Nabíjení u obchodů Lidl
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon 25. črc 2022 13:46:09
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
je to o dost lepsi nez ten stary zpusob, u kteryho clovek stravil 10 minut jen na zprovozneni nabijeni.
Skoda jen, ze nemaji i vykonejsi stanice, alespon 100kW.
Skoda jen, ze nemaji i vykonejsi stanice, alespon 100kW.
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte 06. čer 2023 18:29:39
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Tak ,pánové,kdo projíždí Vysočinou - vynechte zajížďku k Lidl Třebíč : nefunguji soláry,takže ani stanice...Kdy to pojede,ví babaVanga
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
MilanDka píše:Ale zase chtějí předautorizaci 370.- kterou vrátí bůhví kdy.
Včera jsem zkoušel, zbytek z předautorizace vrátili za dvě minuty po skončení nabíjení.
Volvo XC40 Pure Electric FWD model Early 2022
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Tak jedině dobře. To nic nemění na tom, že zůstanu u svoji ChargeMyHyundai
Hyundai Kona Smart 64kW
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Scalex píše:Včera jsem zkoušel, zbytek z předautorizace vrátili za dvě minuty po skončení nabíjení.
Stejná zkušenost
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Takže se přidám do diskuze.
Add čip PRE a Lidl:
Vše fungovalo dokonale za cenu dle ceníku PRE - tedy 8,60Kč/kWh bez DPH do té doby, než danou nabíječku přeřadili do mobilní aplikace (tedy když ji chystali), kterou spravuje eMobility. V tu chvíli, bez vědomí majitelů čipu PRE, bez vydání ceníku, bez jakékoliv informace na nabíječce se začalo účtovat jako roaming eMobility za 14,46Kč/kWh bez DPH. Za mě podraz a nedodržení stávajícího ceníku PRE. Pro názornost ukazuji dvě faktury kde je na té samé nebíječce jednou účtováno 8,60Kč a v prosinci 14,46Kč. Prosincovou fakturu jsem neplatil - podal jsem reklamaci.
Add slavná karta Charge MyHyundai:
V současné době řešíme taktéž reklamaci, kdy za prosinec byla účtovaná transakce kdesi v německu za 1300Kč. Transakci jsme se pokoušeli reklamovat ještě než byla vystavena faktura, protože jsme ji viděli v aplikaci jen tak náhodou. V prosinci jsme totiž kartu vůbec nepoužili. Toto byla jediná transakce a ne naše. Na lince nám řekli, že teď s tím nic nejde dělat ale máme reklamovat až po vystavení faktury. Bohužel platební karta nejde odebrat, takže jsme dostali fakturu a podali reklamaci. Mezi tím prachy z karty stržený a odpověď, že jsme nabíjení asi aktivovali náhodou z mobilu. Takovou nehoráznou kravinu nám napsali - každý kdo to používá ví, že nelze náhodně aktivovat nabíječku někde 500km daleko. Prostě bez důkazů nám napsali - máte smůlu. Takže jsem podal stížnost na CZ a DE office - s tím, že chci IMEI číslo, kdy, polohu atd došlo k aktivaci a ukončení nabíjení. Bez odpovědi - dělají brouka. Poučení - dát ruce pryč, protože co si tam mylně naúčtují, to prostě musíte zaplatit.
Add čip PRE a Lidl:
Vše fungovalo dokonale za cenu dle ceníku PRE - tedy 8,60Kč/kWh bez DPH do té doby, než danou nabíječku přeřadili do mobilní aplikace (tedy když ji chystali), kterou spravuje eMobility. V tu chvíli, bez vědomí majitelů čipu PRE, bez vydání ceníku, bez jakékoliv informace na nabíječce se začalo účtovat jako roaming eMobility za 14,46Kč/kWh bez DPH. Za mě podraz a nedodržení stávajícího ceníku PRE. Pro názornost ukazuji dvě faktury kde je na té samé nebíječce jednou účtováno 8,60Kč a v prosinci 14,46Kč. Prosincovou fakturu jsem neplatil - podal jsem reklamaci.
Add slavná karta Charge MyHyundai:
V současné době řešíme taktéž reklamaci, kdy za prosinec byla účtovaná transakce kdesi v německu za 1300Kč. Transakci jsme se pokoušeli reklamovat ještě než byla vystavena faktura, protože jsme ji viděli v aplikaci jen tak náhodou. V prosinci jsme totiž kartu vůbec nepoužili. Toto byla jediná transakce a ne naše. Na lince nám řekli, že teď s tím nic nejde dělat ale máme reklamovat až po vystavení faktury. Bohužel platební karta nejde odebrat, takže jsme dostali fakturu a podali reklamaci. Mezi tím prachy z karty stržený a odpověď, že jsme nabíjení asi aktivovali náhodou z mobilu. Takovou nehoráznou kravinu nám napsali - každý kdo to používá ví, že nelze náhodně aktivovat nabíječku někde 500km daleko. Prostě bez důkazů nám napsali - máte smůlu. Takže jsem podal stížnost na CZ a DE office - s tím, že chci IMEI číslo, kdy, polohu atd došlo k aktivaci a ukončení nabíjení. Bez odpovědi - dělají brouka. Poučení - dát ruce pryč, protože co si tam mylně naúčtují, to prostě musíte zaplatit.
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte 06. čer 2023 18:29:39
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
...tak PRE /asi/ ceník vydalo - jen skromně zapomněli? nastavit datum...když už se to netýká Lidl.cz ale je to has-to-be-emobility...Takže za 17,50,.- asi pěkně děkuji ...
App Lidl osobně zatím při cestách kolem komína nevyužiju - nejbližší stanice Třebíč mimo provoz : nerabotajut soláry - kdy to pojede: pokrčení ramen.
Jsou už i info o ChargeUp - od unora by taky měli "upravit"cenu...určitě ne dolů...
Takže avizované info,jak všichni budou slevňovat je asi jako sliby o slevňování potravin,Nutelly a pod...
App Lidl osobně zatím při cestách kolem komína nevyužiju - nejbližší stanice Třebíč mimo provoz : nerabotajut soláry - kdy to pojede: pokrčení ramen.
Jsou už i info o ChargeUp - od unora by taky měli "upravit"cenu...určitě ne dolů...
Takže avizované info,jak všichni budou slevňovat je asi jako sliby o slevňování potravin,Nutelly a pod...
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Tak mi v neděli bylo zablokováno přes LidlPlus 3x 370,- Kč. Nabíjení se na AC spustilo až na 3. pokus. 2x to po ověření vypadalo O.K., ale asi po 2-3 minutách na stanici naskočila chybová hláška. Asi že byla neděle, jsem si říkal, tak první dvě 370 stále čekaly zablokované na vyřízení (asi ruční zásah, když to nespárovalo relaci za odebranou energii a u té 3. kdy jsem nabíjel se částka odečetla, ale také čekal na zaúčtování - podobně to bylo i v Německu platbou přes QR, kde mi několikrát zablokovali 100 EUR a trvalo skoro týden, než to zmizelo).
Kolega který chtěl nabíjet vedla na CCS nespustil nabíjení přes QR, když jsem ho informoval, že se nabíjení spouští přes LidlPlus, tak nakonec aktivoval kartou ChargeHyundai, ale poprvé mu to také vyhodilo po 2-3 minutách chybovou hlášku na stanici, že auto se nenavíjí, zkontrolujte, zda je vypnuté a tak nějak. Další pokus už měl úspěšný.
Když už lze nabíjet přes LidlPlus, tak v minulosti prázdné stanice Lidlu začínají být obsazené...
Kolega který chtěl nabíjet vedla na CCS nespustil nabíjení přes QR, když jsem ho informoval, že se nabíjení spouští přes LidlPlus, tak nakonec aktivoval kartou ChargeHyundai, ale poprvé mu to také vyhodilo po 2-3 minutách chybovou hlášku na stanici, že auto se nenavíjí, zkontrolujte, zda je vypnuté a tak nějak. Další pokus už měl úspěšný.
Když už lze nabíjet přes LidlPlus, tak v minulosti prázdné stanice Lidlu začínají být obsazené...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte 06. čer 2023 18:29:39
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Lama : a destinace ?
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Valek Vlastimil píše:Lama : a destinace ?
LIDL Plzeň
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Lama píše:Když už lze nabíjet přes LidlPlus, tak v minulosti prázdné stanice Lidlu začínají být obsazené...
Všiml jsem si, nedávno jsem parkoval kousek od nabíječky a mladý pár tam nabíjel VW ID.4, seděli tam už když jsem přijel, už měli přes 85% a stále nabíjeli na DC. Pak jsem po 20 minutách odjel, ale ti dva tam stáli asi až do 100%. Co by neudělali pro tu stovku úspory s autem za 1,5 mega
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Každá úspora se počítá
Já už ušetřil jen na palivu 250 tis. co jezdím elektrem
Já už ušetřil jen na palivu 250 tis. co jezdím elektrem
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Já ty relativní úspory už nepočítám, protože ty peníze investované do EV aut se mi nikdy nevrátí. Jinak jsem ale spokojen
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Mnoho lidí to neřeší, ale ten čas je mnohem vzácnější než ušetřených pár korun (teď narážím na to zevlovánáí na nabíječce do 100%). Peníze se dají vydělat a asi si je pán umí vydělat, když má auto za 1,5 mega, ale čas si nekoupí.
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Já se už několikrát setkal nejen v Německu, ale i u nás u obchoďáků, že EV přijede k nabíječce, dotyčný(á) vytáhne kabel z auta, připojí k AC nabíječky a jde nakoupit. Za 10 minut přijde, někdy do půl hodiny a kabel odpojí a odjede... Já když jezdil MiEVem, tak jsem také nabíjel vždy, když to šlo, jak propagoval Radovan Burkovič. Když jsem přesedlal do Ioniqu_28, tak jsem zjistil, že mi nestojí za to na chvilku vytahovat kabel a připojovat k nabíječce, abych dobil několik jednotek kWh a to bylo nabíjení téměř všude zdarma. Každý ale nějak začíná a prochází určitým vývojem poznání.
Znám i pána, který si koupil dvě eCitiga a jedno mu vždy stojí na AC nabíječce a druhým jezdí...
Znám i pána, který si koupil dvě eCitiga a jedno mu vždy stojí na AC nabíječce a druhým jezdí...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Tenkrát se z důvodů dotace musely koupit dvě auta, tak to asi pán využil
Mě se nechce na 15 minut ani připojovat DC, ušetřím na velkou housku a za tu dobu prodělám na poklesu ceny auta 5 vánoček
Mě se nechce na 15 minut ani připojovat DC, ušetřím na velkou housku a za tu dobu prodělám na poklesu ceny auta 5 vánoček
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Zdravím, pro kolegy uživatele Lidl nabíječek v Praze mám info z Horních Měcholup, u Lidlu teď nabíječka (50kW DC) jen s AC výstupem, kabely od CCS a Chademo někdo asi v noci uřezal pilkou. Takže trochu smůla. Divím se, že tam nemají kamery.
Mia Electric 2012, od 11/22(19 158)-, najeto 16 018km
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
To řezání kabelu je v této lokalitě nějaké časté kabely už urezali i u Eonu v Česticích, tam je vrátili a hned vedle u Kauflandu u akváče (ČEZ) tam nejsou do teď, dá se nabít jen AC s vlastním kabelem
Kolem Lidlu Hornoměcholupská jezdím částo a sledoval jsem jak se staví , ty kabely tam dlouho nevydrželi teda
Kolem Lidlu Hornoměcholupská jezdím částo a sledoval jsem jak se staví , ty kabely tam dlouho nevydrželi teda
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
MilanDka píše:Tak jedině dobře. To nic nemění na tom, že zůstanu u svoji ChargeMyHyundai
Dyť je to drahý jako prase, nesmyslné ceny.
Re: Nabíjení u obchodů Lidl
Nabíjíme především doma z FVE a sem tam na cestách na Lidl DC a funguje to bez problému a vrácení blokace je okamžité. Cena 6,90. Není co řešit a nemá smysl dobíjet jinde, vždy se cestou najde Lidl.