Turbo píše:Teď je teplota optimální, baterka bude mít určitě o něco víc. Vyšší venkovní teplota už to asi moc nezachrání, spíš naopak, v létě to bude ještě tragičtější, protože to nepůjde nijak chladit.
Do 40 stupňů teploty baterie se bude dojezd zvyšovat tipuji.
Dnes jsem dal 144km za 90 minut, mimo 5-6km privadecu k dálnici vše po dálnici, průměrná rychlost 98km. Jel jsem na tempomat 115km/h,předjíždění i na doraz, je to 2x 72km testovací trasa. Zpět proti větru, celá cesta se střešním boxem.
Podle ABRP měla být spotřeba 16,9kWh/100, mel jsem 16,6kwh/100, ale v cíli měla mít baterie 18% podle plánovače, vzhledem ke spotřeba měla být spíš 19%, ale měla po dojetí 13%. Po 15minutach stani (vyple auto, zaparkované) hlásí o 3% víc (16%), za další 2 hodiny stani přidala baterie na zbývající kapacitě další 1%, venkovní teplota mezitím klesla o 8 stupňů.
Celkove to stále nesedí, cesta vzala 24kWh, melo by zbyt 8kWh,coz by odpovídalo 25%, vyjizdel jsem ale při 92% baterie, čili mělo by zbýt 18%. Po 12ti hodinách stání přibylo další 1%, takže to nakonec sedí na zůstatek 18%.
Myslím že jízdou se zahřívá baterka minimálně a vzhledem k průměrné teplotě za 24 hodin kolem 10-11 stupňů a umístění u podvozku je stále chladná.Coz by vysvětlovali i to, že ukazatel e-max ukáže plných 5 dílků při nabití baterie nad 95%. Nebo to někomu zobrazuje jinak?
Edit 29.4. - doplněn stav po 12ti hodinách parkování.