Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Moderátor: Josef
Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Dobrý den, rád bych koupil jedno z těchto elektroaut. Může být i bez baterií. Horší stav mechanických věcí nevadí.
Budu vděčný i za odkaz na inzerát někoho jiného. O bílém P106 na mobile.de vím.
Tel.: 604 747 101
Díky.
Budu vděčný i za odkaz na inzerát někoho jiného. O bílém P106 na mobile.de vím.
Tel.: 604 747 101
Díky.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Pavel106 píše:Dobrý den, rád bych koupil jedno z těchto elektroaut. Může být i bez baterií. Horší stav mechanických věcí nevadí.
Budu vděčný i za odkaz na inzerát někoho jiného. O bílém P106 na mobile.de vím.
Tel.: 604 747 101
Díky.
Kontaktujte Jindřicha z Čachrova... ("ENELE" na Youtube)
https://www.youtube.com/watch?v=WyWNo8vJs7k
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Děkuji za tip, zatím se mi nedaří toho človíčka kontaktovat.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Je to 2 roky starý inzerát, je to ještě vůbec platné?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Ano, je to dva roky staré a nedělám si iluzi, že by to konkrétní auto ještě bylo na prodej. Ale můžou být k mání ty dvě další . A taky mi podle ostatních videí přijde, že má na tyto starší auta zdroj. Ale pokud se mi tohoto člověka nepodaří kontaktovat, nedozvim se to.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Pavel106 píše:Děkuji za tip, zatím se mi nedaří toho človíčka kontaktovat.
Poslal jsme vám v soukromé zprávě (mail) telefon, na který by jste se měl dovolat.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Ještě jednou díky za kontakt na Jindřicha. Zatím to vypadá tak, že P106 je docela šafrán. Takže rozšiřuji poptávku o Mia elektromobil.
Díky .
Díky .
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Pokud chceš toto auto, tak stačí počkat. Ono se nějaký objeví.
Co třeba přidat do seznamu i berlingo?
Co třeba přidat do seznamu i berlingo?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Mám spadeno na malé auto. Pokud bych rozšiřoval seznam, tak by to bylo jedno z trojčat (C-zero). Na stěhování materiálu a dopravu rodinky k moři mám Evasiona .
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Pavel106 píše:Mám spadeno na malé auto. Pokud bych rozšiřoval seznam, tak by to bylo jedno z trojčat (C-zero). Na stěhování materiálu a dopravu rodinky k moři mám Evasiona .
Doporučil bych připlatit a pořídit CitiGo nebo UPa.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
To je do jisté míry pravda . . . ale . . . Bude to první elektromobil a taky nemám tak velký nájezd, aby měla návratnost větší investice. Další věc je zdůvodnění této investice doma . A protože do práce nedojíždím daleko, nic mě nenutí hledat auto s větším dojezdem.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Pavel106 píše:To je do jisté míry pravda . . . ale . . . Bude to první elektromobil a taky nemám tak velký nájezd, aby měla návratnost větší investice. Další věc je zdůvodnění této investice doma . A protože do práce nedojíždím daleko, nic mě nenutí hledat auto s větším dojezdem.
Jenže investice do baterek do poptávaného bude myslím větší, než si rovnou koupit něco z trojčat...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Taky se může stát, že staré auto se rozbije a nikdo to neopraví, půjde do šrotu, už jsme to tu viděli. Když vidím, jak jsou první auta dělaná (elektronika, baterie), je to pravěk.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Lama píše:Jenže investice do baterek do poptávaného bude myslím větší, než si rovnou koupit něco z trojčat...
Vychází to asi takto: P106 s NiCd baterií je za stejnou cenu, jako Ion s poruchou nabíječky ,160tis km a dojezdem kolem 50km reálně. P106 plus materiál na zástavbu Li ion baterie vychází podobně, jako slušný Ion, ale má potenciál na reálný dojezd kolem 150km. Riziko jsou pro mě obě varianty. Nevidím tady jasného favorita.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Aby pak P106 s novou bateriovou zástavbou prošel STK...
Z vlastní zkušenosti bych šel do UPa, .... i ten s malou baterkou bude lepší než MiEV (iOn, Zero) a bude i topit
Z vlastní zkušenosti bych šel do UPa, .... i ten s malou baterkou bude lepší než MiEV (iOn, Zero) a bude i topit
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Jasně, tomu rozumím. Bude to můj první kousek. Až se rozkoukám, budu přemýšlet jinak. S FVE to bylo to stejný . . . Teď mě motivuje zužitkování přebytků z FVE a zvědavost . Každopádně díky za názor, za kterým je zkušenost z provozu. Zatím pracuju s menším rozpočtem. Kdybych do toho chtěl pustit 200tis a víc, byla by to jiná.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Nepočítejte, že iOn má reálný dojezd 150 km. To ani náhodou. Starší ročníky které měly stejně velkou 16kWh baterku jako MiEV už mají své za sebou (baterka stárne min. -0,1% měsíčně a -0,1% každých 1000km. Novější modely iOnů již měli baterku jen myslím 14 kWh, takže i menší dojezd. Pokud něco z těchto trojčet, pak nejlépe novějšího MiEVa. Měl jsem MiEVa (má nejdelší dojezd z trojčat) a těch 120 až 130 km se ujet v létě nechalo, ale bez topení a ne po silnicích 1. tř. v provozu. Kolem 100 už běžně O.K., ale v zimě spíše méně a to jsem dálkově předtápěl auto na nabíječce před odjezdem. Mám Plzeň 60 km a v létě jsem to dával tam a zpět lehkou nohou po silnicích kde nebyl provoz. V zimě to ale nedalo, musel jsem v Plzni dobíjet a předehřívat. Bohužel i kdyby to šlo někdy jet bez topení, tak by to nedalo - baterka v zimě tolik nevydá. Největší problém u těchto aut je zamlžování skel !!! Jak zapadne slunce a teplota klesá, tak musíte stále větrat okénky a i tak se to zamžívá. Proto jsem Vám doporučovat alespoň ten UP s menší baterkou, který topí nesrovnatelně lépe, má větší dojezd a hodně rychle se nabíjí.
S MiEVem rošník 2014 jsem jezdil 2016-2018 něco přes 20tis.km. Zkusil jsem i Stuttgart po dálnici na Mnichov (celkem 900 km ráno tam a večer zpět). Nebyl problém jet max. rychlostí 135 km/hod, ale co 50 km bylo třeba dobíjet. Tenkrát byly nabíječky Tank&Rast každých 50 km a zdarma. Nabíjení trvala kolem 15 minut. Jednou jsem i nabíječku vynechal, když jsem jel "přilepený" za autobusem. Nebylo to žádné utrpení, bral jsem to jako dobrodružství a celkově jsem si to dal 3x
Když jsme přesedlal do nového IoniQ_28, tak MiEV mi někdy i chyběl. Byl ideální na nákupy (perfektní rejd a parkování). Za ty dva roky jsem 99,9% jízd jezdil s ním a Focus 1,8 TDCI jsem projel jen 3x.
Po P106 jsem pokukoval někdy hodně v minulosti, ale to byla ještě jiná doba.
S MiEVem rošník 2014 jsem jezdil 2016-2018 něco přes 20tis.km. Zkusil jsem i Stuttgart po dálnici na Mnichov (celkem 900 km ráno tam a večer zpět). Nebyl problém jet max. rychlostí 135 km/hod, ale co 50 km bylo třeba dobíjet. Tenkrát byly nabíječky Tank&Rast každých 50 km a zdarma. Nabíjení trvala kolem 15 minut. Jednou jsem i nabíječku vynechal, když jsem jel "přilepený" za autobusem. Nebylo to žádné utrpení, bral jsem to jako dobrodružství a celkově jsem si to dal 3x
Když jsme přesedlal do nového IoniQ_28, tak MiEV mi někdy i chyběl. Byl ideální na nákupy (perfektní rejd a parkování). Za ty dva roky jsem 99,9% jízd jezdil s ním a Focus 1,8 TDCI jsem projel jen 3x.
Po P106 jsem pokukoval někdy hodně v minulosti, ale to byla ještě jiná doba.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
To je na založení nového vlákna " P106 vs trojčata" .
Mám to do práce nedaleko, takže s nohama na zemi se elektromobil snad ani nevyplatí. Žena to má trochu dál, ale tam a zpátky kolem 50km. Proto si troufnou cilit na starší generaci BEV. Bydlím v rodinném domu s průjezdem, kde ani v zimě neklesne teplota pod 10st.C. Takže není problém nabíjet každý den. Takže i Mia s LiFepo4 připadá do úvahy. Nemám problém do auta zabudovat bufika.
Mám to do práce nedaleko, takže s nohama na zemi se elektromobil snad ani nevyplatí. Žena to má trochu dál, ale tam a zpátky kolem 50km. Proto si troufnou cilit na starší generaci BEV. Bydlím v rodinném domu s průjezdem, kde ani v zimě neklesne teplota pod 10st.C. Takže není problém nabíjet každý den. Takže i Mia s LiFepo4 připadá do úvahy. Nemám problém do auta zabudovat bufika.
Peugeot iOn r.v.2011,při koupi 80000km, teď 84800km
- xlfd
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 01. lis 2021 8:42:17
- Bydliště: Valašské Klobouky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Trojče s bufíkem je v zimě dobré, ale není vždy dostupný plný výkon. Dojezd na zimních gumách moc neklesne. Rosí se to dost, ale s bufíkem jsem to zvládl bez otvírání okének. Cesta koupit trojče a trochu poléčit baterku se do 200 tis. určitě dalo. Kdyby existoval někdo, kdo by opravoval trojčata stejně jako zde diskutované BMW i3, tak by to byla naprostá paráda.
Peugeot Ion (najeto my: 14,4 tisíc km (za 2,5 let) [Konečná cena na využitý km: 9,77 Kč])
Re: Poptávka Peugeot 106/Citroen Saxo
Zkuste mrknout do Německa, tam už se kolem 100tis.dají sehnat ona trojčata.