Muj prvni E-NV200
Moderátor: Josef
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Slovo virtual tam zustalo z lonska, chyba co tam uz nemusi byt, prvni rok to auto jezdilo prakticky pres bezplatne nabijeni (v tovarne) proto jsem pro realne cisla musel vytvorit virtualni naklady, jinak by tam na 20000 km bylo asi 1000 kc. Ted uz to jezdi za penize. "Jako E-NV200" znamena prepocet nakladu Caddy pri najezdu Nisannu. Caddy se ted moc nepouziva. Vyhoda ze dojede na jeden tah 500km je ted passe, ksefty mame prakticky vyhradne do 10 km od firmy, naklady na km jsou taky jinde, takze ted Caddy spis stoji nez maka.
Re: Muj prvni E-NV200
Díky za vysvětlení, je jasné že na ježdění v těchto vzdálenostech je ENV ideální, zvláště až bude nafta či benzín stát 50 Kč/litr. Ona se ta elektřina taky zvedne, ale ne tak výrazně, protože na světových trzích je za posledních 10 let asi 8x dražší a já jsem dosud žádné velké zdražování nepocítil.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Vyhodnocení po 3 letech
[img]tabulka.png[/img]
První a třetí sloupec jsou srovnané data na stejný nájezd.
CNG bylo ve sledovaném období ve 4 případech drahší než benzín. Oba vozy se denně používají, ale s ohledem na náklady má elektrika přednost.
Elektřina pro auto byla z 50 procent vyrobena z FVE, ale započítávám ji jako bych ji platil.
Auto posledních 12 měsíců nenabíjelo na placené rychlo nabíječce.
[img]tabulka.png[/img]
První a třetí sloupec jsou srovnané data na stejný nájezd.
CNG bylo ve sledovaném období ve 4 případech drahší než benzín. Oba vozy se denně používají, ale s ohledem na náklady má elektrika přednost.
Elektřina pro auto byla z 50 procent vyrobena z FVE, ale započítávám ji jako bych ji platil.
Auto posledních 12 měsíců nenabíjelo na placené rychlo nabíječce.
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Z tohoto obrázku moudrý nejsem, ale dokážu vyhodnotit, že asi rozvážíte písek, cihly a beton
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Ano máte pravdu, čistotu vozidla jsem vzdal, když je auto po vyčistění a umytí zevnitř ještě 3 den čisté znamená to jediné, jsme na dovolené. Auto za novoty najelo max 155 km a dnes ukazuje 151 km, reálně to bude 110-120 km, ale touto dobou bych se nezlobil ani kdyby ukazovalo 120 km dojezd. Obvykle už dnes jezdím 40 - 80 km denně, ale včera jsem jen za dopoledne udělal 98 km a ještě mi 33 zbylo a půlka z toho byla dálnice, tedy za mě naprostá spokojenost.
Re: Muj prvni E-NV200
Tak to na 8 letou baterii je celkem dobrý výkon, hlavně že vyhovuje!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Ne baterie má po 8 letech stále 85 procent, dostal jsem nabídku na výměnu za 40kwh s 98 procent SOH.
Loni byl velmi úspěšný rok a o dost peněz mě připravili daně a teď ten zbytek požírá inflace, tak mi přijde lepší, když je uložím do baterky.
Loni byl velmi úspěšný rok a o dost peněz mě připravili daně a teď ten zbytek požírá inflace, tak mi přijde lepší, když je uložím do baterky.
Re: Muj prvni E-NV200
Tak to už je výraznější dojezd s těmi 40 kWh! Po 8 letech 85 % u Nissanu 24 kWh je nevídané.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Muj prvni E-NV200
Bude asi tím,že má NV200 chlazenou baterku narozdíl od Leafa
Re: Muj prvni E-NV200
adam.gibala píše:Ne baterie má po 8 letech stále 85 procent, dostal jsem nabídku na výměnu za 40kwh s 98 procent SOH.
Loni byl velmi úspěšný rok a o dost peněz mě připravili daně a teď ten zbytek požírá inflace, tak mi přijde lepší, když je uložím do baterky.
Na kolik prosím vyšla výměna baterky a kde byla provedena? Děkuji.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Cenu jeste poradne nevim.
Dnes jsem prevzal, hodnoty viz obrazek. Pri nabiti na 80 procent to hlasilo dojezd 226km, denni potrebnost je 40-80, takze ocekavam ze nabijet na 100 procent nebude treba ani v zime.
Dnes jsem prevzal, hodnoty viz obrazek. Pri nabiti na 80 procent to hlasilo dojezd 226km, denni potrebnost je 40-80, takze ocekavam ze nabijet na 100 procent nebude treba ani v zime.
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Dnes jsem vzal nissan podruhe za jeho dlouhy 8 lety zivot a 80 000 km k mechanikovi, muzeme to nazyvat jarni prohlidka.
Vysledek vadne osvetleni spz, vadna leva obrysovka, leva zadni kost na vymenu a stabilizator vpredu na odpis, brzdy lehce liska rzi, ale jinak cajk.
Vysledek vadne osvetleni spz, vadna leva obrysovka, leva zadni kost na vymenu a stabilizator vpredu na odpis, brzdy lehce liska rzi, ale jinak cajk.
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Servis motorických vad, výměna levé zadní kosti a pravé přední kosti, najeto celkově 82891 km a placeno 3379 Kč, je to historicky druhá návštěva servisu za 8 let.
Re: Muj prvni E-NV200
Zajímalo by mě, jak vypadá dnes tabulka zveřejněná v roce 2022.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
Bude po 14.10. jako kazdy rok vyhodnoceni.
- adam.gibala
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob 05. říj 2019 19:05:25
Re: Muj prvni E-NV200
19.10.2022-18.10.2023
- Přílohy
-
- nissan vs cng 2023_3.png (25.84 KiB) Zobrazeno 3946 x
Naposledy upravil(a) adam.gibala dne ned 19. lis 2023 19:40:17, celkem upraveno 2 x.