Velmi zajímavý článek:
http://notebookblog.cz/ostatni/auta/nes ... lektroaut/
Nešťastná historie bateriových elektroaut
Moderátor: Josef
Nešťastná historie bateriových elektroaut
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut
v článku
Rudé právo příloha 50 let zpět (22.1.1972)
Nakonec ji soudruzi zařízli a do sériové výroby se nikdy nedostala.
Rudé právo příloha 50 let zpět (22.1.1972)
Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut
Pěkný článek, díky za sdílení!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut
Zajímavé je "Vytápěním teplým vzduchem od motorů"
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut
Jo, moc pěkně shrnuta historie EV.