Victory Empulse TT

Další dopravní prostředky na elektrický pohon

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » úte 13. říj 2020 9:14:25

Tak jsem se včera konečně dočkal, moje Victory Empulse TT už je doma v garáži 8-)
Přílohy
DSCN6584.JPG
DSCN6585.JPG
DSCN6586.JPG
DSCN6591.JPG
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Radovan » úte 13. říj 2020 12:03:04

Vypadá krásně dravě a nebezpečně.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Citigo e IV » úte 13. říj 2020 14:15:57

Gratuluji, pěkná doufám že napišete recenzi. Prej má řazení, takže asi nejde řídit jen s B.?
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » úte 13. říj 2020 21:45:16

Díky moc, je to opravdu překrásná elektromotorka a určitě z ní budu mít hlavně ze začátku velký respekt, než se blíž seznámíme, aby mě holka někde v zatáčce omylem neshodila ze sedla :) Původní majitel už mě upozornil na jedovaté přední brzdy a možnost prokluzu zadního kola při pomalé jízdě za deště. Já jsem ten prokluz už lehce otestoval na hladké podlaze podzemní garáže a opravdu to při prudkém rozjezdu klouže :lol:

Recenzi určitě rád napíšu, ale teď mě čeká kolečko homologace a registrace, což ještě určitě několik týdnů zabere.
Dojmy z první jízdy 2km z celního skladu do garáže (na dočasné RZ) jsou opravdu báječné. Měl jsem trochu obavu, protože jsem motorku kupoval jen na základě fotek a videa. Akorát před šesti lety jsem viděl trochu blíž Brammo Empulse v Německu na parkovišti. Motorka mi ale naštěstí sedla jak velikostně, tak i váhou. Výkon jsem zatím nezkoušel, jelikož bylo omezení na silnici na 50km/h, ale zrychlení super, brzdy taky bomba a i ten zvuk (motoru a řetězu) je tak nějak (oproti Enertii) více kultivovaný :) Jo a na režim sport je rekuperace vážně hodně silná, to mě docela překvapilo.

Jediné dvě věci, na které si budu asi zvykat trochu déle je sportovnější posez díky stupačkám umístěným víc vzadu (oproti Enertii) a taky je dost nezvyklá ta spojka a šestistupňová převodovka. Škoda že tam nedali i zpátečku, tu bych díky vyšší váze při manévrování na místě možná i ocenil :D

Ohledně řidičského oprávnění: skupina B na tuhle motorku rozhodně nestačí, minimálně musí člověk mít A2. Já mám ale naštěstí skupinu A, absolvovanou ještě před revolucí na Jawě 350. Teď bych to asi neudělal, jak jsou ty zkoušky složitý :D Ale zase na druhou stranu je dobře, že na ty silnější motorky alespoň nesedají lidi, kteří na to nemají. A snad je díky tomu i méně nedobrovolných dárců orgánů. :?
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Citigo e IV » stř 14. říj 2020 22:21:30

Ta převodovka mě docela zajímá, má to spojku? A je to tak že se dá běžně na jeden stupeň jezdit třeba na trojku po městě 0-70? Dá se řadit pod plným plynem?
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » čtv 15. říj 2020 10:59:33

Citigo e IV píše:Ta převodovka mě docela zajímá, má to spojku? A je to tak že se dá běžně na jeden stupeň jezdit třeba na trojku po městě 0-70? Dá se řadit pod plným plynem?


Ano, převodovka má 6 ychlostí a dokonce i neutrál, takže se s tím dá teoreticky i plachtit ;)
Řadí se pomocí spojky z neutrálu 2-1 dolů, 3-4-5-6 nahoru.
Občas se stane, když motorku zapnu, a mám tam zařazený neutrál, že nejde 2 nebo 3 zařadit, protože motor se netočí.
V tom případě stačí akcelerátorem lehce protočit motor a nebo lehce vlastní silou popojet a pak už tam rychlost jde zařadit bez problémů.
Rychlost se nemusí vyřazovat a nemusí se "vymačkávat" spojka jako u spalováku, když zastavím na křižovatce.
Po městě je při klidné jízdě ideální rychlostní stupeň 3 trvale.
Zkoušel jsem si zařadit všechny rychlosti při 0-50km/h a "nechcípá" to ani na šestku při 50km/h. Jel jsem jen ze skladu do garáže, takže vyšší rychlost jsem zatím vyzkoušet nemohl.
Ale samozřejmě pro motor jsou z hlediska výkonu, tepelného zatížení a spotřeby optimální určité otáčky. Na otáčkoměru je zelené pole mezi 4,5-6,5tis ot/min.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
andy_xx
Příspěvky: 40
Registrován: pát 31. srp 2018 11:16:11

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod andy_xx » úte 20. říj 2020 8:13:35

gratuluju, vypadá to na zajímavý stroj. Sice jezdím denně s Fiatem 500e, ale jako víkendovou zábavu - motorku si užívám na Aprilii Tuono 1100 a jednou z věcí, kterou bych na elektromotorce postrádal je zvuk (ne ohlušující řev z nehomologovaných výfuků), který je zároveň dostatečně hlučný na to, aby odehnal všechny srnky a divočáky od cesty co nejdál :-) Tady bych měl trochu strach, že mi brzy mimo město skočí zvěř pod kola:-) Jinak mám skvělou zkušenost s elektro pitbike (ePit v Ostravě nebo Pitland v Praze), které jsou určené na zdokonalení jízdy na motorce. Každopádně jsem zvědavý na tvé další jízdní dojmy :-)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 18. lis 2020 18:09:56

Tak už mám za sebou několik kratších výletů. Najel jsem ale doteď celkem asi jen 100km, jelikož počasí motorkářům už moc nepřeje a taky jsem se ještě nedokopal k tomu dát to na CZ papíry. Nicméně s každou další jízdou jsme s Victory Empulse TT čím dál větší kamarádi:)

Už jsem si poměrně zvykl na sportovnější posez a je to super. Sedačka je o dost pohodlnější než u Enertie a je vytvarovaná tak parádně, že to jezdce v zatáčkách přímo vybízí ke klopení motorky a vysouvání se ze sedla do stran po vzoru Moto GP. Dát v zatáčce koleno až na zem si ale ještě nějakou dobu určitě netroufnu:-)

Řazení rychlostí už jsem si taky procvičil (u elektromotorek je to rarita), po městě jezdím většinou na 3 nebo 4 rychlost. Mimo město po okreskách 4 nebo 5 rychlost. Na dálnici jsem zatím nebyl, takže 6-ka ještě na test čeká. 1 a 2 skoro vůbec nepoužívám, neutrál jen když parkuju.

Co mi zatím trochu dělá problém je sklápění bočního stojánku dolů, když zastavím a chci slézt z motorky. Výčnělek na stojánku je totiž hodně schovaný pod levou stupačkou, takže si o ní vždycky trochu štrejchnu a nebo ten výčnělek minimálně chvilku hledám. Když stojánek pro změnu před odjezdem odklápím nahoru, tak je to většinou v pohodě.

Taky jsem se už víc osmělil ohledně brzd a hlavně z těch dvou předních kotoučů už nemám takový strach:D Většinu času ale stejně zpomaluju rekuperací, mechanickýma brzdama jen dobržďuju pro úplné zastavení např. na křižovatce. V režimu Eco je rekuperace v pohodě, v režimu sport je brutální:-)

Už jsem otestoval i nabíjení, jak z domácí zásuvky tak na nabíjecí stanici, obojí funguje bez problémů a čas nabíjení odpovídá tomu co tvrdí výrobce.
Pro obě možnosti nabíjení můžu využít ty samé kabely co mám k Renaultu Fluence Z.E., takže originální nabíječka Victory si asi na předělávku typu konektoru z Amerického na Evropský ještě asi nějaký čas počká:)

Podařilo se mi už vyřešit i první chybovou hlášku. Po vybalení z bedny, zapojení baterií do okruhu a zapnutí motorky se na displeji zobrazila chyba s kódem V78, což dle manuálu znamená "Real Time Clock Not Working". Původně jsem z fóra vlastníků Brammo Empulse nabyl dojmu, že se díky 2 měsíce odpojené trakční baterii během cesty z Kanady do ČR vybila knoflíková baterie, která napájí vnitřní obvody řídící jednotky. Tak už jsem se pomalu připravoval na to, že se budu muset hrabat v řídící jednotce, ale nakonec to dopadlo úplně jinak. Už mě štval čas zobrazený na displeji, který byl úplně mimo naše pásmo. Tak jsem ten čas nastavil na správnou hodnotu a světe div se, chybová hláška zmizela:-DD
Přílohy
IMG_20201022_155051.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 28. dub 2021 22:09:49

Zima byla pro nás motorkáře opět nepříjemně dlouhá, takže jsem tento čas využil k dovybavení sebe i mojí elektromotorky Victory Empulse TT.
Na motorku jsem nainstaloval padací protektory a zvedací špulky R&G Racing.
Přílohy
20210402_171120.jpg
20210424_123156.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 28. dub 2021 22:11:44

Sebe jsem pro změnu dovybavil helmou Arai, rukavicemi a botami Dainese, dále čekám na dodávku objednaných moto-jeansů Held. Jediné oblečení, které použiji z předchozích motorek bude bunda Scott (viz. moje fotka s motorkou v předchozím příspěvku).
Přílohy
20210510_180142.jpg
20210510_181715.jpg
DSCN6712.JPG
Naposledy upravil(a) e-Kája dne čtv 13. kvě 2021 22:39:06, celkem upraveno 2 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 28. dub 2021 22:22:35

Dále jsem kvůli rozdílné velikosti RZ v USA/Kanadě oproti ČR musel upravit držák původní RZ (sundat červenou odrazku která by nebyla vidět), namontovat nový plastový držák pro českou RZ a dovybavit ho novou, jinak tvarovanou červenou odrazkou. Dále jsem boční odrazky změnil z původních červených na oranžové.
Přílohy
20210131_225026.jpg
empulse_tt_licence_plate_holder_mod_upgrade.jpg
Naposledy upravil(a) e-Kája dne pát 30. dub 2021 9:43:41, celkem upraveno 1 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 28. dub 2021 22:47:12

No a jelikož se už počasí letos konečně umoudřilo, vyrazil jsem toto pondělí na STK v Praze Bohdalec, a to za účelem provedení technické prohlídky před schválením technické způsobilosti vozidla dovezeného ze země mimo EU. Byl jsem samozřejmě vybaven všemi potřebnými dokumenty (dokument o registraci motocyklu v Kanadě, uživatelský manuál a katalog Victory pro vyhledání technických údajů). Vše potřebné na co by se mohl technik zeptat o motorce jsem si dopředu nastudoval, ale i tak to pro mě bylo ve výsledku podobně psychicky náročné jako středně těžká zkouška na vysoké škole. :D Vše probíhalo poměrně hladce, ikdyž na začátku se technik divil, že veškeré údaje se budou muset opisovat z manuálů k motorce, ale pak jsme se trochu zasekli na jedné defakto nedůležité věci. U všech elektromotorek co se běžně prodávají v Evropě je výkon elektromotoru udávaný v TP doplněný údajem, při jakých to bylo měřeno otáčkách. No a američanům jsou otáčky pro změnu putna, takže v katalogu bylo napsáno 1rpm. Technikovi se to samozřejmě nezdálo, ale naštěstí jsem měl s sebou i kopii CoC listu pro Brammo Empulse R mého známého z Německa a tam byly udané otáčky 5100rpm. A jelikož v Brammu i Victory naštěstí použili stejný typ elektromotoru s označením BEM-40, tak to technik vzal jako směrodatné a problém s otáčkami byl rázem vyřešen. Ještě jsem mu pak na závěr poradil, jak přepočítat maximálku z mph na kmh technická prohlídka pak mohla úspěšně proběhnout. Původně jsem se obával, že po mě budou chtít i hodnoty hluku a emisí, ale naštěstí byl technik již v obraze, že měřit tohle u elektromotorek je v případě emisí nesmysl a v případě hluku na to neexistuje normovaná metodika (chybí k tomu totiž podstatná věc, kterou je tlumič výfuku, za který se umisťují měřící sondy).
Přílohy
20210426_150011.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 28. dub 2021 23:07:20

V úterý jsem během 10 minut uzavřel online povinné ručení a tak jsem dnes hrdě vyrazil na registr vozidel absolvovat druhou vysokoškolskou zkoušku pro tento týden :lol: Opět jsem byl vybaven všemi potřebnými dokumenty (dokument o registraci v Kanadě, kupní smlouva, faktura z celního úřadu, doklad o zaplacení cla a dph, protokol a výpis technických parametrů z STK, doklad o uzavřeném povinném ručení, manuál a katalog Victory) a opět jsem byl připraven i teoreticky na všechny možné a nemožné dotazy úředníka. Myslel jsem, že to bude probíhat hladce, ale pracovník úřadu musel mimo jiné bezpodmínečně ověřit, že všechny údaje z protokolu STK souhlasí s údaji v manuálech! No a samozřejmě se zase zasekl na chybějících otáčkách elektromotoru v manuálu, takže jsem opět musel dokládat CoC listem, že je to opravdu 5100rpm :roll:
No a bonbónek na závěr byla maximálka. Nešlo o přepočet z mph na kmh ale o fakt, že v katalogu s uvedenou maximálkou byl uvedený výkon ne trvalý, ale špičkový a ještě k tomu místo v kw v hp :? Takže z mé strany proběhl rychlý přepočet z hp na kw, aby souhlasil špičkový výkon v hp z katalogu s údajem špičkového výkonu v kw z uživatelské příručky (ikdyž tento údaj se v TP stejně neuvádí) a bylo to vyřešeno.
Jelikož jsem tedy vše potřebné dodal a dovysvětlil, mohl jsem na závěr podat žádost o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného vozidla. Na zpracování této žádosti si nechali na úřadu celý týden, příští středu mám přijít vyřízenou žádost podepsat a další týden budou mít na registru vozidel pro změnu na to, aby mi vystavili české doklady a EL registrační značku, o kterou jsem rovněž musel požádat. Tak pevně doufám, že nejpozději za 14dní už budu jezdit po českých silnicích s legální americkou elektromotorkou 8-)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Lama » čtv 29. dub 2021 8:04:48

Je to náročné, asi bych si to netroufl absolvovat. Mám ale dotaz - co umělý zvuk u motorek? Mají to také jako auta?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » čtv 29. dub 2021 10:39:02

Náročné to bylo, ale mohlo to být ještě náročnější pokud:
- by elektromotorka neměla všechny světla s E homologací a tachometr s jednotkami v km/h (musel bych žádat o výjimky na ministerstvu dopravy)
- by v manuálu a katalogu k motorce (+ CoC listu typově stejné motorky) nebyly uvedené všechny technické údaje, které se vyplňují do českého VTP (musel bych požádat výrobce elektromotorky o zjištění chybějícího údaje nebo absolvovat zkoušku u Dekry, aby chybějící údaj změřili)

Naštěstí jsem to nepodcenil a byl na vše dopředu připraven, hlavně díky zkušenostem kamaráda, který si nechal dovézt z Kalifornie Toyotu RAV4 EV. Ten musel mít před TK doplněnou zadní mlhovku, která na autě chyběla a v dokumentech mu chyběl údaj o hlučnosti (která se na rozdíl od elektromotorek musí u elektroaut uvádět), ale naštěstí mu tento údaj poskytl jiný majitel tohoto elektromobilu zaregistrovaného v Rakousku.

Chce to mít taky trochu zdravého sebevědomí a asertivity, při jednání s techniky na STK nebo úředníky, kdy například mě před půl rokem na registru tvrdili, že katalog od výrobce vozidla se považuje za oficiální dokument, z kterého lze čerpat technické údaje a tuhle středu na mě zkoušeli habaďúru, že tomu tak není. Tak jsem jim to pěkně vysvětlil a svou snahu o zpochybnění maximální rychlosti uvedené pouze v katalogu (ne v manuálu) rychle vzdali. A navíc jako perličku ještě před půl rokem tvrdili, že ty technické údaje z manuálu a katalogu bych měl mít přeložené z angličtiny do češtiny s razítkem certifikovaného překladatele. No naštěstí to za ten půlrok zapomněli :lol:

Ohledně umělého zvuku u e-motorek nevím o tom, že by to mělo být v nejbližší době zavedené, asi se těch motorek neprodukuje takové množství, aby to úředníkům stálo za to vymýšlet nějaké nařízení. Já osobně s tím z praxe problém nemám. Victory a Brammo mají řetěz, který je slyšet i v poměrně nízké rychlosti, Peugeot má sice místo řetězu ozubený řemen, který je slyšet o dost méně, ale je zde k dispozici kromě klaksonu tlačítko se zvukem zvonečku, takže i to pomáhá na pomatené chodce a cyklisty docela obstojně. Jediný problém vidím u e-motorek nebo e-skůtrů s elektromotorem integrovaným do zadního kola. Ty jsou tiché skoro jako cyklisté, takže tam bych nějaké tlačítko se zvukem zvonečku taky předpokládal. Ale dokud to není povinné, výrobci to tam jen tak dobrovolně montovat nebudou. :?
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » čtv 29. dub 2021 22:50:18

Ve výčtu zakoupených moto-doplňků jsem úplně zapomněl na akční kameru Sony, moto-navigaci TomTom (tu mám už cca 2 roky) a sadu držáků pro uchycení kamery a navigace na řídítka Ram Mount 8-)
Přílohy
20210417_122937.jpg
20210417_135129.jpg
20210417_131418.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Citigo e IV » pát 30. dub 2021 0:39:37

Super fakt pekna motorka. Na kolik kompletne ta sranda prisla? My ladime toho predelanyho Hechta, kdyz by bylo v lete hezky a cas , tak bych rad na nem udelal dalkovou jizdu a zastavil se. :D
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » pát 30. dub 2021 9:26:20

Díky za kompliment mojí Victory Empulse TT ;)
Tahle nádherná elektromotorka mě vyšla včetně dopravy, cla, dph a všech poplatků, včetně stk a přihlášení na cz papíry na cca 170k 8-)
V době kdy jsem uzavíral obchod bylo k mání pouze jedno jediné Brammo Empulse R z Německa za 220k a to (narozdíl od mojí Victory) bez bočních kufrů, jejichž držáky jsou v dnešní době téměř nesehnatelné, takže nebylo co řešit ;)

A co ten Váš BMW-Hecht, kolik už s tím syn nalítal km? Můžete klidně popsat zkušenosti zde na fóru. Minimálně mě by to moc zajímalo a možná i ostatní elektromotorkáře. Určitě se s vámi rád sejdu na pokec a pokoukání našich elektrožihadel :D Buď se můžem sejít v Praze, a nebo i klidně tam u vás. Na letošek totiž plánuju spoustu výletů po vlastech českých i na elektrosrazy a nějaká ta horská projížďka by mě zcela jistě velmi nadchla. Alespoň bych řádně otestoval rekuperaci na režim SPORT :lol:
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Citigo e IV » pát 30. dub 2021 11:26:10

Máme najeto jen něco přes 800 Km, zima byla a ješte je dlouhá :D a do školy nejezdí zatím ,tak uvidíme.
Když se stavíte v Jablonci tak nabíjení zajištěno . S tím skutrem je problém že nemá integrovanou nabíječku ani CCS, takže to je ježdění po zásuvkách .... Když spojím obě nabíječky co mám tak umím nabíjet výkonem asi 800W cca 25 Km dojezdu za hodinu a ještě bych musel mít redukci ze stojanu a nesmělo by pršet :D
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » pát 30. dub 2021 14:18:40

Tak super, budu se těšit na setkání, datum si upřesníme až poté, co teplo dorazí i do Jablonce :lol:
Nabíjení super, záloha v případě obsazeného Kauflandu se bude možná hodit. Přemýšlím, že bych přijel společně s kolegou na BMW C-Evolution, pokud by Vám to nevadilo. Aspoň byste mohl skouknout dvě silnější elektromotorky najednou 8-)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)