Závada baterie - chybný článek

Moderátor: Josef

Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » úte 11. led 2022 13:29:03

Ahoj,

mame Citigo 2020 ..najeto asi 24 000km a odesel nam pry clanek cislo 27 ... auto ujelo max 70km ...

Aktualne je uz skoro mesic v servisu a ceka se na nahradni dil, asi na clanek baterie ... ktery ma neznamou dobu dodani ...

Auto je v zaruce, ale je na firmu, takze neplati to, ze auto musi opravit do 30 dni ... nejde to reklamovat .... nahradni auto zadne ...

Tak jen pro info, co Vas snad neceka ... za me sileny pristup ... neni zadne odvolani, nikoho to nezajima ...

R
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Josef » úte 11. led 2022 14:30:07

A auto s tím vadnym článkem tedy nejezdí?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » úte 11. led 2022 14:33:32

no jezdilo,ale po zjisteni zavady ho prohlasili za nepojizdne a uz nam ho nedaji ...

musime pockat na opravu ...
Marek71
Příspěvky: 815
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Marek71 » úte 11. led 2022 14:43:12

Tak to je docela ostuda. To se může klidně stát, že článek přijde po půl roce, ne?
Ale nezdá se mi, že by neexistovala možnost náhradního auta, vždyť takto to auto nemůžete používat, zkracuje se záruka, jsou tam nějaké ztráty, atd. a né vaši vinou. Auto v záruce... nerozumím tomu.
Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » úte 11. led 2022 14:47:23

aktualne to resim primo se Skoda auto ... :-)

děkujeme, že jste se s důvěrou obrátil na ŠKODA AUTO Infoline. Váš podnět týkající se závady baterie vozidla jsme v pořádku obdrželi a vzhledem ke skutečnosti, že obsahuje veškeré náležitosti potřebné pro individuální posouzení, předáváme jej specialistům další úrovně zákaznické podpory.

Po prověření podnětu a získání potřebných informací od dotčeného servisního partnera ŠKODA budete ze strany specialistů zákaznické podpory kontaktován.
Jarda Gas
Příspěvky: 1
Registrován: úte 11. led 2022 14:30:09

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Jarda Gas » úte 11. led 2022 15:44:03

Tak to zní docela beznadějně.
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Lama » úte 11. led 2022 21:51:02

Nejde o pouhou opravu. Nyní bude dlouhá fáze prověřování a zkoumání, proč a jak k závadě došlo, zda uživatel vůz řádně a v souladu s předaným návodem užíval... Pokud jde o první takový případ, půjde o důkladné šetření.
Záruky na vozidlo jsou také různé.
Přes aplikace se můžete podívat zda je auto stále v servisu, pokud neodpojili 12V baterku.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Josef » stř 12. led 2022 6:42:55

Bohužel některé opravy jsou nekonečné, já bych snad koupil nové auto a to až se po měsících či letech vrátí ze servisu, tak bych ho prodal, strašný...

https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/7 ... prava-auta
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Marek71
Příspěvky: 815
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Marek71 » stř 12. led 2022 8:59:49

Mě jenom překvaluje, že Škodovka nedá na tu dobu náhradní auto. To nepokrývá nějaký ten progrm mobility? Já myslel, že ano.
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Citigo e IV » stř 19. led 2022 21:26:55

Program mobility pokrývá je závady na cestě, kdy není možný dokončit jízdu. Zde nastupuje náhradní vozidlo, hotel , vlak letadlo ...
Pokud auto dojede po vlastních do servisu, tak smůla. Ale mě když v mě v Citigu dva dny měnili komunikační jednotku na vzdálený přístup, tak mě auto normálně půjčili, je to o dohodě. I u nás platí občas zákony a zákazník má právo při reklamaci žádat o náklady, které mu reklamací vzniknou, takže pokud prokáže že vozidlo nutně potřebuje a denně používá tak to musí dodavatel proplatit, samozřejmě si za porouchané citigo nemůžu půjčit 5x tak drahou teslu :D
Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » stř 26. led 2022 19:47:28

tak jen pro info, auto máme po 31 dnech zpet ... funguje ... clanek vymeneny
co me desi je, dalsi cca 187 clanku :-)
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Citigo e IV » stř 26. led 2022 20:26:45

Tohle je výhoda domácí automobilky, sice to trvalo, ale u zámořské konkurence by jste čekal násobně dlouho, jestli by to vůbec uznali. Podle mě neměnili článek, ale celý modul. Od toho to záruka je, mě by naopak děsilo si koupit ojeté elektrické auto bez záruky.
Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » stř 26. led 2022 20:35:55

no dle servisu měnili pouze 1 článek číslo 27 ...

no bez záruky bych to nechtěl ... už takto vahám, zda to neprodat ... uvidíme ... ještě tomu dam šanci :-)


Citigo e IV píše:Tohle je výhoda domácí automobilky, sice to trvalo, ale u zámořské konkurence by jste čekal násobně dlouho, jestli by to vůbec uznali. Podle mě neměnili článek, ale celý modul. Od toho to záruka je, mě by naopak děsilo si koupit ojeté elektrické auto bez záruky.
Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » stř 26. led 2022 20:43:27

tak jen pro zajímavost ... jak to vypadá, když je vadný bateriový článek ...



musel jsem to nahrát, protože mě nikdo nevěřil a šéf servisu toto prohlásil za normální ...
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Josef » stř 26. led 2022 21:08:51

Je to paradox, že auto s jedním vadným článkem je nepojízdné....
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Lama » stř 26. led 2022 22:13:05

Na videu je zajímavé, že během ujetých 2,5 km rapidně ubývá dojezd, ale ukazatel stavu baterie neklesá !!!
On už i ten dojezd přes 130 km na 1/4 baterie je nějaký moc velký? Nebo Citigo při plné baterce snad ukazuje dojezd přes 520 km?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Radek_V
Příspěvky: 8
Registrován: úte 11. led 2022 13:18:59

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Radek_V » stř 26. led 2022 22:53:42

no bylo to tak, ze plně nabité auto se po cca 40km dostalo na tu 1/3 baterie ... do té doby palubní počítač ukazoval cca správně a pak to během chvíle spadlo ...


Lama píše:Na videu je zajímavé, že během ujetých 2,5 km rapidně ubývá dojezd, ale ukazatel stavu baterie neklesá !!!
On už i ten dojezd přes 130 km na 1/4 baterie je nějaký moc velký? Nebo Citigo při plné baterce snad ukazuje dojezd přes 520 km?
martin7470
Příspěvky: 144
Registrován: stř 08. led 2020 8:54:14

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod martin7470 » stř 26. led 2022 23:00:53

Na 1/4 baterie to v zime ukazuje dojezd cca 35 az 45 km. Podle toho jak a kde se jede... Jinak stejnou zavadu a take stejne priznaky (realny dojezd okolo 80 km) jiz nekdo mel i v Nemecku. Resil to v nekolika servisech, tvrdili mu, ze je to v zime normalni... Uznali mu to asi az ve tretim... Take vadny clanek a oprava za cca mesic. Da se to dohledat na youtube.
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Závada baterie - chybný článek

Příspěvekod Citigo e IV » čtv 27. led 2022 9:45:55

Podle mě jsou články typu pytlíkové a jsou nabodované v modulech a pouze modul se dá nedestruktivně vyměnit pomocí běžnýho nářadí. Navíc článek není jeden , ale ve skutečnosti jsou dva vedle sebe a na diagnostice se to ukazuje jako jeden, možná selhal jen jeden,nebo jeho spoj. Teda pokud by selhal celý tedy oba, tak by auto nejelo vůbec (efekt vánočního stromku) .

Možná modul opravdu poslali na specializované pracoviště a tam ten článek byl vyměněn, určitě to nedělal technik na dílně na stole vedle rozbraný spojky :lol: .

Problém je že článku už mají něco za sebou a mají jiný parametry jak nové a obvykle se tam dá podobný článek (mají více kapacit z výroby) u Mitsubishi se změřila kapacita původních a podle toho se objednal článek. Každopádně je fajn, že to máte v záruce opravené, mohlo to být výrobní vada a vůbec to nemá vliv na zbytek článků a auto může normálně léta sloužit.

Jen je ostuda, že nemají připravené celé baterky na okamžitou výměnu, ale to asi přijde časem a časem se určitě budou baterky opravovat v garážích z bouraných aut. Zatím to je moc nové téma a skoro nikdo o tom nic neví.