časové pásmo NT
Moderátor: Josef
časové pásmo NT
ti kdo mají doma sazbu C/D 27d, jake mate od distributora časové pásma NT ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: časové pásmo NT
Mohl jsem si vybrat v Ostravě ze 4 pásem, nakonec jsem zvolil netrhané souvislé klasické 22-06 h.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: časové pásmo NT
já jsem si asi vybrat nemohl, na infolince mi řekli že 22.30-6.30 a mám to na Praze Západ
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: časové pásmo NT
Raven píše:Distributor ČEZ, přiděleno 02-06 a 20-24 hod.
a jaká oblast pls ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: časové pásmo NT
Já přiděleno ČEZem 02 - 07hod a pak 14 - 17hod....Opavsko
Re: časové pásmo NT
nokia9500 píše:Raven píše:Distributor ČEZ, přiděleno 02-06 a 20-24 hod.
a jaká oblast pls ?
Hradec Králové
Hyundai Kona 64 kWh
Re: časové pásmo NT
Dovolil bych si využít toto vlákno a pozeptat se již znalých, zda-li vámi vybraná či přidělená okna NT jsou +/- 10 min. reálně taktéž spínaná HDO signálem nebo je větší rozptyl / nepravidelnost ? Ptám se proto, jestli mám pořizovat stykač s HDO nebo bez HDO a řídit časy nabíjení jen pomocí SW elektroauta.
Díky.
Díky.
Re: časové pásmo NT
Olomoucko 19-21 a 0 - 6 hodin.
Jinak k těm časům NT z HDO, tak to fungovalo dřív a když bylo hodně elektřiny tak to zapnuli klidně i na 10 hodin v 8 h NT.
Dnes se to řeší jen pevnými časy a nově to nespíná HDO ale čas v elektroměrech. Většinou jsou připojené přes SIM kartu čas mají z centrálního dispečinku nebo z internetu, takže tam jsou maximálně setinové rozdíly a ne 10 minutové!
Jinak k těm časům NT z HDO, tak to fungovalo dřív a když bylo hodně elektřiny tak to zapnuli klidně i na 10 hodin v 8 h NT.
Dnes se to řeší jen pevnými časy a nově to nespíná HDO ale čas v elektroměrech. Většinou jsou připojené přes SIM kartu čas mají z centrálního dispečinku nebo z internetu, takže tam jsou maximálně setinové rozdíly a ne 10 minutové!
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: časové pásmo NT
@e-LUKY - Díky za rychlou odpověď. Rozumím-li tomu dobře, pak stykač s HDO za elektroměrem již není nutný.
Re: časové pásmo NT
Ano u nových elektroměrů už není nutný a ani ho distributor nemontuje.
Pokud ho ale máte tak funkční je ale spíná na pevně nastavených hodnotách.
Tyto hodnoty si můžete u distributora vyžádat, protože za 24 hodin jich je několik a pro každý tarif jiný.
Většinou vám řekne váš distributor, ne prodejce elektřiny, nejlépe pokud mu zavoláte a víte výrobní číslo elektroměru (je na něm napsané) ale najít by to mohly i podle adresy ale někdy nechtějí to říct.
příklad , máte R11 a to je čas NT 11-13 a 00-6 h u 8 hodinového tarifu.
R12 je 9-11 a 22-04 hod , to je ale jak píši toto je jen příklad!
Pokud ho ale máte tak funkční je ale spíná na pevně nastavených hodnotách.
Tyto hodnoty si můžete u distributora vyžádat, protože za 24 hodin jich je několik a pro každý tarif jiný.
Většinou vám řekne váš distributor, ne prodejce elektřiny, nejlépe pokud mu zavoláte a víte výrobní číslo elektroměru (je na něm napsané) ale najít by to mohly i podle adresy ale někdy nechtějí to říct.
příklad , máte R11 a to je čas NT 11-13 a 00-6 h u 8 hodinového tarifu.
R12 je 9-11 a 22-04 hod , to je ale jak píši toto je jen příklad!
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: časové pásmo NT
Hradec Králové, panelák, od CEZu D27D: 00:00 - 06:36; 22:35 - 24:00.
Každý má možnost si vytvořit účet na dip.cezdistribuce.cz a tam si vše najde “on-line”
Každý má možnost si vytvořit účet na dip.cezdistribuce.cz a tam si vše najde “on-line”
Re: časové pásmo NT
kousek od HK je to již jinak a to po-pa 02.45 - 07.50 a 13.15 - 16.15
so-ne 01.00 - 06.05 a 12.30 - 15.30
so-ne 01.00 - 06.05 a 12.30 - 15.30
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: časové pásmo NT
Je to místo od místa jiné. V Ostrave jsem ve 2014 dostal na výběr 4 různá pásma, jen jedno bylo ucelené, klasické 22-06. Nakonec jsme u něj skončili. Pač dnes i zítra prší, tak právě noční tarif krmí myčku.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: časové pásmo NT
Já jsem u PRE a 10 let se sazbou Aku je ten NT pořád stejný 21.00-23.00, 03.00-07.00, 15.15-17.15 hod.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: časové pásmo NT
Apofis74 píše:kousek od HK je to již jinak a to po-pa 02.45 - 07.50 a 13.15 - 16.15
so-ne 01.00 - 06.05 a 12.30 - 15.30
Právě proto jsem napsal, aby si tazatel vytvořil účet u distribuce (samozřejmě pokud má distributora cez) a tam vidí rozložení tarifů v čase vždy aktuálně. Ono se taky občas stane, že si mění časy tak nějak operativně - to se mi stalo u D57d na druhé nemovitosti, o 15min dopředu bez upozornění
Re: časové pásmo NT
Jám mám tedy D26d. Přijímač mám taky, tak jsem si nabíječku na auto zapojil za stykač HDO a spíná se to automaticky.
Ale třeba tento čas se mění v závislosti jestli je pracovní den, nebo svátek.
Kdybych chtěl něco spínat jen na noční proud, tak si pořídím podružný přijímač HDO, je to přece jen taková jistota.
Ale třeba tento čas se mění v závislosti jestli je pracovní den, nebo svátek.
Kdybych chtěl něco spínat jen na noční proud, tak si pořídím podružný přijímač HDO, je to přece jen taková jistota.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: časové pásmo NT
Zůstal jsem u starého D25d, jelikož je to levnější než přejít na D27d a kdybych se pak chtěl vrátit zpět k D25d, tak by to bylo ještě dražší...
Mám stykač HDO vždy v pevné časy díky FVE a 4Q el.měru 17-19 a 22-04 (mohl jsem si vybrat ze třech časů posunutých o hodinu dále).
Nicméně ani v NT zatím nabíjet nemusím, stačí mi sluníčko (už přes 70tkm/0,0 nic)
Mám stykač HDO vždy v pevné časy díky FVE a 4Q el.měru 17-19 a 22-04 (mohl jsem si vybrat ze třech časů posunutých o hodinu dále).
Nicméně ani v NT zatím nabíjet nemusím, stačí mi sluníčko (už přes 70tkm/0,0 nic)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: časové pásmo NT
2Lama: tak FVE máme taky (těsně pod 10KWp), ale že by mi to stačilo v období řekněme listopad-březen i na auto tak to se říct fakt nedá a to mám potřebu cca 10KWh/den do auta... Spotřeba domu pak dalších 25KWh/den... Ta cena také není 0 - ona ta elektrárna něco asi stála a je nutné ty pořizovací náklady taky nějak rozpočítat.
A k NT - po paralelním zapojeni se mi změnil NT naprosto chaoticky, hodinu jde NT a další VT, to se střídá celý den. Kabel HDO jsem využil k nouzovému odpojení FVE ze strany distributora a vzdal se blokování spotřebičů v době VT. Rozdíl v ceně s mým tarifem je jen v distribuci a je marginální...
https://www.cezdistribuce.cz/webpublic/file/edee/distribuce/cezdistribuce_pasmaplatnostintavt_prubehove_mereni.pdf
A k NT - po paralelním zapojeni se mi změnil NT naprosto chaoticky, hodinu jde NT a další VT, to se střídá celý den. Kabel HDO jsem využil k nouzovému odpojení FVE ze strany distributora a vzdal se blokování spotřebičů v době VT. Rozdíl v ceně s mým tarifem je jen v distribuci a je marginální...
https://www.cezdistribuce.cz/webpublic/file/edee/distribuce/cezdistribuce_pasmaplatnostintavt_prubehove_mereni.pdf
Re: časové pásmo NT
Mishaczech: Příspěvek jsem psal k tématu NT a tarifu D27d a na závěr jen dodal větu, že uvedené nevyužívám, že mi stačí sluníčko. Takže Vám k tomuto odpovím, že každý to má jinak...
Většina lidí ráno odjede do práce a vrací se večer, takže z FVE doma nic nenabijí. Já jsem doma celé dny a nabíjím z přebytků celý týden a jezdím až o víkendu. Z FVE ohřívám boiler a AKUnádrž 1000l a AKUmulačky 5,5kW.
FVE mám z doby 2009 (ZB), kdy jsem o elektromobilu nic nevěděl a když jsem první EV pořídil, tak FVE už byla zaplacena a dále jen šetří vlastní elektřinu a vydělává...
Většina lidí ráno odjede do práce a vrací se večer, takže z FVE doma nic nenabijí. Já jsem doma celé dny a nabíjím z přebytků celý týden a jezdím až o víkendu. Z FVE ohřívám boiler a AKUnádrž 1000l a AKUmulačky 5,5kW.
FVE mám z doby 2009 (ZB), kdy jsem o elektromobilu nic nevěděl a když jsem první EV pořídil, tak FVE už byla zaplacena a dále jen šetří vlastní elektřinu a vydělává...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)