Rakousko elektromobilem
Moderátor: Josef
Re: Rakousko elektromobilem
Nabijeni v Rakousku za celkem dobre ceny ma www.tanke-wienenergie.at
Kartu je mozne si vyzvednout osobne nebo po vyplneni formulare na webu cca do tydne poslou postou vcetne smlouvy, ktera je potreba zaslat zpet.
Nabijeci stanice maji po celem Rakousku a je mozno i pres app.
Kartu je mozne si vyzvednout osobne nebo po vyplneni formulare na webu cca do tydne poslou postou vcetne smlouvy, ktera je potreba zaslat zpet.
Nabijeci stanice maji po celem Rakousku a je mozno i pres app.
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rakousko elektromobilem
Fakt po celém Rakousku? Protože to je něco jako u nás Pražská energetická PRE, tedy Vídeň a okolí. Jejich kartu mám už od 2014. Ale spíše si myslím, že to je roaming, co si dohodli s jinými majiteli a poskytovateli.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Rakousko elektromobilem
Ano je to roaming ale po celem Rakousku a za jejich ceny
Ve finale konecny efekt je stejny, jedna karta, jedny ceny. Vlastnik te ci one stanice uz neni tak podstatny.
Ve finale konecny efekt je stejny, jedna karta, jedny ceny. Vlastnik te ci one stanice uz neni tak podstatny.
Re: Rakousko elektromobilem
A Ionic umí jezdit úsporněji než i3 to stoprocentně. Nedávno jsem viděl zajímavý test dálniční v Německu několika BEV při rychlosti 120 km za hodinu.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Rakousko elektromobilem
Tu spotřebu Ioniqu můžu potvrdit, jel jsem s tím několikrát po dálnici JBC PHA a měl jsem to do PHY pod 14kWh a do JBC k 15kWh.
A TM3 vypadá podle toho testu také hodně slibně i když zatím recenze co jsem koukal vypadají na spotřebu malinko výš.
A TM3 vypadá podle toho testu také hodně slibně i když zatím recenze co jsem koukal vypadají na spotřebu malinko výš.
Re: Rakousko elektromobilem
Martin i3 píše:Ano jde to zdarma na Lidlech krome nedele.
Takze klasika jak u nas? Bez jakekoli apky, chipu?
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Rakousko elektromobilem
Ano presne tak jak u nas.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Rakousko elektromobilem
Ty spotreby ale asi nejsou zimni co?
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Rakousko elektromobilem
Je tam psáno 14 °C, což bylo skoro o Vánocích
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Rakousko elektromobilem
Josef píše:A Ionic umí jezdit úsporněji než i3 to stoprocentně. Nedávno jsem viděl zajímavý test dálniční v Německu několika BEV při rychlosti 120 km za hodinu.
Tak logicky. Stačí se podívat na profil i3 a Ionicu, který z nich už od pohledu bude mít lepší aerodynamiku. Odpor vzduchu roste z druhou mocninou rychlosti, takže ve 120 km/h už to bude sakra rozdíl oproti městu, kde je to prakticky jedno.
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rakousko elektromobilem
Aneb aerodynamika letící cihly
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Rakousko elektromobilem
Všiml jsem si nabíjecích stanic Ionity na cestě A5 mezi Vídní a Mikulovem...(Reststation Hochleithnen)
Re: Rakousko elektromobilem
Už by pomalu mohli začít vyrábět redukci Chademo - CCS, jinak spousta aut nemá šanci nabíjet na nových nabíječkách.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rakousko elektromobilem
To nebude potřeba. Pokud jsem se díval, tak kolem Ionity je vždy několik běžných rychlonabíječek 50 kW a ty naše prdítka stejně ten výkon nevyužijí. To je otázka vozidel vyrobených 2018/2019. Zbytečně by tam zabírala místo.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Rakousko elektromobilem
Rád bych nabíjel 60 kW místo 40 kW, ale je to jedno, stejně to prodám a koupím si auto CCS, to je rozumnější než, kupovat redukci
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Rakousko elektromobilem
Jenom mezi náma , Kona je uvnitř strašně malinká/ místo řidiče/, a ten nesmyslnej středovej tunel, to jsem nepochopil, zlatá i3.
Protože pořád vybírám,tak jsem seděl asi ve všem a pořád mi to vychází na i3, tak snad už se brzy dočkám.
Protože pořád vybírám,tak jsem seděl asi ve všem a pořád mi to vychází na i3, tak snad už se brzy dočkám.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Rakousko elektromobilem
Souhlasím, i3 je uvnitř opravdu super, taky šetřím, ale cena zatím moc neklesá.
Re: Rakousko elektromobilem
souhlasím, skvělé vymyšleno...délka 3.99m a rozvor Octavie 2.generace
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Rakousko elektromobilem
MKM píše:Souhlasím, i3 je uvnitř opravdu super, taky šetřím, ale cena zatím moc neklesá.
Ale jo, klesá i u nás, ještě nedávno nebylo nic pod 550 tis. dnes v pohodě i u nás.
https://www.tipcars.com/bmw-i3/hatchbac ... 47082.html
V Německu je ještě levněji, spousta aut do 450 tis., nebo čekáte na pokles na 300 tis.?
https://www.tipcars.com/bmw-i3/hatchbac ... 47082.html
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Rakousko elektromobilem
aj tuná https://www.autobazar.eu/bmw-i3-i3-edri ... 84859.html
ešte začiatkom roka cez €20k.
ešte začiatkom roka cez €20k.