Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil, vhodný k propojení nabíjecího stojanu s konektorem IEC62196-2 (Typ 2, Mennekes) s elektromobilem, který má konektor J1772 (Typ 1, Yazaki). Kabel umožňuje nabíjení max.proudem 32A (max. výkon 7,4kW). Délka 4m.
Kabel je kompatibilní s elektromobily Nissan Leaf, Nissan eNV200, Kia Soul EV, Peugeot iOn, Citroen C-zero, Mitsubishi i-MiEV, Mitsubishi Outlander PHEV, Ford Focus electric, Fiat 500e a dalšími elektromobily s konektorem Typ 1.
Cena: 3 500 Kč
Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
Moderátor: Josef
Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
K těm dalším kompatibilním elektromobilům patří např. Renault Fluence Z.E.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
Mám dotaz dá se to použít i jako redukce pokud u nabíjecí stanice je už kabel? Někde jsem četl že ten konektor musí být zkrácený jinak nedojde ke kontaktu. Díky
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
V tom stavu, v jakém kabel aktuálně je, se jako redukce použít nedá. Konektor Typ 2 (Mennekes) by se musel zkrátit o cca 10 mm, pak by se jako redukce použít dal. Já sám jsem do toho nikdy nešel, neměl jsem tu potřebu.
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
Musíte být velmi šikovný a mít tenkou a přesnou pilku, abyste těch cca 12 mm přesně uříznul. Pak do toho opatrně navrtáte dírku skrz, aby odřezaný díl šel zpátky nasadit a přišroubovat. Tak máte kabel i redukci v jednom. Ale jenom jsem to viděl, nedělal prakticky. Což mne stálo přátelskou cenu za originál redukci bez dokladu 2000 Kč
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000