Technologie stejná není, už novější Soul 30 kWh měl lepší spotřebu na ten Soul 27 kWh a Niro má lepší spotřebu na dálnici a lepší HVAC systém, ten pokles spotřeby v zimě je znatelný oproti Soulu.
takto to nějak vycházelo u Soulu
Topení v elektrickém voze
Moderátor: Josef
Re: Topení v elektrickém voze
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Topení v elektrickém voze
Citigo e IV píše:
Včera jsem jet trasu Jablonec Turnov a zpět už večer studené auto bez přehřátí, cestou tam se topilo na 18 na eko což asi odpovídá 18 v Niru protože se šlo na procházku a tak aby člověk nebyl přehřátej pak auto 2 hodiny chladlo a cestou zpět se už topilo na 18 v konfortu což odpovídá v Niru cca 21 st. opravdu z toho jde horký vzduch cca 60 st.
Trasa bylo po okreskách členitý terém celkem 35 Km jelo se průměrem 40 km/hod bylo trochu namrzlo teplota -1 až +2 v Turnově
celková spotřeba 14,5 kWh/100 Km spotřeba topení 4,9 kWh/100 Km a musím říct že v létě tu trasu jezdím opravdu kolem deseti, takže nárůst
spotřeby je jen kvůli topení. Průměrný výkon topení byl 1,96kW . Pokud bych měl jet za 20 kWh/100 Km tak to by asi fakt něšlo, to by musel být průměrný příkon topení kolem 4 kW a to je v teplotě kolem nuly opravdu moc. To bych viděl na nějakou dodávku ENV200 ,nebo tak.
jestli bere tesla 3 na topení 3x tolik jak Cutigo a přitom má intweriér max 1,5x větší to bych se hodně divil...
Tak a teď k tomu připočtěte spotřebu 2kWh za vytopení na kabelu pro první výjezd z Jablonce a jste na průměrné spotřebě 20kWh/100km A to do toho nebudeme motat optimismus BC u Citiga.
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Topení v elektrickém voze
To jsem zapoměl dodat, že jsem nepředtápěl na kabelu ani přes aplikaci na zpáteční cestě. Od počátku prosince co je na Vrkoslavicích zadara nabíječka PRE jsem doma do Citiga kabel nezasouval
Průměrný příkon topení 2 kW to je docela dost to je jako by byl v kabině po dobu jízdy 52 minut puštěný přímotop. Kolik by Vám vzala I3 když by jste jel přes Kopaninu do Turnova a zpět mi neříkejte, že dvacet.
Průměrný příkon topení 2 kW to je docela dost to je jako by byl v kabině po dobu jízdy 52 minut puštěný přímotop. Kolik by Vám vzala I3 když by jste jel přes Kopaninu do Turnova a zpět mi neříkejte, že dvacet.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Topení v elektrickém voze
Ted se v tom ztrácím... Bylo auto vytopené z kabelu při startu z JBC nebo ne? Že nebylo cestou zpět z TU jsem pochopil.
Re: Topení v elektrickém voze
Turbo: Myslím, že Citigo e IV to napsal jasně. Doma kabel nezasouval
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Petr Andráš
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 19. lis 2023 18:39:17
- Bydliště: Děčín
Re: Topení v elektrickém voze
Ahoj, také řeším topení v Toyotě BZ4X, ale trochu z jiného úhlu. Když auto topí, byly hadice, některé trubky i vyrovnávací nádrž v motorovém prostoru teplé, až horké. V našich autech se řeší každý watt a tady utíkají stovky wattů zbůhdarma do luftu, tak jsem to zateplil a posílám jako návod k úsporám pro ostatní, kdo mají teplovodní způsob topení a chtějí uspořit trošku cenné energie. V příloze fotky před a po zateplení.