Kúpa prvého el. autá
Moderátor: Josef
Kúpa prvého el. autá
Čaute, rozhodujem sa medzi Konou a ID3 čo by ste mi odporučili ? Roční 2020-2021 Kona 150kw 64kWh , ID3 150kw 58kWh - 77kWh.
Re: Kúpa prvého el. autá
Koná je trošku menší, mi připadá těsná i vpředu. Ale ID.3 vypadá lacinej vevnitř. Koná má lepší spotřebu ale horší rycholst DC nabíjení.
Opravdová dostupná kapacita baterky u ID.3 je 54kWh a 74kWh, Koná v tom nelže. Třeba s Kónou jízda do Chorvatska bude trvat o trošku déle, ale pro jízdu kolem komína je to jedno. Jak se v tom jezdi - mě se víc líbí ID.3.
Ale ani jedno není ideální. Musíte si to vyzkoušet a rozhodnout sám.
Opravdová dostupná kapacita baterky u ID.3 je 54kWh a 74kWh, Koná v tom nelže. Třeba s Kónou jízda do Chorvatska bude trvat o trošku déle, ale pro jízdu kolem komína je to jedno. Jak se v tom jezdi - mě se víc líbí ID.3.
Ale ani jedno není ideální. Musíte si to vyzkoušet a rozhodnout sám.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Kúpa prvého el. autá
Zkusil bych přihodit ještě Kia Niro a E-Soul.
Žádné z toho není jasná výhra, tam spíš, co bude komu vyhovovat a sedět lépe.
Žádné z toho není jasná výhra, tam spíš, co bude komu vyhovovat a sedět lépe.
Re: Kúpa prvého el. autá
A co třeba Cupra Born? Je to ID.3, ale hezčí uvnitř i venku. Ale je mi jasné, že výběr nebude tak velký, to už by chtělo hledat v DE.
Re: Kúpa prvého el. autá
Skôr sa mi jedná o poruchvost a výdrž celého autá. Preto by som chcel vedieť či Hyundai alebo vw
Re: Kúpa prvého el. autá
Těžko říci co vybrat, to člověk musí vyzkoušet sám. Ani Hyundai/Kia ani VW nebudou mít velkou poruchovost, ale asijská auta vynikají otravnými asistenčními systémy, pořád tam něco píská a musí se často některé asistenty vypínat. VW má zase mizerný software, padá jim aplikace, nelze připojit apod. Niro nebo Kona jsou předokolky a předělaná platforma pro spalovací auta, ID.3 je zadokolka na platformě MEB pro EV. Spotřeba u jmenovaných aut je velmi podobná, protože nová Kona už nemá zdaleka tak dobrou spotřebu, jako předešlý model. ID.3 má ale výrazně rychlejší DC nabíjení. Doporučuji shlédnout youtube recenze od Electrodad.
Zkuste zauvažovat o Volvo EX-30, to je myslím povedené auto, i když čínské. V základu, holátko, stojí 869 tis. Kč, ale recenzenti jsou velmi nadšení. Rozumná verze je Plus, ale stále jsme pod milionem Kč.
Mě osobně se ID.3 (ID.4) uvnitř nelíbí i když jsem šel do koncernu (Audi Q4), ale to je úplně jiná třída a naštěstí jim vše funguje jak má.
Zkuste zauvažovat o Volvo EX-30, to je myslím povedené auto, i když čínské. V základu, holátko, stojí 869 tis. Kč, ale recenzenti jsou velmi nadšení. Rozumná verze je Plus, ale stále jsme pod milionem Kč.
Mě osobně se ID.3 (ID.4) uvnitř nelíbí i když jsem šel do koncernu (Audi Q4), ale to je úplně jiná třída a naštěstí jim vše funguje jak má.
Audi Q4 Sportback e-tron 50