Kia EV6 Long Range AWD
Moderátor: Josef
Re: Kia EV6 Long Range AWD
Tak mohu jen potvrdit že tu blbou UFC od CEZu v Průhonicích nejde spustit přes Appku, jakou koliv. Stojan sice jsem uhod ale i tak - chyba komunikace, ale status obsazenost ukazuje správně. Takže spojení má ale neco chybí.
Naposledy upravil(a) xdenser dne pát 12. srp 2022 9:07:14, celkem upraveno 1 x.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Kia EV6 Long Range AWD
Nevěděl jsem, že přední motory jsou napájeny 400V a zadní 800V....
Teď už chtějí udělat i přední na 800V a plánují zvládnout i 1200V...
https://elektrickevozy.cz/clanky/hyundai-vylepsuje-svou-elektrickou-platformu-e-gmp-zmeny-jsou-zasadni
Teď už chtějí udělat i přední na 800V a plánují zvládnout i 1200V...
https://elektrickevozy.cz/clanky/hyundai-vylepsuje-svou-elektrickou-platformu-e-gmp-zmeny-jsou-zasadni
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kia EV6 Long Range AWD
No nevim jak predni motory.. prijde mi to jako blbost , ale vypada to , ze baterie z long range pujde dat do nizsi verze a prodlouzit dojezd
Nemyslim ze tam je prepinac typu "posli pulku baterky dopredu , rozbalancuj ji tim ......" a celou dozadu. Za me dopredu i dozadu jde 800V :
Nemyslim ze tam je prepinac typu "posli pulku baterky dopredu , rozbalancuj ji tim ......" a celou dozadu. Za me dopredu i dozadu jde 800V :
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Kia EV6 Long Range AWD
"Podle zprávy výrobce se dojezd u elektromobilů může navýšit až o 5 %. Současná technika dovoluje použití vyššího napětí pouze u invertorů pohonu zadní nápravy. Verze s pohonem čtyřech kol má na přední nápravě pouze poloviční napětí o hodnotě 400 V. Nový čip řízení tak umožní i navýšení napětí na dvojnásobek. Díky vyššímu napětí se může výrazně snížit doba nabíjení, která u napětí 800 V zabere třetinový čas oproti 400 V.
Z toho lze usoudit, že citelné vylepšení se bude týkat především modelů s pohonem všech kol. Vozy s pohonem zadní nápravy již 800V čip vlastní. Jestliže navýšíme dojezd u čtyřkolky Hyundai Ioniq 5 s extra dlouhým dojezdem, navýšíme současný dojezd ze 428 na 450 kilometrů. Invertor již nebude muset převádět uloženou energii na dvojici rozdílných napětí, a tak se zlepší i efektivita provozu."
Z toho lze usoudit, že citelné vylepšení se bude týkat především modelů s pohonem všech kol. Vozy s pohonem zadní nápravy již 800V čip vlastní. Jestliže navýšíme dojezd u čtyřkolky Hyundai Ioniq 5 s extra dlouhým dojezdem, navýšíme současný dojezd ze 428 na 450 kilometrů. Invertor již nebude muset převádět uloženou energii na dvojici rozdílných napětí, a tak se zlepší i efektivita provozu."
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kia EV6 Long Range AWD
Jak píší, jde na invertor vždy 800V a ten pak z toho dělá 400V. Možná časem udělají platformu 3200 V a bude se nabíjet max 3 minuty .
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kia EV6 Long Range AWD
Josef píše:Jak píší, jde na invertor vždy 800V a ten pak z toho dělá 400V. Možná časem udělají platformu 3200 V a bude se nabíjet max 3 minuty .
neni to uchylne ? z 800 delat 400 a to pak konzumovat ? to je dementni a na 50kW nabijecce zase vyrabet 800V ...
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Kia EV6 Long Range AWD
Nojo, třeba motor 400V stojí o 1/3 méně a na 200 tis. autech je to rozdíl jednotky miliard
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kia EV6 Long Range AWD
EV6_GT má třeba pro jízdu dva měniče. Jeden na "normální" jízdu a druhý na "GT" režim.
EV6 při nabíjení na 400V DC nabíječce přeci nic přes měnič na 800V nemění - jednoduše rozdělí baterku na 2x 400V a nabíjí 400V
EV6 při nabíjení na 400V DC nabíječce přeci nic přes měnič na 800V nemění - jednoduše rozdělí baterku na 2x 400V a nabíjí 400V
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Kia EV6 Long Range AWD
Lama píše:EV6_GT má třeba pro jízdu dva měniče. Jeden na "normální" jízdu a druhý na "GT" režim.
EV6 při nabíjení na 400V DC nabíječce přeci nic přes měnič na 800V nemění - jednoduše rozdělí baterku na 2x 400V a nabíjí 400V
Ale mrkni na foto baterie EV6 co jsem prilozil, ta baterie nema prepojovani na 400V .... ma krabici:
do ni vede 800V z baterky
z ni vede 800V predni konektor
z ni vede 800V zadni konektor
Na druhe strane baterie je dalsi krabice tam je pojistka.
To je vsechno, prepojeni na 400V tam neni. Jestli je tak mi to ukaz Podle me se mylite , a moc zerete ty internety
A s tema menicema... bych byl take opatrny Ano jsou 2, jeden vepredu a druhy vzadu az budu ve skladu tak se kouknu jak to ma
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L