[Prodáno] Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi imiev články trakčního akumulátoru
Napsal: pát 27. pro 2019 17:06:56
Měl jsem starý akupack z vozu Peugeot ion 2012 107000 km nájezd, degradace baterie 35%.
Ten jsem rozebral na články, těm jsem proměřil kapacitu a následně články rozprodávám. Tržní cena je cca 1450 kč (nyní za 1700,- zde), navíc jsou nedostatkovým zbožím a na rozdíl od pohlupavého Brita (jediný kdo je prodává na celém internetu) budu mít články proměřené (koupil jsme od něj 6 ks LEV50 s garancí 85 % původní kapacity, na to se nedostal ani jeden, takže mi vracel peníze).
Kapacita v přiloženém online xls.
Metodika měření kapacity:
Nabíjení modelářskou nabíječkou Li-Ion
Dotlačení zdrojem na U = 4,11 V; I < 100 mA
Vybíjení zátěží konstantním proudem 50 A; až do poklesu parametrů na I < 5 A; U = 2,8 V
Z okamžitého proudu v každém okamžiku vypočítána odebraná kapacita
Nabito na skladovací napětí (3,75 V)
O slevách se můžeme bavit na místě při větších odběrech.
Vhodné jak do BEV, tak do stacionárních uložišť.
Cena 999 kč/ks.
O ceně se můžeme bavit.
Ten jsem rozebral na články, těm jsem proměřil kapacitu a následně články rozprodávám. Tržní cena je cca 1450 kč (nyní za 1700,- zde), navíc jsou nedostatkovým zbožím a na rozdíl od pohlupavého Brita (jediný kdo je prodává na celém internetu) budu mít články proměřené (koupil jsme od něj 6 ks LEV50 s garancí 85 % původní kapacity, na to se nedostal ani jeden, takže mi vracel peníze).
Kapacita v přiloženém online xls.
Metodika měření kapacity:
Nabíjení modelářskou nabíječkou Li-Ion
Dotlačení zdrojem na U = 4,11 V; I < 100 mA
Vybíjení zátěží konstantním proudem 50 A; až do poklesu parametrů na I < 5 A; U = 2,8 V
Z okamžitého proudu v každém okamžiku vypočítána odebraná kapacita
Nabito na skladovací napětí (3,75 V)
O slevách se můžeme bavit na místě při větších odběrech.
Vhodné jak do BEV, tak do stacionárních uložišť.
Cena 999 kč/ks.
O ceně se můžeme bavit.