Bude záležet na tom, zda jde o verzi s 24 nebo 30 kWh baterkou. Podle toho bude mít dojezd. Viset nelze zůstat nikde, protože všude jsou zásuvky. Jeďte si pro něj pro jistotu s prodlužovačkou délky 20 m, která zvládne 3,6 kW výkon a nepřehřeje se (230V 16A). Pak stačí poprosit o zásuvku kohokoliv kdekoliv cestou. 1 dílek na displeji Leafu jsou 2 kWh (má jich 12), takže při občanské ceně 5,- Kč / 1 kWh denní tarif to je 10,- Kč, když bude dotyčný chtít zaplatit. Od Trendparku asi dostanete běžný standardní kabel od výrobce, ale ten nabíjí jen 2,2 kW výkonu, čili +-2 kWh za hodinu. Přestože palubní nabíječka umí standard 3,6 a příplatková 6,6 kW. Pokud tam bude i kabel s koncovkou Mennekes, pak jde určitě o vozidlo s příplatkovou silnější nabíječkou. Jinak jste odkázán na rychlonabíjení CHAdeMO z rychlonabíjecích stojanů ČEZ výkonu 50 kW. Tam nabijete z 0na 80% baterie za +-30 minut.
Pokud pojedete po dálnici, je to z Trendparku do centra Plzně 96, dejme tomu 100 km. Při rychlosti 90 km s 24 kWh baterkou do plna nabitou bez problémů i s mírným topením, každopádně se dá využít vyhřívání volantu (vlevo dole pod volantem) i sedadla řidiče (pod rádiem).
Trendpark Vám dá čip ČEZu, takže v Plzni na rychlonabíječku a dobít, viz
http://www.elektromobilita.cz/cs/mapa-d ... tanic.html Guldenerova 2577/19, Plzeň.
Nechte si vše ukázat, kde je kabel, jak se nabíjí, i obsluhu nabíjecího stojanu. Jinak doporučuji jet střídmě, klidně na tempomat, pokud ho auto dle verze bude mít. Každé zrychlování bere energii a je zima. Dojezd sráží o cca 10% i zimní pneu nebo sníh či déšť, prostě podobně jako ve spalováku, kde na spotřebu 90% lidí nehledí.
BMW i3 bude mít kratší dojezd, pokud nebude ve verzi s větší baterií, Hyundai Ioniq naopak delší. Šťastnou cestu.