Lama,
ano zase jsem nedopsal správně do konce. Mé myšlenky jsou takové, že větu nedopíši do úplného konce a myslím, že to bude jasné ale to je má chyby ne vaše, myšleno všech.
Samozřejmě jsem tím měl na mysli, že když jsem načetl ten BlueLink s autem, tak se auto probudilo a pak se to nabíjelo.
Já to tak dělám, když jdu spát před půlnocí, že si načtu aplikaci aby komunikovala s autem, když to udělám do 2 hodin před spuštěním, tak se to auto spustí hned o půlnoci.
Pokud je to orientačně dříve jak 2 hodiny, tedy naposled dříve před 22 hodinou, tak se nenabije a nebo nabije podle toho co auto spočítalo.
Dne sto zkusím neprobudit, jestli to nabije podle času co spočítalo auto.
Jinak jsem venku zkoušel na AC nabíječce nabíjet a nastavit si v menu maximální, refukovaný a minimální proud.
Ale nabíječka auto nabíjela vždy plným výkonem, tak nevím k čemu to tam je?
Že by k tomu dopočítání nabíjení doma?
Je fakt, že ten čas nabíjení se změnil!
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz