice rozdělí na dvě stejně části pro každou palubní nabíječku?
Pokud si elektronika vozu zdetekuje na začátku 1f pripojeni, seřadí rovnou palubní nabíječky na 1 fázi, nebo až ve chvíli kdy se dozví že je k dispozici 1f připojení s víc jak 16A?
Omlouvám se, ale vyznělo to tak (natvrdo)... Odpověď je jasná - druhá nabíječka zůstane mimo hru, prostě jako by nebyla. Myslel jsem, že jsem to psal dost jasně. Když tedy připojíte pouze 1f25A, tak se spustí nabíjení pouze jednou nabíječkou napojenou na tuto fázi a to max. 16A. To je vše. Druhá se nepřipojí vůbec, pokud není připojena na fázi. Pokud je připojena, tak se spustí nabíjení rovnou se 2 nabíječkami a pojede každá max. 16A (dohromady 32A).
Když budete regulovat plynule pomocí EVSE (6-32A), tak regulujete obě nabíječky jednotně a budou obě nabíjet stejným výkonem. Když jednu fázi odpojíte, tak nebude nabíjet a tu připojenou budete regulovat stejným potenciometrem v rozsahu (6-32A), ale navíječka si víc jak 16A nevezme a druhá je odpojena. Když by jste druhou přes nějakou vychytávku při maximu první připojil, tak auto prostě resetuje nabíjení a začne samo za chvilku nabíjet přes obě nabíječky, každou rovnoměrně stejně. Žádná kaskáda se nekoná v žádném případě.