Nesetkali jste se s tím někdo?
Mám najeto cca 27 tis. a minulý týden jsem zjistil, že na dálnici se mi občas "rozjede" hodnota, kterou ukazuje analogový tachometr od hodnoty, kterou ukazuje počítač. Přišel jsem na to tak, že i když tachometr ukazoval cca 115 km/h, auto vůbec nechtělo zrychlit a ani ukazatel okamžité spotřeby vůbec nereagoval na přidání plynu - takhle se chová, když jedete na plno. Přepnul jsem na počítač a ejhle - ten ukazoval 130 km/h, tj. auto opravdu jelo naplno a budík ukazoval špatně.
Pochopím podměřování (i když nevím, jak je to technicky udělané, podobá se to přechoďáku nebo "přidírání bowdenu" ). Bohužel mě auto za chvíli překvapilo znova, když budík ukazoval 125 a digitál 112... Tomu už nerozumím...
Chyba se jakoby vyresetuje, když auto zastavíte (není potřeba ho vypínat) - jakmile padne rychlost na 0, obě měření se zase na chvíli srovnají.
Je to náhodné, někdy to ukazuje bez problému. Any ideas?
Rozdíl hodnot mezi analogovým a digitálním tachometrem
Moderátor: Josef
Re: Rozdíl hodnot mezi analogovým a digitálním tachometrem
Dnešní auta už žádný bowden nemají, tachometry jsou čistě elektronické, pouze forma je buď digi nebo analog. Pokud je to mechanický ukazatel, je možné, že je vadný.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Rozdíl hodnot mezi analogovým a digitálním tachometrem
Po 3,5 měsíčním čekání na novou kapličku přístrojů konečně vyměněno