Příspěvekod e-LUKY » úte 16. úno 2021 18:20:57
To můžeš mít ještě větší smůlu, že se třeba nabíjení přeruší a pak dáš dalších 333. Nebo se buš chtít jít ohřát do auta na AC a když odemkneš, tak se nabíjení přeruší a zase musíš donést obsluze další cálung. To máš jako když si vyliješ pivo, také si můžeš koupit další.[/quote]
**
Tak mně se ještě nabíjení nikdy samo nepřerušilo, ani u e-golfu ani u Kony.
Jinak pokud odemkneš auto, tak se na chvíli přeruší nabíjení, ale pokud nevytáhneš konektor, nebo nějak jinak nezrušíš nabíjení nabíječky. Tak cca po 10-15 sekundách se to nabíjení zase samo obnoví, bez toho aby se přerušilo první nabíjení. Toto musí umět každá AC nabíječka, i moje dělané to umí.
Jednou jsem takto dokonce EV natřikrát zamkl a odemkl, protože jsem si vždy něco v autě zapomněl vzít sebou. Nabíjení se po čase vždy spustilo aniž bych musel nabíječku znovu spouštět čipem nebo aplikací.
Dnes jsem na zkoušku nabíjel EV bez vypnutí auta, během nabíjení mi to nedovolilo ukázat Péči o baterii, ale po vypnutí nabíjení mi to ukázalo 17%.
Měl jsem ale málo najeto a kolik to ve skutečnosti bylo kWh, bych musel spočítat.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz