strategie nabijení EV

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4062
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Josef » pát 16. úno 2024 19:43:52

Zajímavý bylo, že po reklamaci mi ukazoval prodejce video z jeho garáže, že nabíječka byla v pořádku. nechápal jsem, jak je to možné. U mě i v práci to prostě dělalo blbosti. Byla to klasická Accelev 1x16A.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
petr.balas
Příspěvky: 241
Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod petr.balas » pát 16. úno 2024 19:59:32

Accelev právě má nabíječky které slučují dvě fáze do jedné silnější. A zde bych si velice snadno dokázal představit, že někde něco ošidili a proto jim účiník uletí někam naprosto mimo.

Ono když si u nich přečtu, co prý jejich nabíječky umí a pak to porovnám s tím, jaké informace se reálně předávají při pomalém nabíjení mezi autem a nabíječkou, tak je jasné, že spoustu věcí, které tvrdí že umí, prostě fungovat nemůže. Řekněme to tak, že to na mne nepůsobí moc důvěryhodně :-)
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1878
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod Lama » ned 18. úno 2024 18:28:00

I jednofázový Accelev navyšuje napětí nad 250V, aby zvednul nabíjecí výkon...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
petr.balas
Příspěvky: 241
Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod petr.balas » ned 18. úno 2024 18:43:01

Takže pravděpodobně autotransformátor tj. cívka což se na účiníku projeví.
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
xdenser
Příspěvky: 317
Registrován: sob 08. led 2022 18:06:00

Re: strategie nabijení EV

Příspěvekod xdenser » ned 18. úno 2024 19:56:03

Myslím si že podle váhy (2kg) tam není transformátor ale nějaký pulsní obvod zapnutý sériově na výstupní fázi to může dělat spíše rušení měření účiníku. Přidává nějaké stovky W.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)