Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Objevil se mi problém při nabíjení Type2 - stojan nedetekuje připojené auto, takže nezamkne kabel a nezahájí nabíjení. Je možné, že je vadný originál kabel (mám najeto cca 95 tis.), ale neměl jsem ještě možnost to ověřit s jiným kabelem. Reset stojanu nepomůže, zapínání a vypínání auta také ne.
Problém při nabíjení Type2
Moderátor: Josef
Re: Problém při nabíjení Type2
Někde se tu přeci psalo, že je u Citig svolávačka ohledně nabíjení... (nenabíjení pomocí přenosné dodané k autu - toto nabíjení vám funguje???).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Problém při nabíjení Type2
Ano, nabíjení přes 230V normálně funuje, DC nabíjení také...
Nefunguje Type2 - Type2
Nefunguje Type2 - Type2
Re: Problém při nabíjení Type2
Pokud jde nabíjení dodanou jednofázovou nabíječkou bude problém v kabelu, stačí proměřit jestli je průchozí. Mě se porušil komunikační drátek, asi mi kabel někdo přišláp přes obrubnik, a auto se nemá jak se stojanem domluvit aby dodal proud. Ty silné dráty pro fáze, nulu a zem jsou ok, ovšem komunikační je prostě slabej a nevydrží, buď natáhnout link drátek venkem nebo z toho udělat prodlužku na 3 faze. Ještě zkontrolovat jestli není uklepanej jen v konektoru.
Re: Problém při nabíjení Type2
Nejedná se o 230V nabíječku, ale o tovární Type2 - Type2 kabel.
Re: Problém při nabíjení Type2
luruz píše:Pokud jde nabíjení dodanou jednofázovou nabíječkou bude problém v kabelu, stačí proměřit jestli je průchozí. Mě se porušil komunikační drátek, asi mi kabel někdo přišláp přes obrubnik, a auto se nemá jak se stojanem domluvit aby dodal proud. Ty silné dráty pro fáze, nulu a zem jsou ok, ovšem komunikační je prostě slabej a nevydrží, buď natáhnout link drátek venkem nebo z toho udělat prodlužku na 3 faze. Ještě zkontrolovat jestli není uklepanej jen v konektoru.
Tak jsem proměřil kabel a je to přerušený CP, boužel ale netuším, jak nedestruktivně rozebrat originální škodovácký kabel (vypadá to, že koncovky jsou uvnitř zalité), nemáte někdo tip?
Jinak asi nový - Andaiic ve Francii má 16A 3 phase za cca €82,- a měl by dojít cca do týdne.
Re: Problém při nabíjení Type2
petrv píše:luruz píše:Pokud jde nabíjení dodanou jednofázovou nabíječkou bude problém v kabelu, stačí proměřit jestli je průchozí. Mě se porušil komunikační drátek, asi mi kabel někdo přišláp přes obrubnik, a auto se nemá jak se stojanem domluvit aby dodal proud. Ty silné dráty pro fáze, nulu a zem jsou ok, ovšem komunikační je prostě slabej a nevydrží, buď natáhnout link drátek venkem nebo z toho udělat prodlužku na 3 faze. Ještě zkontrolovat jestli není uklepanej jen v konektoru.
Tak jsem proměřil kabel a je to přerušený CP, boužel ale netuším, jak nedestruktivně rozebrat originální škodovácký kabel (vypadá to, že koncovky jsou uvnitř zalité), nemáte někdo tip?
Jinak asi nový - Andaiic ve Francii má 16A 3 phase za cca €82,- a měl by dojít cca do týdne.
Jak jste to proměřil, propískal? Tam je přeci odpor...
Nerozbalený originál pro Citigo koupíte i na Bazoši (1500 - 2500).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Problém při nabíjení Type2
Na CP není odpor. Je tam drátek v kuse. Odpor je mezi PP za zemí v kazdý koncovce. Proto na PP není vodič. Ten kabel nemá cenu opravovat. Ale dá se použít dobrá část třeba na redukci ze stanice na obyčejnou zásuvku na dobíjení třeba skůtra.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Problém při nabíjení Type2
Citigo e IV píše:Na CP není odpor. Je tam drátek v kuse. Odpor je mezi PP za zemí v kazdý koncovce. Proto na PP není vodič. Ten kabel nemá cenu opravovat. Ale dá se použít dobrá část třeba na redukci ze stanice na obyčejnou zásuvku na dobíjení třeba skůtra.
Půjde ta redukce i opačně? Odříznout konec a osadit 16A pětikolík...
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Problém při nabíjení Type2
petrv píše:Citigo e IV píše:Na CP není odpor. Je tam drátek v kuse. Odpor je mezi PP za zemí v kazdý koncovce. Proto na PP není vodič. Ten kabel nemá cenu opravovat. Ale dá se použít dobrá část třeba na redukci ze stanice na obyčejnou zásuvku na dobíjení třeba skůtra.
Půjde ta redukce i opačně? Odříznout konec a osadit 16A pětikolík...
Nepujde musela by se pridat EVSe jednotka tj. To co je na nabijecim 230v kabelu. Ono i k te stanici to nefunguje pouze se zasuvkou ...
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Problém při nabíjení Type2
Citigo e IV píše:Nepujde musela by se pridat EVSe jednotka tj. To co je na nabijecim 230v kabelu. Ono i k te stanici to nefunguje pouze se zasuvkou ...
Ta se ale vejde do pětikolíkového konektoru, ne?
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Problém při nabíjení Type2
petrv píše:Citigo e IV píše:Nepujde musela by se pridat EVSe jednotka tj. To co je na nabijecim 230v kabelu. Ono i k te stanici to nefunguje pouze se zasuvkou ...
Ta se ale vejde do pětikolíkového konektoru, ne?
To asi těžko. Možná když by tam nebyl ten kabel. Musi tam být i stykač, ale proč se s tím babrat, když se to da dát do krabičky a z ní kabel k pětikolíku.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault