To jako myslíte vážně?
Pokud to čistou náhodou to zařízení bude pracovat na katalogové maximum, tak to během 20 hodin dobije auto na cca 100 km zimní jízdy.
A to ani nemluvím o problému nabíjet auto takto malým výkonem a ztrát tím vzniklých.
Pak se nabízí další otázka. Během těch 20 hodin běhu na plný výkon budu mít vyrobeno 260 kWh tepla. S tím mám dělat co? Otevřít okna, nebo namontovat na střechu velký chladič?
A poslední otázka. Když je život s panelama, el. autem, kogenerační jednotkou v ostrovu tak super, že to nabízíte dalším lidem. Máte to sám takto doma?
Solár jsem měl. Chtít to provozovat v ostrovu se dá. Ale jen za předpokladu, že člověk žije doma sám, případně ve dvojici se stejnou náturou a člověk ROZHODNĚ nevlastní el. auto. A i přes to vče se stejně jednou za čas v ostrovu musí nastartovat centrála.
Navíc trošku zapomínáte, že el. energii nepotřebují jen domácnosti, ale i firmy, kde ty spotřeby jsou v úplně jiných řádech.
Kamionovou dopravu, MHD máte započítanou kde?
Také čím víc bude solárních panelů, tím více roste potřeba zdrojů pro jejich náhradu v době kdy nevyrábí. A to jsou právě ony plynové elektrárny, protože jako jedny z mála jsou schopné rychlých reakcí.
Podívejte se na tuto mapu, kam to ta slavná zelená DE s panelama a větrníkama dopracovala. Jednak cenama, kterejma teď likviduje nižší střední třídu v celé EU, tak produkcí CO2.
https://app.electricitymap.org/zone/CZA pak se podívejde na Francii, jakou má produkci CO2 a nebejt provázanosti na burze, tak mají i nejlevnější elektriku.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)