Lama píše:Citigo e IV píše:Josef píše:Samozřejmě pokud budeme brát jako fakt, že údaje ve voze jsou zkreslené, tak pak nemá smysl vůbec něco měřit. Jde o to změřit přes spotřebu, kolik skutečně můžete vyčerpat za baterie kWh a to pak použít ve výpočtu ztrát při nabíjení. Obráceně to nemůže fungovat, protože nevíte jaké jsou ztráty při nabíjení a chcete je změřit. Jedině to může fungovat přes OBDII, kdy měřítek přímo nabitou kapacitu baterie (pokud výrobce měří ty údaje správně).
Já jsem pořídil pěknou věcičku pro vyčítání údajů z auta. https://github.com/nickn17/enirodashboard. Mělo by to ukazovat přímo spotřebu v jednotlivých intervalech, no musím si s tím pohrát, zatím o tom moc nevím.
To jsem právě dělal nabil jsem baterii a pomocí OBD jsem porovnal čítač celkových kWh před nabíjením a po nabíjení a vyšlo mě 7,8 kWh, ale odebraná energie wall boxem je 8 , když by tam bylo 9 tak nic neřeším.
Je to tím, že nevidíš více desetinných míst a takto se to sešlo. Podruhé to bude pro změnu velký rozdíl.
Vídím elektroměr i čítače ve voze měří na jedno desetiné místo. Můžeš to stejně otestovat na Koně?