Pisi69 píše:2UDA mohl bych Vás ještě požádat o informaci ohledně Lane assist. Dle info v manuálu by se měl automaticky zapínat v rychlostech nad 60km/h. Je možné někdo tohle automatické zapnutí deaktivovat (tak abych nemusel pořad mackat tlačítko OFF). Nemám rad když mi do řízení “něco” kecá.
Děkuji
Jinak k tématu Ioniq vs Citigo:
Z mého pohledu, jezdil jsem zatím jen s ioniqem. Ten se opravdu povedl. Bohužel jako 2. Auto do rodiny je moc velký a Hyundai nenapadlo dat střeva starého ioniqa napr do i20. I tak by ale i20 měla horší spotřebu nežli Ioniq - jelikož je to také městské auto (kostka s co nejvíce místa mezi koly) což pro mě splňuje požadavek na 2. Auto do rodiny.
Line assist moc neruší zasahuje opravdu až když kolo skoro najede na čáru, nedá se to vůbec jako autopilot třeba co mám u Nira, použít je to opravdu jen asistent co má zabránit nehodě.
Nicméně se před každým nastartováním motoru sám znovu zapne a co mě také štve a nevím jestli to bude řešitelné, že se nastaví i základní jízdní mód tj. vypne eko a co je úpně nejhorší topení se nastaví na 22 st.c. jde z něj opravdu horký zduch, pokud člověk jezdí krátké trasy v bundě, tak je to až nepříjemné a pokud se to neztáhne, tak leze spotřeba nahoru. Tyhle věci mě na autě vadí víc, než nějaký výkon, nebo dojezd to naopak neřeším vůbec, to má auto geniální.
Takže před startem, vypnout line assist, nastavit eco, 8x znáknout tlačítko na snížení teploty na 18 st. procedura jak v letadle.¨
Jinak to srovnání i ioniqem to opravdu není na místě ,citigo je auto uplně na jiné použítí , malé ,agilní akorát do města a okolí. Do města si raději vezmu menší auto. Ioniq je pohodlný dobrý na delší cestování, jen s tragicky malou baterkou, to auto se hodí pro někoho,kdo dojíždí do práce dál třeba 100 Km a chce cestovat za levno a pohodlně . To auto mělo dostat baterku někde kolem 70 kwh, tak by se s tím už dalo něco dělat. Na to že nám výrobci tvrdí, že baterie je nejdražší na voze, tak to asi nebude úplně pravda, když koncern dokáže dát na trh auto se stejnou baterkou jako hyundai za poloviční cenu. Přitom ve velikosti vozu je rozdíl max 100 až 150 tis. Cena spalovacího citiga vs. I30