ozana píše:Např. má smysl předtopit si auto, když nabíjení jede na začátku na maximu cca 119-120A/46-47kW. Naopak nemá smysl topit, když nabíjecí výkon poklesl na nějakých 5-6kW, kdy potřebujete naládovat do auta ještě trochu energie pro dojetí do dalšího cíle. Topení za takové situace by jen zbytečně prodlužovalo čas a v některých případech i cenu nabíjení.
Toto mi nějak nedává smysl. Při topení na začátku nabíjení je proud z nabíječky 105 A, bez topení vše jde do baterky, při topení si část tohoto proudu ukradne nabíjení (nabíječka více proudu dát neumí). Naopak na konci si topení vezme řekněme 4 A a o ně se zvedne proud dodávaný nabíječkou (ta už má dostatečnou rezervu aby proud navýšila).
Jinak potvrzuji zlepšení SOH v chladných měsících a po vybití k nule a poté rychlonabití. Červen 87 %, prosinec 93 % (Hx - 90,25 a 94,45).