Nechal vybuchnout Teslu
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Lidi jsou různí. Kokoti všude stejní
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Proc kokot? Vzal auto, ktere ma realne "cenu prd" (EDIT: plus psali, ze z auta vyndali vsechno, co melo nejakou cenu vcetne zdechle baterie) a promeni ho na prijem jak okamzity (views tohohle videa), tak budouci (dalsi subscriberi).
Tusim electrek psal, ze realna zustatkova cena odpovida zhruba cene opravy, takze EUR22k)
Pokud "youtubera ceskeho" uzivi kanal s radove 100 tisici views mesicne, pocitam, ze ty 4 miliony na explozivnim videu na nove auto daji.
Tusim electrek psal, ze realna zustatkova cena odpovida zhruba cene opravy, takze EUR22k)
Pokud "youtubera ceskeho" uzivi kanal s radove 100 tisici views mesicne, pocitam, ze ty 4 miliony na explozivnim videu na nove auto daji.
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Jo, v dané situaci udělal asi to nejlepší, co mohl.
Re: Nechal vybuchnout Teslu
No ekologie zaplakala, vsadím se, že to tam musí ekologicky vyčistit za tučné peníze. Bohužel odpůrci BEV mají další argument, po 8 letech nemá smysl auta kupovat, ale nechat je sešrotovat díky ceně baterie.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Pokud u BEV baterka po záruce opravdu umře a cena za novou (nebo za opravu) bude v podobné relaci jako u této Tesly, tak je ten argument docela pravdivý. A moc to ani nepomůže rozhýbat trh s EV ojetinami. Upřímně, kdo si dnes koupi Teslu po záruce?
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Kupovat Teslu po záruce baterie je blbost, stejně jako si kupovat 8 let staré Bentley, člověk se pak nedoplatí.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nechal vybuchnout Teslu
OT: No co, vratime se o par let zpatky a budeme ze dvou vraku EV skladat elektricky malotraktor
Tak kazdy samozrejme doufame, ze statistika bude na nasi strane a zrovna ta nase baterie nechcipne. Protoze ozivovat za pulku ceny noveho auta neco, co (proti 3 nebo Y) zere jako tank, pomalu dobiji a ma mizerny dojezd...
Tak kazdy samozrejme doufame, ze statistika bude na nasi strane a zrovna ta nase baterie nechcipne. Protoze ozivovat za pulku ceny noveho auta neco, co (proti 3 nebo Y) zere jako tank, pomalu dobiji a ma mizerny dojezd...
Re: Nechal vybuchnout Teslu
zabudli ste na bmw i3 a fakt, že sa výmena batérie oplatí. a dôkaz je na tomto fóre
Re: Nechal vybuchnout Teslu
To jo, ale díky šikovností jednoho uživatele, na kterého šly mdloby, po sdělení ceny za výměnu baterie v BMW servisu
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Já se tu nechci nějak vyzdvihovat Teslu ,ale ta cenu cca 500 tis za výmenu baterky je v přepočtu na kapacitu poměrně normální cena a auto by bylo ještě perspektivní ojetina. Která automobilka z Evropy Japonska ,nebo Koreje by měla lepši cenu? ŠKODA za baterku 37 kWh za 390 tis bez DpH. Nebo Audi do Etrona za milión? I výmena výše uvedené baterky u I3 je finančni nesmysl do x let starého malého vozu.
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Bohužel Teslu koupíte např. v Los Angeles kolem 30 tis. USD 8 let starou. Když k tomu připočítáme, že Tesla měla další závady, které by musel zaplatit a v USA je servis drahý neskutečně, tak to raději vše rozebral a rozprodal na díly a kastli odpálil. To že po 1500 mílích zjistil takové závady, tak u nás by to byla jasná reklamace, v USA to evidentně funguje jinak.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Kluci berete to z toho "našeho" praktického hlediska. Celá ta akce byl a je neskutečný business. 5mil shlédnutí x 8min na YT, Instáč, práva médiím - věřte nebo ne, chlapec má teď tak na dva možná tři Plaidy... no není to krásný? Jasně s Leafem to nedělejte - musíte mít Teslu a příběh
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Citigo e IV píše:I výmena výše uvedené baterky u I3 je finančni nesmysl do x let starého malého vozu.
No... Tam se mění stará baterka 60Ah za dvojnásobnou 120Ah, to už smysl má, podle mě. Záleží samozřejmě, na kolik ten upgrade vyjde.
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Marek71 píše:Citigo e IV píše:I výmena výše uvedené baterky u I3 je finančni nesmysl do x let starého malého vozu.
No... Tam se mění stará baterka 60Ah za dvojnásobnou 120Ah, to už smysl má, podle mě. Záleží samozřejmě, na kolik ten upgrade vyjde.
Levné to nebude a 100% legální asi také ne.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nechal vybuchnout Teslu
TomTom píše:Kluci berete to z toho "našeho" praktického hlediska. Celá ta akce byl a je neskutečný business. 5mil shlédnutí x 8min na YT, Instáč, práva médiím - věřte nebo ne, chlapec má teď tak na dva možná tři Plaidy... no není to krásný? Jasně s Leafem to nedělejte - musíte mít Teslu a příběh
To opravdu není neskutečný business. Youtubeři dostávají za 1 mil. shlednutí 3-5 tis. USD, dokonce dle nastavení mohou to samé dostat i za 5 milionů shlédnutí, záleží na ukazateli CPM.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Lama píše:Levné to nebude a 100% legální asi také ne.
To jsou vaše předpoklady, zeptejte se radši lidi, co to absolvovali Pokud by to bylo tak nevýhodné, asi by to nedělali, ne? Já mít slušnou i3 první generace, tak o tom uvažuji, dvojnásobný dojezd za pár desítek tisíc stojí za úvahu. Pokud je člověk jinak s autem spokojený je to dobrý způsob jak prodloužit životnost a zvýšit užitnou hodnotu auta. Je to díky chytré koncepci BMW kde do stejného prostoru dává postupně větší baterku.
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Lama píše:Marek71 píše:Citigo e IV píše:I výmena výše uvedené baterky u I3 je finančni nesmysl do x let starého malého vozu.
No... Tam se mění stará baterka 60Ah za dvojnásobnou 120Ah, to už smysl má, podle mě. Záleží samozřejmě, na kolik ten upgrade vyjde.
Levné to nebude a 100% legální asi také ne.
Když to není legální mám se tedy jít udat ? A kam ? Stačí servis BMW nebo rovnou na PČR ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Josef píše:Bohužel Teslu koupíte např. v Los Angeles kolem 30 tis. USD 8 let starou. Když k tomu připočítáme, že Tesla měla další závady, které by musel zaplatit a v USA je servis drahý neskutečně, tak to raději vše rozebral a rozprodal na díly a kastli odpálil. To že po 1500 mílích zjistil takové závady, tak u nás by to byla jasná reklamace, v USA to evidentně funguje jinak.
Já teda takový bulvár nemám rád a video jsem ani neviděl ale mám pocit že pán nebyl Američan ale Fin
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Nechal vybuchnout Teslu
Třeba právě proto nemohl auto z USA reklamovat
Audi Q4 Sportback e-tron 50