Turbo píše:Citigo e IV píše:
Spalovák taky na férovku utáhne 3x tolik než má zapsaný v techničáku.
To on utáhne, ale musí taky ubrzdit a být v zatáčkách stabilní. S tou minimálně tunou na evidentně nebrzděném přívěsu jste docela dobrodruh
Já zaplaťpánbůh osobní zkušenost nemám, ale známého poslal podobně přeložený přívěs v zatáčce do příkopu když si vezl z J.Gory stavební materiál.
Na vleku je 49 pytlů po 15 kg celkem 735 kg plus paleta, zbytek ve voze. U nás na vesnici říkáme přetíženému vleku jinak plny pisku to má 1,5 tuny. Taky to netáhnu za fabii. MOJE niro má celkovku přes 2t s baterkou v kufru. Musí se s tím rozumě nepřekračuji maximálku . Jedeto opravdu na pohodu 500 kg za čimkoliv do oktávky je mnohem horší.
Jednou sem potřeboval převést bagřík má dvě a půl tuny a přijel borec jakožto firma oficiální zakazka a přitáhnul plaťak za jedničkovou oktávkou sice 1,8 turbo 4x4 ,ale s 1600 kg na kouli.