Podle prvních zpráv je nový pohon opravdu úsporný a asi tohle auto bude na delší přesuny opravdu velmi dobrá volba. Je vidět, že se VW v mnohém poučil z první generace IDček. Jen kdyby urychlily ten jejich přechod zpět k tlačítkům na volantu/přístrojovce a pokročili s tím více už v tomto modelu.
ID.7
Moderátor: Josef
- Jan Čapek
- Správce fóra
- Příspěvky: 142
- Registrován: sob 21. lis 2015 20:53:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ID.7
Nejen, že věřím, že ID.7 se bude prodávat hodně, ale ještě možná částečně zvrátí tu evropskou obsesi SUVčkama.
Podle prvních zpráv je nový pohon opravdu úsporný a asi tohle auto bude na delší přesuny opravdu velmi dobrá volba. Je vidět, že se VW v mnohém poučil z první generace IDček. Jen kdyby urychlily ten jejich přechod zpět k tlačítkům na volantu/přístrojovce a pokročili s tím více už v tomto modelu.
Podle prvních zpráv je nový pohon opravdu úsporný a asi tohle auto bude na delší přesuny opravdu velmi dobrá volba. Je vidět, že se VW v mnohém poučil z první generace IDček. Jen kdyby urychlily ten jejich přechod zpět k tlačítkům na volantu/přístrojovce a pokročili s tím více už v tomto modelu.
Re: ID.7
Jen aby usetrili zklamani pri setkani s realitou.
Zadny zazrak v uspornosti zatim nevidim. To co se da vycist s obrzovek v tich testech odpovida doejzdu 450km u zatim jedine baterky 77kWh.
A pritom nikdo tam nejezdi po dalnici 130 kou. No jo Bjorn jezdil ale nevidel jsem tam zadny zazrak.
Ano 86kWh doda jeste nejakych 70km. Takze zadnych 700km, realne bude tam 500.
Po dalnici v lete 100% - 10% 350-400, 80-10% - 300. K mori dojedete za 1-2 nabiti, kdyz z domu se 100%.
Ona ta baterka stale ma hustotu kolem 150Wh/kg.
Realna vylepseni prijde v dalsi generaci kdy dorazi optimalizovane baterky z vyvoje predchozihch par let.
Pak dalsi za 5-10let ze stavajiciho vyvoje - 500Wh/kg uz znamena realny doezd pres 1000km a to myslim(tak velkou baterku/dojezd) nikdo ani delat nebude.
Zadny zazrak v uspornosti zatim nevidim. To co se da vycist s obrzovek v tich testech odpovida doejzdu 450km u zatim jedine baterky 77kWh.
A pritom nikdo tam nejezdi po dalnici 130 kou. No jo Bjorn jezdil ale nevidel jsem tam zadny zazrak.
Ano 86kWh doda jeste nejakych 70km. Takze zadnych 700km, realne bude tam 500.
Po dalnici v lete 100% - 10% 350-400, 80-10% - 300. K mori dojedete za 1-2 nabiti, kdyz z domu se 100%.
Ona ta baterka stale ma hustotu kolem 150Wh/kg.
Realna vylepseni prijde v dalsi generaci kdy dorazi optimalizovane baterky z vyvoje predchozihch par let.
Pak dalsi za 5-10let ze stavajiciho vyvoje - 500Wh/kg uz znamena realny doezd pres 1000km a to myslim(tak velkou baterku/dojezd) nikdo ani delat nebude.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)