petr.balas píše:Výkon nemusí být napětí x proud, ještě se do toho motá účiník. Nabíječka v autě by měla mít kompenzace aby byl účiník roven 1, ale čistě teoreticky - pokud by nabíječka měla toto rozbité, tak ...
Zkusil bych sehnat měřák, který zobrazí činný i zdánlivý výkon a kouknul bych, zda se náhodou neliší. Pokud ano - požadovat opravu auta resp. nabíječky v něm.
Jen pro jistotu - účiník by měl být 1 při rozumných výkonech, na naprostém konci nabíjení při odběru pod řekněme 500W ten účiník ustřelí naprosto mimo, to ignorujte.
Tak první pravdy jsem se dobral a tedy proč nabíječka Accelev místo 2.45 kW výkonu ukazuje jen 2,2 kW výkonu. Jakmile se připojí do zásuvky okamžite se změní účiník na 0,91 tedy výkon pak sedí. Proč se změní účiník a následně proč nabíječka nemá PCF (Power Factor Correction) je záhada.