Škoda Citigo E

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Josef » stř 11. bře 2020 17:01:59

Tak pak je webasto zbytečné, kapacita je slušná i na takové předtopení.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Citigo e IV » čtv 12. bře 2020 12:14:21

Zjednodušeně řečeno na delší trasu je dojezd 200 Km s topením při teplotě kolem nuly, nebo 250 Km bez topení, tak je otázka pokud někdo nutně potřebuje dojezd 250 Km tak se tam to webasto dám může, ale při normálním provozu když se jezdí kolem 150 Km denně to je asi blbost, nehledně že provoz toho topení bude dražší. Co jsem měl webasto s Mievu tak bralo 1 litr na 100 Km při courání po městě, na "dálku" to bralo asi polovinu.
Když by tu bylo půl roku pod -10 st.C. tak to už by byla jiná..
C-zero
Příspěvky: 139
Registrován: stř 08. srp 2018 11:47:33
Bydliště: Kravaře

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod C-zero » pon 06. dub 2020 16:14:01

C-zero píše:Teď otázka jestli ta cena 479tkč je s DPH nebo bez DPH :D vůbec bych se nedivil kdyby ta cena nakonec byla přes 500tkč......



Tak jsme se dočkali....
https://www.autorevue.cz/skoda-citigoe- ... t-zdrazila
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 06. dub 2020 17:21:25

..ovsem neplodnejsi jsou jako vzdy komenty "fundovanych" lidi :D
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pon 06. dub 2020 17:28:57

Citigo e IV píše: Co jsem měl webasto s Mievu tak bralo 1 litr na 100 Km při courání po městě, na "dálku" to bralo asi polovinu.


je to dane tim ze nejvic "sezere" bufik na start nez se rozehreje komora..,pak kdyz uz se nafta pekne vyparuje v horke komore, je spotreba o hodne mensi
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Citigo e IV » pon 06. dub 2020 21:58:07

C-zero píše:
C-zero píše:Teď otázka jestli ta cena 479tkč je s DPH nebo bez DPH :D vůbec bych se nedivil kdyby ta cena nakonec byla přes 500tkč......



Tak jsme se dočkali....
https://www.autorevue.cz/skoda-citigoe- ... t-zdrazila


Jestli to půjde takhle dál, tak člověk 2-3 roky pojezdí a pak auto prodá dráž než ho koupil :D

A teď vážně i tahle cena dává mnohem větší smysl, než 8 let stará elektrická ojetina bez záruky s třetinovým dojezdem za 200+ tis. ty ceny na sautu jsou šílený.
Uživatelský avatar
Dovi
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 30. led 2020 8:18:46
Bydliště: jižní Morava

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Dovi » úte 07. dub 2020 7:44:00

 
Tak nám zabili Ferdinanda...

..a netýká se to jen Citigoučka

Škoda zdražila téměř všechny modely o desítky tisíc. Elektrické Citigo stojí půl milionu
3.4.2020
https://autobible.euro.cz/skoda-zdrazil ... l-milionu/

Na ceně nakonec nabyl i první sériový elektromobil, který Škoda propaguje jako dostupné auto do zásuvky. Škoda Citigoe iV nyní vyjde na 499 900 korun. To je o 20 tisíc navíc oproti zimě. Jde přitom už o druhé zdražení v jeho krátké prodejní historii. Ještě před loňským listopadem stál vůz jen 429 900 korun. Za půl roku tak tento model nabral na ceně 70 tisíc korun.

2020-04-01_zdrazeni_Skoda.gif

Poznámky (Dovi):

1)
U Superbu mají v tabulce rozpory (podtrženo červeně)

2)
To zdražení o 50 tisíc Kč u Citigoučka na podzim 2019 bylo jen papírově.
Ve skutečnosti byly z nabídky vypuštěny dvě nižší výbavy za 429.900 Kč a za 439.900 Kč, takže v nabídce zůstala po krátkém úvodním údobí už jen plná neočesaná výbava Style v původní ceně 449.900 Kč. A i když pak byla tato cena zvednuta o 30 tisíc Kč na výsledných 479.900 Kč, tak zároveň kupujícímu byl (a stále je) poskytován "eko" bonus 30 tisíc Kč, o který byla kupujícímu ta fakturovaná cena zase zpětně snížena na 449.900 Kč (nebo si místo tohoto snížení ceny mohl od Škody Auto nechat domů namontovat Wallbox).
Po úsporných Fabiích a Yarisech objednáno Citigo e iV
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Josef » úte 07. dub 2020 7:52:23

Zdražovat se bude všechno a ještě víc, když musí zastavit výrobu na měsíc a náklady jim nikdo nepromine.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Palo47
Příspěvky: 40
Registrován: sob 08. úno 2020 13:18:31

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Palo47 » čtv 09. dub 2020 9:17:24

autodiag píše:
Citigo e IV píše:Dá se pomocí diagnostiky teda v domácích podmínkách zjistit něco o baterce kromě teploty a napětí? Jako kolik přes ní proteklo Ah tam a zpátky a použitelná kapacita a něco o bufferu kde to má ? Bylo by to zajimavé vidět případný rozdíl s tím co zjistí autorizák v případě nějakého sporu.


prijde nato co je to v domacich podminkach...ja se tim zivim ,takze mimo fabricke diagnostiky (ODIS) pouzivam i jine profi zejmena pro nestandartni kodovani a operace s jednotkama takze se da rict ze jsem natom stejne jako ve znacce ..informace kolik "dovnitr" a kolik "ven" je k dispozici

https://drive.google.com/open?id=1xOAAhpoTSzYs0hWjSJE1ISygrVHAC73Q

Citigo e IV píše:Osobně si myslím že přístup k aktulání kapacitě bude zamnut,aby se v tom nikdo nehrabal. U mitsubishi mi tyhle informace při servisu vytiskli včetně kapacity. U Kie nic tam mi nikdy nic nedali, tak jsem zvědavej na škodovku.


ano je to jak pises,v merenych hodnotach je primo polozka aktualni kapacita baterie,je ovsem pod heslem :D (budu badat dal)
oproti jinym ,treba F500 ,jsou tyhle informace nejspis strasne tajne :D

Citigo e IV píše:Nyní mám za posledních 156 Km cukání po městě a extra nic moc úsporné jízdy spotřebu 16,2 kWh/100 Km
z toho je spotřeba na jízdu 16,8 spotřeba topení 5,5 (pouze) a 6,1 kWh dodala rekuperace, což je dost 36% ,ale není to tím, že jezdím brzda plyn, ale horské podnínky kopce. Takže logicky v létě se člověk může těšit na spotřeba kolem deseti, když se odečtou zimní pneu a řidší vzduch, tak myslím, že 9 nebude nereálné tj. dojezd uspornou jízdou 350 Km.


ja to mam momentalne podobne

https://drive.google.com/open?id=1g-wAvRTUroaEHhZxKJBFwN6dkGCyt5R1
https://drive.google.com/open?id=1Lnzrh-grunLlY0n8vab1Rm_xHi_pHYMN

dobijeni je tak trochu alchymie..zkousel jsem nabijet 3x na stejnem stojanu
19.2 byla teplota 5 stupnu a baterie mela cca 30% nabijeni po jizde 7km
20.2 41minut teplota 7 stupnu a baterka cca 35% nabijeni po ujeti 5km
20.4 43 minut teplota 7 stupnu a baterva cca 40% nabijeni po ujeti 60km dalnice rychlost 120

https://drive.google.com/open?id=1BaweMFWcCqv25cQ86pFLf7uUrcqtDKeb



Mám zaujímavú informáciu. Do mobilnej aplikácie Car Scanner bol pridaný profil e-up/ citygo iV. V dnešnej aktualizácii pre iOS (zrejme aj v Android) boli pridane (moja spolupraca s nemeckym nadšencom Sharcow a programatorom Car Scanner):
Counter Ah Charging
Counter Ah Discharging
Counter kWh Charging
Counter kWh Discharging.
Ide o “historiu” nabijania a vybíjania baterie od začiatku užívania auta. Mohli by to byť dosť užitočné informácie a možno by mohli umožnit aj meranie SoH.

Ja ešte e-up nemám ale Sharcow čiastočne overil správnu funkčnost všetkých 4 parametrov.

Prosba pre “Autodiag” ktorý sa diagnostikou zaoberá profesionálne.
Prosím ho aby porovnal údaje čítačov zistených aplikáciou Car Scanner ELM OBDII s údajmi originalnej diagnostiky Škoda. V svojom prispevku má odvolávku na presne zhodný screenshot diagnostiky Škoda.
Veľka vďaka ak by to urobil.
Honzi
Příspěvky: 41
Registrován: sob 27. kvě 2017 12:49:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Honzi » čtv 09. dub 2020 12:58:39

Dobrá práce,
díky za informaci, zkusil jsem profil E-UP nastavit i pro senzory na E-golfu.
A alespoň už mám nějaké informace o stavu baterky a ne jenom palubní čas a napětí na ODB. ;)
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Citigo e IV » čtv 09. dub 2020 22:50:46

Palo47 píše:

Mám zaujímavú informáciu. Do mobilnej aplikácie Car Scanner bol pridaný profil e-up/ citygo iV. V dnešnej aktualizácii pre iOS (zrejme aj v Android) boli pridane (moja spolupraca s nemeckym nadšencom Sharcow a programatorom Car Scanner):
Counter Ah Charging
Counter Ah Discharging
Counter kWh Charging
Counter kWh Discharging.
l.


Já sem v té aplikaci pro android tyhle senzory nenašel potřeboval bych nakopnout. Nebo se musí donastavit?

Jinak moc díky za typ na aplikaci. Je to první co mě s citigem funguje. Vyčtu napětí baterky, každého článku, teplotu baterky +teploty asi 18 čidel, proud, výkon motoru a rekuperace, proud "příslušenství" , rychlost , otáčky motoru, teplotu statoru motoru, iolační odporym, teploty IGBT tranzistorů na každé fazi je to ho dost.
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » čtv 09. dub 2020 22:52:52

Palo47 píše:Prosba pre “Autodiag” ktorý sa diagnostikou zaoberá profesionálne.
Prosím ho aby porovnal údaje čítačov zistených aplikáciou Car Scanner ELM OBDII s údajmi originalnej diagnostiky Škoda. V svojom prispevku má odvolávku na presne zhodný screenshot diagnostiky Škoda.
Veľka vďaka ak by to urobil.


ja zadne veci s ELM327 nepouzivam,bohuzel...
urcite bych u platformy MQB nedoporucoval cokoli menit pomoci techto sw zalozenych na ELM327
Palo47
Příspěvky: 40
Registrován: sob 08. úno 2020 13:18:31

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Palo47 » čtv 09. dub 2020 23:26:13

Je mi jasné, že Vy takéto amaterske diagnostiky nepouživate. Ale bola to prosba či by ste sa nesnížil k nám amatérom a neoveril uvedené 4 čitače. Aplikácia Car Scanner je zdarma a určite by sa našiel niekto kto by Vám nejaky ELM ODBII adapter požičal.
Car Scanner je čisto “PASIVNA” aplikacia, dokáže len interpretovať odpovede na commandy a nedokáže “kodovanie” takže nehrozí nevhodný zásah do konfigurácie.
Myslím, že veľmi mnohých na tomto fóre zaujima SoH. Mám predstavu ako pomocou uvedených čitačov zmerať SoH obdobným spôsobom ako to robi VW, keď zákaznik reklamuje kapacitu. Nemá však zmysel sa do toho púšťať keď nie je seriozne overená správnosť čítačov. Interpretácia 16 Bytov odpovede a kalibračné konštanty boli stanovené len empiricky.
Palo47
Příspěvky: 40
Registrován: sob 08. úno 2020 13:18:31

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Palo47 » čtv 09. dub 2020 23:31:09

Treba čakať na ďaľšiu aktualizáciu Android verzie. Inak uvedené čitače sa dajú doeditovat v “Setting/Custom senzor” ale myslím že aktualizácia Android bude v priebehu niekoľkých dni.
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pát 10. dub 2020 8:40:00

Palo47 píše: Aplikácia Car Scanner je zdarma a určite by sa našiel niekto kto by Vám nejaky ELM ODBII adapter požičal.
Car Scanner je čisto “PASIVNA” aplikacia, dokáže len interpretovať odpovede na commandy a nedokáže “kodovanie” takže nehrozí nevhodný zásah do konfigurácie.


to je to ,co si prave vubec nemyslim..staci "spravna" CAN message a je hotovo
netrvdim ze to dela tenhle sw ktery popisujes na Citigo iV ,to vubec nezkousel jsem ,mam ale zkusenosti s opravami po podobnych PASIVNICH free "diagnostikach" a stacila jedna "vhodna" CAN message a bylo vymalovano
z druheho pohledu,kolik si myslis ze se bude menit SOH na autech starych nekolik mesici ci nekolik tydnu ? ;)
Palo47
Příspěvky: 40
Registrován: sob 08. úno 2020 13:18:31

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Palo47 » pát 10. dub 2020 11:32:47

Autor Car Scanner nie neskúsený začiatočnik. A prikazy použité v profile e-up sú získanné “odposluchom” diagnostiky OBDelevenen iným nemeckým nadšencom čo značí, že každý použitý príkaz bol na e-up prakticky overený, že nemá žiadne deštrukčné účinky.
OBDeleven uvádza, že má údajne autorizáciu od VW. OBDeleven má silne zastúpenie v Nemecku, tak je dosť pravdepodobné, že skutočne má autorizáciu VW. A to má aj plné dlhé kódovanie. Ale aj akési vidgety, jednotlačítkove aplikácie vovnútri, ktorými sa daju meniť bežné funkcie ako Coming Home a pod.

Tvoj nazor na SoH je pragmatický. Ale ja si nekupujem e-up len na jazdenie ale ako koníčka na sledovanie všetkeho čo sa mi zdá zaujímavé. A myslím, že 99% prispievateľov tohoto fóra je podobných.
SoH planujem merať maximálne raz za 6 mesiacov a bude ma zaujímať trend zmeny a samozrejme potrebujem poznať východzí stav, preto chcem merať SoH hneď úplne na začiatku.

Toto robím už 4 roky na mojich dvoch elektrobycykloch - vlastná skladačka 620 Wh Panasonic baterie.

Nemienim sa ale zaoberať problémami a sledovaním dobíjania. Budem dobíjať v 99,9% v noci z bežnej zásuvky.
autodiag
Příspěvky: 236
Registrován: sob 29. zář 2018 17:04:23

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod autodiag » pát 10. dub 2020 13:36:49

Palo47 píše:Autor Car Scanner nie neskúsený začiatočnik. A prikazy použité v profile e-up sú získanné “odposluchom” diagnostiky OBDelevenen iným nemeckým nadšencom čo značí, že každý použitý príkaz bol na e-up prakticky overený, že nemá žiadne deštrukčné účinky.
OBDeleven uvádza, že má údajne autorizáciu od VW. OBDeleven má silne zastúpenie v Nemecku, tak je dosť pravdepodobné, že skutočne má autorizáciu VW. A to má aj plné dlhé kódovanie. Ale aj akési vidgety, jednotlačítkove aplikácie vovnútri, ktorými sa daju meniť bežné funkcie ako Coming Home a pod.


je videt ze o tom moc nevis..
1.OBDeleven NENi staveny pro novy e-UP a tim paden ani pro Citigo iV (i kdyz muzou nektere veci fungovat),byl testovany pouze na starem modelu
negativni ucinky si lze prohlednout v hodnoceni dane aplikace..k autorizaci se asi nema cenu vyjadrovat :roll: :D
2. je potreba si uvedomit platformu na ktere je auto postavene,laicky receno modelovy typ/rok "stary" e-up neni to same co "novy" e-UP ci Citygo iV
3. nove platformny MQB (do kterych spada i Citygo iV a novy e-UP) pouzivaji ODX nebo ASAP soubory pro komunikaci,"odposlech" je k nicemu,ODX ani ASAP nejsou soucasti ani tebou zminovaneho OBDeleven ano Car Scanneru
4. u MQB platforem je jiz potreba pro pristup k nekterym funkcim GEKO token ,SFD diagnostika
5. predtim nez se zacnes hrabat v necem cemu nerozumis necim co nevis jestli pracuje spravne si take uvedom ze muzes velice rychle prijit o zaruku ,pokud se zjisti zasah jinym nez diag. pristojem vyrobce (pripojeni a jiste operace zanechavaji digitalni stopu) pri reklamaci nefuknosti prakticky cehokoliv
ono auto neni kolo,ale samo je tva vec co si se svym autem budes delat,ode me je to jen dobre minena rada
z praxe vim a to neber ted osobne nebo, jako narazku,ze uzivatele kteri potrebuji strasne nutne vedet vseliake udaje o aute ktere jim stejne jsou prakticky k nicemu nebo o nich nic nevi a stahuji si ruzne free aplikace nebo kupuji cinske napodobeniny cehokoli a zkousi co ktera vec/aplikace/funkce dela, vetsinou konci s rozmrdanym autem ktere se v nekterych pripadech velmi tezko davaji dohromady a stoji to nemale penize

Palo47 píše:Tvoj nazor na SoH je pragmatický. Ale ja si nekupujem e-up len na jazdenie ale ako koníčka na sledovanie všetkeho čo sa mi zdá zaujímavé. A myslím, že 99% prispievateľov tohoto fóra je podobných.
SoH planujem merať maximálne raz za 6 mesiacov a bude ma zaujímať trend zmeny a samozrejme potrebujem poznať východzí stav, preto chcem merať SoH hneď úplne na začiatku.
Toto robím už 4 roky na mojich dvoch elektrobycykloch - vlastná skladačka 620 Wh Panasonic baterie.
Nemienim sa ale zaoberať problémami a sledovaním dobíjania. Budem dobíjať v 99,9% v noci z bežnej zásuvky.


nevim jestli pragmaticky ,ale ciste teoreticky jake SoH cekas u nove baterie s nulovym najezdem ?? navic samozne SoH ti az tak moc nerekne,za me je urcite dulezitejsi udaj SoC ..ani jedn ovsem neni v soucasne dobe realne zjistilene,snad v pristim vydani ODIS ktery by mel vyjit nekde koncem mesice
ja jsem se auto koupil na jezdeni a k tomu ho i hodlam pouzivat,ani zni to divne, ale je to tak...
z pro me praktickeho hlediska,pro tebe asi pragmatickeho, mam auto 5 let v zaruce na baterii je tusim 8 let nebo 160 000km,proc by me melo do te doby cokoli kolem zajimat?...proto jsem si koupil nove auto aby mi odpadla starost s resenim veci kolem auta i kdyz se tim zivim,resp spis prave proto ;) ..
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Citigo e IV » pát 10. dub 2020 22:40:29

Já bych to taky raději s nějakým měření kapacity přes aplikaci moc nepokoušel, na to je servis jistě při servisu kapacitu změří a sdělí.
Jako ta aplikace je dobrá na zjištění teploty baterky (aby člověk vědel v létě jak moc mu dává na zadek), napětí článků výkonu vozu, dobře měří zrychlení, ale tím bych to asi zakončil. Nepouštěl bych se stím do větších akcí.
Uživatelský avatar
Dovi
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 30. led 2020 8:18:46
Bydliště: jižní Morava

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Dovi » sob 11. dub 2020 7:04:44

Palo47 píše:SoH planujem merať maximálne raz za 6 mesiacov a bude ma zaujímať trend zmeny a samozrejme potrebujem poznať východzí stav, preto chcem merať SoH hneď úplne na začiatku.


Ahoj Palo,
chtěl jsem Ti poslat odkaz na německou diskusi "SOH mit OBDELEVEN auslesen" na serveru GoingElectric, kde se toto téma nyní také probírá (aktuálně začali 5. stránku)...

Ale dívám se, že jsi také jejím účastníkem, tak sem ten odkaz dám aspoň pro další zájemce:

https://www.goingelectric.de/forum/view ... a2b6e1c796

Jinak já mám taky v plánu si to jednou za rok orientačně změřit, a to reálně v praxi, kolik z té netto kapacity baterka poskytne.

Nějakou rozumnou obdobou toho, o čem vlogoval Tedo Nash ve svém asi 2 měsíce starém videu "How to measure SoH ( State of Health) of an electric vehicle":

Po úsporných Fabiích a Yarisech objednáno Citigo e iV
Palo47
Příspěvky: 40
Registrován: sob 08. úno 2020 13:18:31

Re: Škoda Citigo E

Příspěvekod Palo47 » ned 24. kvě 2020 11:50:32

Ahoj.
Bol som do merania SoH dosť žhavý. Najvhodnejšie sa mi javí merať to obdobne ako to robí VW, tj vybíjanim cca 8 hod do externej záťaže s dialkovým pripojením na špecializované servisne stredisko VW.
Amatérsky použiť externú záťaz nie je vhodné, lebo v historii baterie by sa objavila nezrovnalosť, a VW podmieňuje záruku tým že sa HV bateria nepoužije ako zdroj pre externé úćely.
Zostava potom len jazda a vybíjat na 0% SoC. Je dost pracné a posledná fáza musí byť dobre premyslená aby som s autom nezostal niekde visieť.
Na zistenie SOH potom pouzit historiu nabíjania/vybíjania HV baterie , ktorá je dostupná cez OBD a dá sa pridat ako uživateľský PID do aplikacie Car Scanner. Ešte je tam problém, že nie je úplne jasné ako fungujú čitače kWh z baterie a kWh do baterie a ci stači pre určenie SoH ich odčitať diferencie z baterie a do baterie (rekuperacia) pre 100% a 0% (absolutne hodnoty).
Aj formula pre PID čitačov je nie 100%. Sharcow z fora goingelectric ju stanovil na základe môjho tipu porovnaním s aplikáciou OBDeleven. Ale Sharkcow ma 16 kWh verziu a vyšla mu podivná konštanta vo formuli PID čitačov (aplikacia Car Scanner). Zdá sa, že ODB eleven má kúpené manuály od VW ale je dosť drahá musí sa kúpit ich dedikovaný OBD adapter a PRO verzia (cca 100 €). Naviac OBDeleven má v udaji čitacov chybu (do alebo z baterie - nepamäram si užv ktorom) tak že kým to neopravia sa nedá použiť.
Predtým ako skúsim zmerať SOH vybijanim jazdou chcem verifikovat presnosť čitacov v Car Scanner aby som to nerobil zbytočne ale je tam zatial dosť neurčitostí. Som síce v kontakte s programatorom Car Scanner (Vladimír Svistunov), ale zdá sa , že má malo času a možností (nema eupmigo). Možno by vedel pomôcť Sunysoft ktorý distribuuje CarScanner a spoľahlive OBD adaptery v CZ.
Ideálne a najjednoduhšie by bolo porovnať údaje čitačov pre eupmigo 32,3 kWh s orginalnou Škoda diagnostikou a zodpovedajúco upraviť konstantu v PID. Pokúsim sa poprosiť autorizovaný servis VW aby mi to vyčital na VW testeri, zajtra idem na reklamaciu 12 V aku. Ja som kupoval e-up ako skladove a vyzerá, že 3 mesiace nikto bateriu nedobijal a asi je už úplne sulfatovaná.
Ja som sa na tomto fóre pokušal nahovorit jedného člena (tuším že mal nick diag) ale on pohŕda ODB elm 327 ako neprofesinalnym a nebezpečným zariadením. Myslím, že ked sa s ním len vyčítava (nič nekóduje) tak je riziko pre overenú aplikaciu a kvalitný klon ELM 327 minimálne.

Meranie SoH má zmysel robiť len raz za rok a pri teplote baterie cca 25 deg C a sledovať len trend , nie absolutnu hodnotu.

Inak na fore goingelectric som so “zdesením” čital dlhý thread o chybe pohonu na uplne nových e-up ( 1500 až 3500 km). Boli tam dokumentované cca 4 zlyhania. Vo všetkých prípadoch bola predpokladaná chyba v HV baterii (resp v BMS ktorý je súćastou). Ja mam 1000 km a už sa radšej nebudem s ním uvažovať jazdu keď musím byť v cieli a aj načas. Dosť mi to pokazilo náladu a radosť z e-up.