Ahoj všichni, nevíte někdo jak se ovládá nabíjecí proud na tomto kabelu?
Používán na Peugeot Ion.
Pomoc s nabíjecím kabelem
Moderátor: Josef
Pomoc s nabíjecím kabelem
Používán na Peugeot Ion.
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Na tom papírku na kabelu není návod?
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Zdravím!
Bojím sa, že na tých papieroch nič nebude. Ak to bude niečo podobné, ako som kúpil ja, tak je to total šunt. Moja ani raz nešla! Až keď som prečítal ten papier, som pochopil, že to ani fungovať nemôže. citujem:
Používejte pouze pro vozidlo, s kterým byl tento kabel dodán. Žiaľ žiadne auto ku káblu nedodali. Vnútri to vyzeralo horšie, ako rozbitá čínska hračka.
Nakoniec som si ju musel prerobiť.
Inak ak nie je k tomu návod, možno by pomohlo pozrieť sa do vnútra čo je tam, či sa náhodou nenájde návod k tomu. Zrejme sa dá prúd nastavovať tým tlačídlom. Len treba pochopiť logiku nastavenia.
Bojím sa, že na tých papieroch nič nebude. Ak to bude niečo podobné, ako som kúpil ja, tak je to total šunt. Moja ani raz nešla! Až keď som prečítal ten papier, som pochopil, že to ani fungovať nemôže. citujem:
Používejte pouze pro vozidlo, s kterým byl tento kabel dodán. Žiaľ žiadne auto ku káblu nedodali. Vnútri to vyzeralo horšie, ako rozbitá čínska hračka.
Nakoniec som si ju musel prerobiť.
Inak ak nie je k tomu návod, možno by pomohlo pozrieť sa do vnútra čo je tam, či sa náhodou nenájde návod k tomu. Zrejme sa dá prúd nastavovať tým tlačídlom. Len treba pochopiť logiku nastavenia.
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
bert píše:Zdravím!
Bojím sa, že na tých papieroch nič nebude. Ak to bude niečo podobné, ako som kúpil ja, tak je to total šunt. Moja ani raz nešla! Až keď som prečítal ten papier, som pochopil, že to ani fungovať nemôže. citujem:
Používejte pouze pro vozidlo, s kterým byl tento kabel dodán. Žiaľ žiadne auto ku káblu nedodali. Vnútri to vyzeralo horšie, ako rozbitá čínska hračka.
Nakoniec som si ju musel prerobiť.
Inak ak nie je k tomu návod, možno by pomohlo pozrieť sa do vnútra čo je tam, či sa náhodou nenájde návod k tomu. Zrejme sa dá prúd nastavovať tým tlačídlom. Len treba pochopiť logiku nastavenia.
Toto vypadá jako postavené na Simple EVSE (prodává např. i4wifi), manuál je tady: https://www.i4wifi.cz/img.asp/?attid=325360
Nastavovat proud umí buď přepínáním odporů na správných pinech nebo zmačknutím tlačítka a počítáním záblesků LED diody - t.j. např. pro 10 A zmačknout tlačítko, počkat na 10 záblesků a poté pustit tlačítko.
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
ozana píše:Na tom papírku na kabelu není návod?
Na tom papírku jsou jen nějaká bezpečnostní sdělení v mnoha jazycích.
Toto není origo kabel k Peugeotu, protože kolegové k autu dostali kabel s trvalým nab. proudem 10A.
Co, ale řídí nab. proud, auto nebo toto EVSE.
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Dames píše:ozana píše:Na tom papírku na kabelu není návod?
Na tom papírku jsou jen nějaká bezpečnostní sdělení v mnoha jazycích.
Toto není origo kabel k Peugeotu, protože kolegové k autu dostali kabel s trvalým nab. proudem 10A.
Co, ale řídí nab. proud, auto nebo toto EVSE.
Nabíjecí proud si sice řídí auto, ale EVSE mu řekne, jaký je maximální proud, která je k dispozici.
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
bert píše:Zdravím!
Bojím sa, že na tých papieroch nič nebude. Ak to bude niečo podobné, ako som kúpil ja, tak je to total šunt. Moja ani raz nešla! Až keď som prečítal ten papier, som pochopil, že to ani fungovať nemôže. citujem:
Používejte pouze pro vozidlo, s kterým byl tento kabel dodán. Žiaľ žiadne auto ku káblu nedodali. Vnútri to vyzeralo horšie, ako rozbitá čínska hračka.
Nakoniec som si ju musel prerobiť.
Inak ak nie je k tomu návod, možno by pomohlo pozrieť sa do vnútra čo je tam, či sa náhodou nenájde návod k tomu. Zrejme sa dá prúd nastavovať tým tlačídlom. Len treba pochopiť logiku nastavenia.
Tlačítko má funkci "stop" a ani v kombinaci se stlačením zámku konektoru nic jiného než "stop". A podržení samotného zámku konektoru na více jak 10 vteřin, taktéž zastaví nabíjení.
Otevřel jsem ji a zjistil jsem, že se ji pokoušel už někdo opravit přeletováním silových částí na DPS.
Je tu ještě možnost, že reaguje na poklesy napětí při zapnutí a nedovolí zvýšení nab. proudu. Tak přestávám experimentovat a zkusím ten EVSE Kit 1.1 Wallbox.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Vypadá to jako takové hezké samodomo. Nicméně řídit tím nabíjení uživatelsky nepůjde, nemá to v sobě elektroniku ani tu blikající diodu na Yazaki konektoru do vozidla, podle níž se nastavuje počet ampér (mám kabel od pana Richtra a je to 6-16A). Podle mne a logiky by ta krabice měla oproti běžné standardní k vozidlu, která ukazuje jen zapojeno a nabíjím, ukazovat ještě jakým proudem nabíjím. Ale nic víc.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Radovan - ze to nema elektroniku bych s takovou jistotou netvrdil - to na spodni desticce (prekryte modrou folii) s hodne nozickami je temer urcite procesor.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Je to možné, měl jsem ale na mysli řídící elektroniku, kterou by se dal ovládat nabíjecí proud. Ovšem jak píšu, není tam ani to manuální ovládání, takže to opravdu bude jen nabíjecí kabel s ukazatelem.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Pomoc s nabíjecím kabelem
Problém vyřešen, je to origo nabíjecí kabel dodávaný k Ionu v jiných zemích, nejspíše v Norsku.
Přepínání rozsahů řeší speciální zásuvka v které je vložen magnet nebo elektromagnet.
Tady je link:
Přepínání rozsahů řeší speciální zásuvka v které je vložen magnet nebo elektromagnet.
Tady je link: