ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Témata související s konkrétními nabíjecími stanicemi

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » stř 13. kvě 2020 12:32:18

Včera odpoledne jsem měl v úmyslu dobít si cestou z práce auto a tak jsem zavítal na nejbližší nabíječku ČEZ v podzemních garážích Kauflandu na Palmovce. Zároveň jsem si tam chtěl odzkoušet spouštění nabíjení pomocí aplikace od ČEZ.
Když jsem přijížděl k jedinému nabíjecímu stojanu co tam je, tak jsem se zaradoval, protože jsem tam zahlédl Teslu 3. Potom co jsem se ale podíval blíž na stojan, tak mi úsměv ztuhnul, protože Tesla byla připojená na AC konektor Mennekes, což je jediný typ, kterým můžu nabít já svůj elektromobil!!!
Při pohledu na displej jsem zjistil, že majitel Tesly 3, pan DAVAME01, tam nabíjí už skoro 2,5 hodiny! Za sklem na sebe dotyčný "kolenovrt" neměl žádný kontakt, tak jsem byl dalších asi 20 minut ještě slušný a počkal jsem, jestli nepřijde: Nepřišel, takže jsem nabíječku vypnul červeným knoflíkem (ukončit to přes menu nešlo, protože to vyžadovalo autorizaci přes čip nebo aplikaci toho kdo právě nabíjí). Počkal jsem dalších 10 minut, jestli majitel Tesly nepřijde a nepřišel. Tak jsem mu vytáhl jeho kabel z nabíjecího stojanu a zkusil nabít pomocí svého kabelu svůj elektromobil. Bohužel přes aplikaci Čezu to pořád hlásilo, že je stojan stále obsazený, ikdyž stojan se tvářil, že by nabíjení začít mohlo. Takže jsem odjel a doufám, že se z toho majitel této Tesly 3 poučí a příště nechá za sklem svoje telefonní číslo, abysme se mohli jako rozumní lidé normálně domluvit. Doufám teda, že to nebyl ředitel toho Kauflandu:-)
Edit: už jsem zjistil co jsem dělal špatně: jak jsem byl dřív zvyklý že nejdřív připojím kabel a pak se spouští nabíjení, tak teď se to dělá opačně:-) A ještě na to člověk má časový limit:-)))
Naposledy upravil(a) e-Kája dne stř 13. kvě 2020 17:21:53, celkem upraveno 3 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Lama » stř 13. kvě 2020 14:42:11

Ředitel toho Kauflandu nebude rád... , a ČEZ za použití STOPky také nee, a žádný "kolenovrt" to asi nebude, když má značku na přání... (aby vás ještě nežaloval, že ho takto zveřejňujete). Byl jen slušný a nedal to na několik hodin na DC. AC je přeci určeno až k 8-mi hodinovému dobíjení (viz ČEZ). Vaše smůla je, že nemáte DC...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod dracekvo » stř 13. kvě 2020 16:49:12

Já se také v tomto přikloním na stranu majitele tesly.
Dá se předpokládat, že věděl, že tam bude dlouho, tak neblokoval DC pro někoho kdo si chce jen docůcnout, ale připojil se na AC.
Vaše chování nechápu. Jak by se vám líbilo, kdyby jste si tal auto na nabíječku a vrátil se po pár hodinách a zjistil že máte dobito sotva polovinu a přitom potřebujete jet a počítal jste s tím, že budete mít dobito.
Hlavně v praze, kde je nabíječek celkem dost není problém odjet na jinou. Já bych si vživotě nedovolil manipulovat s cizím autem.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » stř 13. kvě 2020 17:05:51

Lama píše:Ředitel toho Kauflandu nebude rád... , a ČEZ za použití STOPky také nee, a žádný "kolenovrt" to asi nebude, když má značku na přání... (aby vás ještě nežaloval, že ho takto zveřejňujete). Byl jen slušný a nedal to na několik hodin na DC. AC je přeci určeno až k 8-mi hodinovému dobíjení (viz ČEZ). Vaše smůla je, že nemáte DC...


Jo, ředitel Kauflandu bude mít asi větší radost, že mu tam chudý majitel Tesly 3 saje elektřinu zadarmo místo aby za to platil poplatek:-)

Kolenovrt bylo první přirovnání co mě napadlo, možná že by se dal nazvat také strýčkem skrblíkem:-) Jak jinak si mám vysvětlit, že majitel elektromobilu za 1,3 miliónu korun se sníží k tomu, aby místo Tesla nabíječek nebo jiných DC nabíječek používal AC nabíječku v Kauflandu, jenž je jako jedna z mála zcela zdarma. Ale dá se to pochopit, korunka ke korunce a další Tesla je doma:-)))

Jo a ke slušnosti patří i vzájemná komunikace. Tu nám dvěma ten slušný majitel Tesly 3 neumožnil. Já jsem potřeboval dobít jen pár km abych dojel domů a mezitím si nakoupit. Místo toho jsem musel hodinu tvrdnout na jiné nabíječce bez možnosti si nakoupit.
Naposledy upravil(a) e-Kája dne stř 13. kvě 2020 17:28:15, celkem upraveno 2 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » stř 13. kvě 2020 17:15:25

dracekvo píše:Já se také v tomto přikloním na stranu majitele tesly.
Dá se předpokládat, že věděl, že tam bude dlouho, tak neblokoval DC pro někoho kdo si chce jen docůcnout, ale připojil se na AC.
Vaše chování nechápu. Jak by se vám líbilo, kdyby jste si tal auto na nabíječku a vrátil se po pár hodinách a zjistil že máte dobito sotva polovinu a přitom potřebujete jet a počítal jste s tím, že budete mít dobito.
Hlavně v praze, kde je nabíječek celkem dost není problém odjet na jinou. Já bych si vživotě nedovolil manipulovat s cizím autem.


Pán by se měl především trochu doplnit vzdělání a pak by možná zjistil, že existují i elektromobily, které DC nabíjení nemají, takže jejich jediná šance je jen a pouze AC dobíjení:-)

Pokud já osobně nechávám víc jak jednu hodinu auto na nabíjecí stanici, tak pokaždé nechávám za sklem okénka na sebe telefonní kontakt. Pokud by někdo během nabíjení přijel a požádal mě telefonicky o uvolnění obsazeného AC konektoru, neměl bych vůbec žádný problém nabíjení svého auta na dálku ukončit, nechat dotyčného můj kabel odpojit a nechat mu dobít jeho elektromobil. Tomuhle se myslím říká férový a nesobecký přístup, bohužel ne všichni jsou ochotní takhle ohleduplně vůči ostatním jednat.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Lama » stř 13. kvě 2020 19:28:08

Karel píše:
dracekvo píše:Já se také v tomto přikloním na stranu majitele tesly.
Dá se předpokládat, že věděl, že tam bude dlouho, tak neblokoval DC pro někoho kdo si chce jen docůcnout, ale připojil se na AC.
Vaše chování nechápu. Jak by se vám líbilo, kdyby jste si tal auto na nabíječku a vrátil se po pár hodinách a zjistil že máte dobito sotva polovinu a přitom potřebujete jet a počítal jste s tím, že budete mít dobito.
Hlavně v praze, kde je nabíječek celkem dost není problém odjet na jinou. Já bych si vživotě nedovolil manipulovat s cizím autem.


Pán by se měl především trochu doplnit vzdělání a pak by možná zjistil, že existují i elektromobily, které DC nabíjení nemají, takže jejich jediná šance je jen a pouze AC dobíjení:-)

Pokud já osobně nechávám víc jak jednu hodinu auto na nabíjecí stanici, tak pokaždé nechávám za sklem okénka na sebe telefonní kontakt. Pokud by někdo během nabíjení přijel a požádal mě telefonicky o uvolnění obsazeného AC konektoru, neměl bych vůbec žádný problém nabíjení svého auta na dálku ukončit, nechat dotyčného můj kabel odpojit a nechat mu dobít jeho elektromobil. Tomuhle se myslím říká férový a nesobecký přístup, bohužel ne všichni jsou ochotní takhle ohleduplně vůči ostatním jednat.

Karle, asi jste si neuvědomil, že majitel Tesly se musel autorizovat, aby mohl nabíjet. To je jako když někdo volá z telefonní budky a vy by jste mu sebral telefon, že si také chcete zavolat. Prostě musíte buď počkat, nebo jet jinam. Lísteček za oknem by nic nevyřešil. V Praze máte hodně nabíječek, ale když je někde jedna a neustále obsazená prodejci vozů z nedaleka, to je více nepříjemné. Za nedlouho bude i ČEZ umožňovat rezervovat si nabíječku..., jak se pak budete chovat? Já vás plně chápu (jezdil jsem téměř 2 roky s malobaterkáčem), ale ruku na srdce, vaše auto není určeno na ježdění po nabíječkách, ale dobíjení přes noc doma.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
dort
Příspěvky: 83
Registrován: ned 03. bře 2019 21:08:37

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod dort » stř 13. kvě 2020 20:03:58

Karel píše:
Pán by se měl především trochu doplnit vzdělání a pak by možná zjistil, že existují i elektromobily, které DC nabíjení nemají, takže jejich jediná šance je jen a pouze AC dobíjení:-)

Pokud já osobně nechávám víc jak jednu hodinu auto na nabíjecí stanici, tak pokaždé nechávám za sklem okénka na sebe telefonní kontakt. Pokud by někdo během nabíjení přijel a požádal mě telefonicky o uvolnění obsazeného AC konektoru, neměl bych vůbec žádný problém nabíjení svého auta na dálku ukončit, nechat dotyčného můj kabel odpojit a nechat mu dobít jeho elektromobil. Tomuhle se myslím říká férový a nesobecký přístup, bohužel ne všichni jsou ochotní takhle ohleduplně vůči ostatním jednat.


Na jednu stranu díky za doplnění vzdělání ohledem nabíjecích konektorů (nejsem majitel Tesly), ale na druhou stranu asi bych Vás taky moc neměl rád, když vím, že mám čas a auto s dám jen na "pomalé AC" a pak ho najdu odpojené, protože někdo nebyl ochoten popojet do Karlína, nebo na Jarov, případně do Holešovic což jste asi mohl že? ..... i to je pohled na věc, pravda z druhé strany

a k telefonu za oknem, nevidím k tomu, vzhledem k hustotě nabíječek v Praze důvod

P.S. V aplikaci od ČEZ je i vidět, který konektor se aktuálně používá
Ava
Příspěvky: 122
Registrován: pát 22. lis 2019 18:16:06

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Ava » stř 13. kvě 2020 21:03:34

Takže asi takhle, to co jsi udělal, by zasloužilo vzít ti čip minimalně na rok, aby jsi si to pamatoval.

Na AC můžu nabíjet 8 hodin a každému je do toho prd. Naopak, majitel správně nepoužil DC nabíječku, protože věděl, že bude delší čas mimo stojan.

V aplikaci se můžeš podívat, že je nabíječka obsazená a jet jinam.

To , že to je momentálně zadarmo s tím nesouvisí.

Pokud máš jiný nápad, jak rychleji nabít TM3 AC nabíjením, rád si ho poslechnu.
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod nokia9500 » stř 13. kvě 2020 21:18:02

já jsem ti to říkal už včera, běžně to dělám taky a ne proto že to je zadarmo (navíc zadarmo je teď i DC), ale že jedu s kočárkem na 1.5-3h pryč a nebudu blokovat zbytečně DC, které používá většina uživatelů
stejně tak si myslím, že telefonní číslo za oknem nic neřeší, v Praze už je takových nabíječek, že je to zbytečné, jak už tu někdo psal... stačilo popojet kousek na Jarov ...kde jsou 2 stojany a větší šance nabít
až najdu v Měcholupech vypojenou Teslu tak už vím koho budu na srazu inzultovat :lol: :lol: :lol:
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod dracekvo » čtv 14. kvě 2020 6:41:44

Karel píše:férový a nesobecký přístup


Bejt váma, tak tyhle dvě slova vůbec nepoužívám. Co jste předvedl je přávě neférový a zcela sobecký přístup. Nikde v podmínkách není napsáno o povinnosti někoho pustit na stojan, nebo nechávat na sebe kontakt. A své telefonní číslo považuju za zcela soukromou věc a rozhodně ho nemíním někde vystavovat v autě za oknem.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » čtv 14. kvě 2020 7:18:44

Ok. Omlouvám se za své sobecké a bezohledné jednání.
Odteď budu ostatním na 8 hodin blokovat AC nabíjení protože mám na to právo.
Naposledy upravil(a) e-Kája dne čtv 14. kvě 2020 8:18:56, celkem upraveno 1 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 14. kvě 2020 7:25:49

Kolik mel nabito?
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » čtv 14. kvě 2020 7:28:21

Martin TM3 LR píše:Kolik mel nabito?

To nevím ale minimálně 25kwh a stál tam 2:20h
Přílohy
20200512_151220.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » čtv 14. kvě 2020 7:31:53

nokia9500 píše:já jsem ti to říkal už včera, běžně to dělám taky a ne proto že to je zadarmo (navíc zadarmo je teď i DC), ale že jedu s kočárkem na 1.5-3h pryč a nebudu blokovat zbytečně DC, které používá většina uživatelů
stejně tak si myslím, že telefonní číslo za oknem nic neřeší, v Praze už je takových nabíječek, že je to zbytečné, jak už tu někdo psal... stačilo popojet kousek na Jarov ...kde jsou 2 stojany a větší šance nabít
až najdu v Měcholupech vypojenou Teslu tak už vím koho budu na srazu inzultovat :lol: :lol: :lol:


To jsem s tebou ale včera pěkně vyběhl co, že jsem ti na 3 hodiny zablokoval AC nabíjení? Jsem na sebe pyšnej 8-)

Jo a bacha na mě pokud bude AC obsazené. Já jsem totiž takový malý Tesla Zoro mstitel :lol: :lol: :lol:
https://elektrickevozy.cz/clanky/vandal ... a-za-smysl

O tom Kauflandu na Jarově jsem nevěděl, takže díky za typ. Mám to při cestě domů a v ten okamžik bych neměl problém tam dojet a nakoupit si tam. Ale koukal jsem včera večer, že je to tam dost obsazené a to i po otevírací době Kauflandu :roll:
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 14. kvě 2020 7:47:36

Karel píše:
Martin TM3 LR píše:Kolik mel nabito?

To nevím ale minimálně 25kwh a stál tam 2:20h


Tak to je celkem dulezity , jelikoz TM3 ma 11 kw nabijecku takze to odpovida tomu casu a jestli nabijel do 100% tak by se dalo polemizovat jestli to je vocas nebo ne ale jestli tam mel treba 60% tak si na to nemel narok.Proto byl na AC.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » čtv 14. kvě 2020 8:16:36

Martin TM3 LR píše:
Karel píše:
Martin TM3 LR píše:Kolik mel nabito?

To nevím ale minimálně 25kwh a stál tam 2:20h


Tak to je celkem dulezity , jelikoz TM3 ma 11 kw nabijecku takze to odpovida tomu casu a jestli nabijel do 100% tak by se dalo polemizovat jestli to je vocas nebo ne ale jestli tam mel treba 60% tak si na to nemel narok.Proto byl na AC.


Já bohužel nevěděl, kolik má nabito celkově a ani nevím jak to zjistit. Předpokládal jsem, že za chvilku přijde, tak jsem 20 min čekal ale on nepřišel. Byl jsem v časovém presu, měl jsem pak poblíž domova schůzku a neměl jsem čas jezdit po Praze a shánět jinou volnou nabíječku. Pro mě je každá minuta kdy nemůžu nabíjet hodně ztrátová (1fáze 3,5kw). Takže abych vůbec dojel domů, tak jsem si dovolit na stojanu nabíjení přerušit. Předpokládal jsem, že o tom dotyčný dostane zprávu a přijde, ale nepřišel. Ale jelikož se mi nepodařilo v tu chvíli pochopit odemykání nabíjení pomocí aplikace, tak to stejně celé bylo k ničemu.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Lama » čtv 14. kvě 2020 8:23:45

Karel píše:Ok. Omlouvám se za své sobecké a bezohledné jednání.
Odteď budu ostatním na 8 hodin blokovat AC nabíjení protože mám na to právo.

Když se tady Karle takto prezentujete, tak jste předpokládám smířený, že budete také často odpojován...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod dracekvo » čtv 14. kvě 2020 8:43:14

Tak ten člově třeba mohl mít jednání, nebo jiný důvod proč nemohl přijít. Pokud by měl nějakou obchodní schůzku, tak by třeba ani ten telefon nebral i kdyby ho měl za sklem napsané. Příště to raději zapojí na DC a to taky bude špatně, protože zase přijede někdo jiný a taky ho odpojí.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Lama » čtv 14. kvě 2020 8:50:56

dracekvo píše:Tak ten člově třeba mohl mít jednání, nebo jiný důvod proč nemohl přijít. Pokud by měl nějakou obchodní schůzku, tak by třeba ani ten telefon nebral i kdyby ho měl za sklem napsané. Příště to raději zapojí na DC a to taky bude špatně, protože zase přijede někdo jiný a taky ho odpojí.

Já doufám, že Karel pochopil, že udělal chybu a už se i omluvil. Bohužel má smůlu, že jeho EV má pouze AC nabíjení.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » čtv 14. kvě 2020 13:51:13

Lama píše:
Karel píše:Ok. Omlouvám se za své sobecké a bezohledné jednání.
Odteď budu ostatním na 8 hodin blokovat AC nabíjení protože mám na to právo.

Když se tady Karle takto prezentujete, tak jste předpokládám smířený, že budete také často odpojován...


Ano, máte pravdu, pokud mě někdo komu blokuju AC nabíjení (a on nemůže použít DC) odpojí, tak mi to ani v nejmenším nevadí a pochopím to. A ještě se moc rád seznámím s jiným majitelem elektromobilu.

A pokud nechám někde auto nabíjet déle, není problém kdykoliv k autu do 10 minut přijít, jelikož nemám panickou hrůzu z toho, že mi někdo cizí bude volat na můj telefon.

Mám prostě jiný přístup, nepreferuji jen a pouze sebe (i kdybych měl na něco sebevětší právo), ale myslím i na druhé, že i oni mají nějaká práva.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)