Nissan Leaf zvětšení kufru/Nissan Leaf luggage compartment extension
Napsal: ned 11. úno 2018 22:51:28
Druhý rok jezdím Leafem 2016/30kWh a často jsem se potýkal s problémem,že různý náklad do kufru nenasoukám kvůli boulím za zadními sedačkami,které šířku kufru zužují na každé straně o asi 25 cm.
Tohle zúžení celý,jinak celkem slušný kufr každou chvíli totálně znepoužitelní.
Říkal jsem si,že má onen nešťastný tvar jistě nějaký důvod.Když mi jednou došla trpělivost a ze zvědavosti jsem nahlédl pod plasty,jaké bylo moje překvapení po zjištění,že na pravé straně není pod boulí vůbec nic,jen torzo držáku na cosi,co tam zřejmě bylo kdysi v předešlých ročnících a na levé straně držák s kondenzátorem,který zabírá tak polovinu místa pod boulí.
Po krátké rozvaze,jestli má cenu do toho říznout už dál neváhám a dávám se do práce.
Kondenzátor jsem umístil v boku trochu výš mezi čalounění a bok,kaučukovou pěnou vystlal a zdrhovací páskou přichytil.
Plechové držáky uřezal a antikorozně ošetřil rány
Plastové čalounění pořezal,nahřál a naohýbal,svařil a sešil plastovými páskami tak,aby boule zmizely a bylo vidět co nejméně zásahů,někde použil plastové zdrhovací pásky,svaření by asi vypadalo hůř.
Vana do kufru už nejde použít originální,ale docela obstojně pasuje z Octavie.
Tahle akce mě stála den práce,ale výsledek řekl bych stojí za to,mám normální,šikovný,použitelný zavazadlový prostor,jako bývají v "normálních autech".
Přikládám pár fotografií pro inspiraci,kdyby měl někdo stejný problém,možná pomohou.
Tohle zúžení celý,jinak celkem slušný kufr každou chvíli totálně znepoužitelní.
Říkal jsem si,že má onen nešťastný tvar jistě nějaký důvod.Když mi jednou došla trpělivost a ze zvědavosti jsem nahlédl pod plasty,jaké bylo moje překvapení po zjištění,že na pravé straně není pod boulí vůbec nic,jen torzo držáku na cosi,co tam zřejmě bylo kdysi v předešlých ročnících a na levé straně držák s kondenzátorem,který zabírá tak polovinu místa pod boulí.
Po krátké rozvaze,jestli má cenu do toho říznout už dál neváhám a dávám se do práce.
Kondenzátor jsem umístil v boku trochu výš mezi čalounění a bok,kaučukovou pěnou vystlal a zdrhovací páskou přichytil.
Plechové držáky uřezal a antikorozně ošetřil rány
Plastové čalounění pořezal,nahřál a naohýbal,svařil a sešil plastovými páskami tak,aby boule zmizely a bylo vidět co nejméně zásahů,někde použil plastové zdrhovací pásky,svaření by asi vypadalo hůř.
Vana do kufru už nejde použít originální,ale docela obstojně pasuje z Octavie.
Tahle akce mě stála den práce,ale výsledek řekl bych stojí za to,mám normální,šikovný,použitelný zavazadlový prostor,jako bývají v "normálních autech".
Přikládám pár fotografií pro inspiraci,kdyby měl někdo stejný problém,možná pomohou.