Škoda Citigo E
Moderátor: Josef
Re: Škoda Citigo E
Mohu se zeptat jak jste toho docílil případně v jakem servisu? Děkuji
2autodiag - bylo by možné napsat co je pro tu klimu potřeba nastavit(kde) ze bych jim to šel “reklamovat”. Dekuji
2autodiag - bylo by možné napsat co je pro tu klimu potřeba nastavit(kde) ze bych jim to šel “reklamovat”. Dekuji
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Škoda Citigo E
Pisi69 píše:petrv píše:Díky, to jsem si myslel...
a co to zamykání po rozjezdu? Jde to nějak jednoduše?
tak ja jsem už dané body výše nevydržel a šel na servis z bodů co jsem chtěl:
1) pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace - nedokázali, nechápu
2) automatické uzamknuti vozu při rozjezdu - udělali
3) automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče - udělali
cena 874,- (za přehození dvou "0" na "1" pěkné ) ale aspoň se už nemusíme doma "vztekat" když chceme po zastavení otevřít dveře dětem a ono nic
Úplně nechápu, oni od Vás za nastavení vozu chtěli peníze? (počítám že jste majitel vozu a byl jste tam kde jste vůz kupoval)
Autorizovaný servis škoda to musí nastavit zdrarma a musí to umět, vždyť mají manuály !!
Pokud jim chcete poradit at zavolají do Autosolonu ASTRA Jablonec nad Nisou o radu
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Škoda Citigo E
..tak jsem konecne dosel i nato jak se zbavit Lane assist
buhuzel ,ale u toho zustane svitit kontrolka EPC,protoze jednotka preni kamery nevi ze je vypnute Lane assist a hleda ho ..coz mi asi uplne nevadi,ale casem kdyz bude vice casu verim ze to pujde doladit..
po startu naskoci hlaska o vypnunem lane assist a uz se to semnou nepere ....
buhuzel ,ale u toho zustane svitit kontrolka EPC,protoze jednotka preni kamery nevi ze je vypnute Lane assist a hleda ho ..coz mi asi uplne nevadi,ale casem kdyz bude vice casu verim ze to pujde doladit..
po startu naskoci hlaska o vypnunem lane assist a uz se to semnou nepere ....
Re: Škoda Citigo E
trochu update,hlaska jiz nesviti (moje chyba v kodovani) ,po otoceni klickem hlaska o nedostupnem lane assist ,rozsvicena kontrolka v tlacirku a vse jak ma byt ..
Naposledy upravil(a) autodiag dne úte 04. srp 2020 13:29:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda Citigo E
Dobrý
Re: Škoda Citigo E
2autodiag - a jde tlačítkem znovu zapnout? proste se mi bude na chvilku hodit aby bezel lane assist (sundavani bundy tad)
Re: Škoda Citigo E
Pisi69 píše:2autodiag - a jde tlačítkem znovu zapnout? proste se mi bude na chvilku hodit aby bezel lane assist (sundavani bundy tad)
ne nejde,system je deaktivovany...
uprimne si nedokazu predstavit ze bych za jizdy ze sebe sundaval bundu
neni to autonomni rizeni do toho to ma opravdu daleko,a klidne te necha projet zatackou rovne
navic pokud nemas uplne ruce na volantu system nefunguje
Re: Škoda Citigo E
Tyhle systémy jsou fajn na otevření láhve vody, vyndání hamburgera z pytlíku apod., na samostatné řízení určitě ne. Je škoda, že to výrobci nedělají obráceně, tedy v případě potřeby lze zapnout.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Škoda Citigo E
...jak pise Josef,systemy jsou fajn ,ale pro auto urcene do mesta ,dle meho ne
navic ve velmi oklestene forme
navic ve velmi oklestene forme
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Pisi69 píše:2autodiag - a jde tlačítkem znovu zapnout? proste se mi bude na chvilku hodit aby bezel lane assist (sundavani bundy tad)
ne nejde,system je deaktivovany...
uprimne si nedokazu predstavit ze bych za jizdy ze sebe sundaval bundu
neni to autonomni rizeni do toho to ma opravdu daleko,a klidne te necha projet zatackou rovne
navic pokud nemas uplne ruce na volantu system nefunguje
Já myslím že ten systém v Citigu je čistě bezpečnostní, rozhodně není na nalití kávy, nebo sundání bundy. Je to proto, že když se člověk třeba otočí a měl by tendenci zjet z vozovky, tak to prostě upozorní cukne volantem a člověk zpozorní. Nesem si jist jestli je legální ho vypínat natvrdo, když se něco stane pojištovna může odmítnout část , nebo i celé plnění.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Škoda Citigo E
Je to bezpečnostní prvek stejně jako TPMS, povinné pro všechny.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Škoda Citigo E
Citigo e IV píše:
Já myslím že ten systém v Citigu je čistě bezpečnostní, rozhodně není na nalití kávy, nebo sundání bundy. Je to proto, že když se člověk třeba otočí a měl by tendenci zjet z vozovky, tak to prostě upozorní cukne volantem a člověk zpozorní. Nesem si jist jestli je legální ho vypínat natvrdo, když se něco stane pojištovna může odmítnout část , nebo i celé plnění.
nevim co by natom bylo nelegalniho ..a vzhledem k tomu ze pro pojistovnu delam posudky ,ver mi ze tohle je vec ktera pojistovnu absolutne nezajima...je to jako bych si system vypnul rucne pred jizdou a to jsem zcela presvedceny,ze opravdu nelegalni neni ..kontrolka vypnuti systemu je aktivni,stejne jako informace o jejim vypnuti na LCD v budiku
ty mas jako ridic za ukol sedet za volantem a koukat pred sebe a venovat se rizeni,ne se otacet dokola,nalivat si kavu nebo ze sebe soukat nejake casti obleceni,telefonovat ci cokoli jineho
ja za sebe nechci v aute prvek,budeme tomu rikat bezpecnostni jak pises,ktery je spis nebezpecny nez bezpecnostni..kdo v citigo jezdi vi urcite o cem mluvim
tim ze jsem si ho sw vypnul v kodovani, si sam sobe setrim kliknuti na tlacitko
Naposledy upravil(a) autodiag dne ned 09. srp 2020 16:08:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda Citigo E
Lama píše:Je to bezpečnostní prvek stejně jako TPMS, povinné pro všechny.
mno o tom jak je TPMS bezpecnostni prvek si asi muze udelat obrazek sam,kdyz jedes na prazdne pneu snad poznas sam,nebo potrebujes k tomu tenhle prvek "bezpecnosti" ktery napise ze mas prazdnou pneu kdyz je mas ok ,ale kdyz je opravdu prazdna tak nenapise nic ? (z praxe vyzkouseno mnoha zakazniky)
k laneassist viz predesly prispevek
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Lama píše:Je to bezpečnostní prvek stejně jako TPMS, povinné pro všechny.
mno o tom jak je TPMS bezpecnostni prvek si asi muze udelat obrazek sam,kdyz jedes na prazdne pneu snad poznas sam,nebo potrebujes k tomu tenhle prvek "bezpecnosti" ktery napise ze mas prazdnou pneu kdyz je mas ok ,ale kdyz je opravdu prazdna tak nenapise nic ? (z praxe vyzkouseno mnoha zakazniky)
k laneassist viz predesly prispevek
Nejde ani tak o to jak to v praxi funguje, ale jak to má být teoreticky, porotože tam se bude lámat chleba u případného soudu...
Při nefunkčnosti TPMS hrozí (viz. net):
1) pokuta od Policie ČR
2) vozidlo neprojde STK
3) Pojišťovna může krátit plnění i v případě nezaviněné nehody
Hlídání v pruzích je bráno jako bezpečnostní prvek, aby auto splnilo 5 hvězd...
takže si myslím, že jeho nefunkčnost může být posuzována jako u TPMS.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Škoda Citigo E
Lama píše:Nejde ani tak o to jak to v praxi funguje, ale jak to má být teoreticky, porotože tam se bude lámat chleba u případného soudu...
.
dobre kdyz jsme u techto katastrofickych scenaru typu TMPS&soud
zeptam se jinak:
jaky je rozdil mezi tim kdyz si laneassist vypnu sw diagnostikou sam (jako nezavisly opravce ,autorizovany servis i neautorizovany v podstate) a tim kdyz ho vypnu tlacitkem ?
navic lane assist je funkcni az od rychlosti nad 65km/h a za snizeny viditelnosti je nefunkcni take..je to jizdni asistent ne bezpecnostni prvek vozidla
TMPS bych urcite s Lane Assist nesrovnaval
testy NCAP bych urcite na funkci Lane assist nestavel
Re: Škoda Citigo E
Mě ten Lane Assist taky dost irituje, stejně tak zvuk do 30 km/h, takže většinu času to mám vypnuté. Asi bych byl i pro to zcela vyřadit.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Škoda Citigo E
autodiag píše:Lama píše:Nejde ani tak o to jak to v praxi funguje, ale jak to má být teoreticky, porotože tam se bude lámat chleba u případného soudu...
.
dobre kdyz jsme u techto katastrofickych scenaru typu TMPS&soud
zeptam se jinak:
jaky je rozdil mezi tim kdyz si laneassist vypnu sw diagnostikou sam (jako nezavisly opravce ,autorizovany servis i neautorizovany v podstate) a tim kdyz ho vypnu tlacitkem ?
navic lane assist je funkcni az od rychlosti nad 65km/h a za snizeny viditelnosti je nefunkcni take..je to jizdni asistent ne bezpecnostni prvek vozidla
TMPS bych urcite s Lane Assist nesrovnaval
testy NCAP bych urcite na funkci Lane assist nestavel
Odpovím otázkou. Proč lze něco zapnout, vypnout uživatelsky a něco třeba ne? Viděl bych to jako neoprávněný zásah do vozidla v extrému až na porušení záruky. Chápu, že jste servisák, ale to si pak můžete vypnou nebo přenastavit i další věci, třeba maximální rychlost a v případě havárie, při prokázané větší než maximální rychlosti to už neokecáte...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Škoda Citigo E
Vypnout bezpečnostní, prvek to je na pováženou, chápu že se dá vypnout ručně, ale to se má dělat jen tam kde to je nutné, třeba na stavbách dálnic, kde jsou pruhy uprostřed bílé, na krajních dočasné žluté a auto neví kam jet. Na normální zkolaudované silnici se to musí zapnout.
Stejně jako ESP se přece vypíná jen v hlubokém sněhu, nebo při vyproštění vozu, nikdo soudný ho přece nevypne natrvalo.
Vsadil bych se že takto upravené auto na dvou TK ze tří neprojde.
Stejně jako ESP se přece vypíná jen v hlubokém sněhu, nebo při vyproštění vozu, nikdo soudný ho přece nevypne natrvalo.
Vsadil bych se že takto upravené auto na dvou TK ze tří neprojde.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Škoda Citigo E
Citigo e IV píše:Vypnout bezpečnostní, prvek to je na pováženou, chápu že se dá vypnout ručně, ale to se má dělat jen tam kde to je nutné, třeba na stavbách dálnic, kde jsou pruhy uprostřed bílé, na krajních dočasné žluté a auto neví kam jet. Na normální zkolaudované silnici se to musí zapnout.
Stejně jako ESP se přece vypíná jen v hlubokém sněhu, nebo při vyproštění vozu, nikdo soudný ho přece nevypne natrvalo.
Vsadil bych se že takto upravené auto na dvou TK ze tří neprojde.
Souhlas, vypnout se dá ledacos. Možná si to někteří neuvědomují, ale bezpečnostních prvků bude přibývat. Nakonec možná nepůjde vypnout ani skutečný autopilot
K těm žlutým pruhům - KONA_2020 je umí a umí i když jsou z jedné strany dočasná betonová svodidla
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Škoda Citigo E
Vypadá to že u e-Niro to řízení v pruzích lze vypnout v menu nastavení, takže není potřeba dělat nic speciálního. Já jsem k tomu auto řízení dost skeptický, protože po té době co jezdím po dálnici v těch různých rekonstrukcích, tak se neodvážím něco takového spustit a nechat to řídit, fakt to nefunguje moc dobře.
Audi Q4 Sportback e-tron 50