Stránka 1 z 1

Prodám: Peugeot Partner Electric First

Napsal: stř 16. bře 2016 18:20:12
od Hans
Parametry:
- čerstvá revize baterií, vyměněny tři poškozené kusy, vyčištěny kontakty, dolity chladicí okruhy atd.
- z opravy je protokol s testovaným dojezdem 60 až 70 km, v kopcatém terénu/s těžkou nohou to bude však méně,
- baterie z roku 2005,
- najeto 119 tisíc km,
- spotřeba okolo 22 kWh/100 km,
- většina věcí na podvozku za poslední dva roky vyměněna.

Drobné vady:
- okénko spolujezdce nejde srolovat, předchozí majitel vystříkal dveře pěnou, takže po první závadě to není snadno opravitelné,
- zadní dveře mi vzal lehce kombajn, je tam lehounká promáčklina zatřená barvou, sklo dáno nové,
- u pravého blatníku chybí "otloukací lišta," tu k tomu mám.

K auto jsou zánovní zimní pneu a dále staré zimní pneu, používal jsem jako letní na doježdění, stále poslouží. Dále je tam nějaká šílená muzika se subwooferem, bluetooth handsfree, doplněno denní svícení LED diodami.

Důvod prodeje - potřebuji větší rezervu dojezdu.

Cena: 150 tisíc Kč bez DPH
Kontakt: Soukromá zpráva zde na fóru
Místo prodeje/předváděčky: Brno

WP_20160316_011_small.jpg
WP_20160316_011_small.jpg (95.76 KiB) Zobrazeno 8666 x

WP_20160316_007_small.jpg
WP_20160316_007_small.jpg (92.85 KiB) Zobrazeno 8666 x

WP_20160316_006_small.jpg
WP_20160316_006_small.jpg (94.08 KiB) Zobrazeno 8666 x

WP_20160316_003_small.jpg
WP_20160316_003_small.jpg (112.28 KiB) Zobrazeno 8666 x

WP_20160316_002_small.jpg
WP_20160316_002_small.jpg (104.31 KiB) Zobrazeno 8666 x

Re: Prodám: Peugeot Partner Electric First

Napsal: čtv 24. bře 2016 13:35:35
od Radovan
Bojím se , zda najdete za tu cenu 150 tisíc Kč bez DPH kupce. Možná bude lépe obejít v okolí stavební firmy a zkusit nabídnout přímo a ukázat dobíjení. U nás jezdí pán dodávkou Nissan eNV200, staví rodinné domky. Každý domek má v době stavby Antoníčka, neboli stavební rozvaděč. Dojede k domku, píchne se na rozvaděč a jde vykládat, nakládat, kontrolovat, rozdělovat práci, udělat ji. I když jede třeba hned za půl hodinku dále, přibyly mu mezitím 3 kWh do baterek (má to 6,6 kW výkon palubní nabíječky a bere to kabelem z červeného 5kolíku). Takhle klidně objede za den 8 staveb a večer má dojezd stejný nebo větší než ráno.

Re: Prodám: Peugeot Partner Electric First

Napsal: pát 15. dub 2016 14:05:06
od Hans
Zdravím a děkuji za doporučení.

Bohužel jsem se dosud setkal spíše se stavaři nebo obecně řemeslníky, kteří na tyto hračky (co si budeme povídat...) nemají čas/nervy a potřebují auto, které pojede kdykoliv a kamkoliv. Ono je to těžké někoho přesvědčovat o tom že elektrovozy mají smysl, když i mne samotného to omezuje. Z mé strany je to dobrovolná oběť, poněvadž jsem nadšenec a tak jsem ochoten se autu přizpůsobit. Ale mít to jako auto na práci, tak asi prodělám kalhoty.

Nicmeně abych nešířil jen skepsi - ten pán s Nissanem co staví rodinné domky je do elektroaut nadšený anebo si to skutečně ekonomicky spočítal a dospěl k tomu, že pro jeho situaci je to vhodné auto? Myslím že ta druhá možnost je něco, co má pro elektromobilitu smysl a tak bych rád věděl zda se to aspoň někde děje.

Myslíte že je 150 bez DPH přehnaná cena?

Děkuji

Re: Prodám: Peugeot Partner Electric First

Napsal: pát 15. dub 2016 23:13:17
od Radovan
Dobrý večer,

je fakt, že by to chtělo někoho kdo může dobíjet průběžně. Já zatím v případě potřeby najel s Peugeotem Ion služebně za den 300 km po Ostravsku v zimě, město a čtyřproudovky mezi nimi. Ráno plně nabitý z domu a přes den průběžné dobíjení na zastávkách (kancelář, oběd, hodina až dvě) nebo na rychlonabíječkách (15-20 minut, telefony, SMS, emaily) . Domů jsem se zase vracel skoro dobitý.

Pán s Nissanem s rodinnými domky počítal, protože slyšel o pánovi s Nissanem z elektrofirmy, ze Svitav, co s ním rozváží zboží po okolních městech. A ten prokázal, že díky leasingu platí nyní jen ten leasing a šetří za palivo, které platil předtím u nafty (leasing+palivo). Nyní nabíjí nočním proudem nebo z FVE nebo za paušál 182,- Kč na pomalých nabíječkách ČEZu a prozatím zdarma na rychlonabíječkách CHAdeMO v okolí. ENV200 má slušnější palubní nabíječku výkonu 6,6 kW, takže baterie do plna je za 4 hodiny i z pomalé nabíječky se zásuvkou Mennekes, neboli český červený 5kolík 400V 16A. Takže každý měsíc šetří několik tisíc, které předtím vydával za naftu. O garančce a výměnách oleje a filtrů při jeho velkém nájezdu nemluvě. Ostatně v tomhle není sám, viz firma RAMI Vyškov. Ta má díky fleetu elektromobilů i svoji rychlonabíječku. A když k tomu všemu přidáte nové auto se zárukou a servisem, tak se není co divit.

U té ceny ojetého - trochu se v tom orientuji díky rozumům z FEI VŠB-TUO a prototypové laboratoře doc.Horáka. Tady bude problém jak se zastaralou elektro výzbrojí vozu, tak celkově s vozem, přeci jen mezitím proběhly 3 generační obměny. Čili s odcházením mechanických částí a díly. Do novějších nepojízdných dovezených z Evropy za pár desítek tisíc jsou schopni vestavět za necelých 200 tisíc komplet nové baterie, pohon a řídící jednotku, takže auto se dostane na dojezd klidně 500 km. Váš Partner je na úrovni těch, které jsou na elektrické zahradě / šrotovišti pana Vegra v Sedlci-Prčici. Byť ty už nejezdí. Takže buď sehnat nadšence nebo zkusit jít dolů. Přes weby typu automodul či sauto jste to asi nezkusil nabízet, že?